Erg snel, maar zeer welkom! Ons meisje is nog niet eens 9 maanden. Ben enerzijds wel benieuwd wat anderen er van gaan zeggen. Maar het maakt anderzijds ook niet uit, we zijn er erg blij mee! We wachten in ieder geval nog even met het vertellen van het goede nieuws.
als jullie er blij mee zijn maakt het toch niet uit wat andere ervan zeggen. Gefeliciteerd. Zie dat we op dezelfde dag zijn uitgeteld groetjes
Gefeliciteerd! Leuk hoor, de kids kort op elkaar. Als je het geestelijk en lichamelijk aankan is het echt leuk. Ik heb 'geluk' gehad, 3 meiden binnen 3 jaar tijd. Helemaal leuk. Zoals ze nu ook vaak met elkaar spelen, heel leuk. En dat heb je dan weer niet voor het zeggen. Ik ben al gewaarschuwd voor de pubertijd, maar dat duirt gelukkig nog even. Jij, fijne zwangerschap gewenst.
Gefeliciteerd! Bij ons precies hetzelfde! Wel gepland...maar ook onze dochter was net geen 9 maanden... Leuk!
Gefeliciteerd! Ik heb een zoontje van 7 maanden en ben nu 4 maanden zwanger. Was eerst wel even schrikken, maar vind het nu super leuk! Je zal idd wel wat commentaar krijgen (kreeg ik ook), maar als je er zelf blij mee bent is het prima toch? Moet zeggen dat ik deze zwangerschap wel zwaarder vind dan de eerste. Succes!
Gefeliciteerd!Juist leuk zo kort op elkaar! Wij hebben iig nooit commentaar gekregen dat ik zo snel zwanger was van de 2e, alleen maar leuke reacties gehad