Vorige week woensdag sloeg mijn hart drie keer over toen ik een dikke vette streep op mijn test zag! Wat een verrassing, wat een wonder! Vanwege pcos heb ik de MMM al meer dan genoeg gezien. Ook zoonlief is dankzij clomid in mijn buik gekomen. Nu had ik alle hoop opgegeven nadat de hoogste dosis clomid niet meer werkte. Ivm de feestdagen zou ik pas 3-4 weken later een gesprek hebben over hoe verder. 8 januari was dat gesprek. Ik heb tranen met tuiten gehuild (nu snap ik waarom ik me niet kon inhouden) toen ik door moest gaan met gonal-f en pregnyl. Naderhand even bloedprikken op progesteron, meer een formaliteit dacht ik. Na het weekend vergat ik te bellen, dus dinsdags gebeld, toen bleek ik een mooie eisprong te hebben gehad! Huh?! Ik?! Uit mezelf?!!!! Een dag later voelde ik krampjes en verder voelde ik geen symptomen dus ik dacht krijg ook wat allemaal, ik test. En daar was hij dan! 'S avonds om half 8 en manlief was werken. Helemaal overrompeld dat ik spontaan zwanger ben geworden! Wat een groot wonder! Ik denk dat de eisprong 1 januari was omdat ik toen heeeeel erg buikpijn en rugpijn had nadat we het gezellig hadden. Die week had ik er ook achterlijk veel zin in. Dat m'n man ook zei: wat heb jij joh?! Na twee dagen cb digital gedaan. Die zei ook 1-2 weken. Vanmorgen nog een zelfde testje gedaan, 5 dagen later. Hij loopt keurig op. Ik ben nu wel wat meer moe en ik eet veel, maar verder mag ik nog niet klagen! Na vanmorgen durf ik er echt op te vertrouwen dat ik dubbeldik zwanger ben! Het nieuws moest even landen, maar ik sta nu weer met twee voeten op de grond. En mijn hoofd in de wolken....
Dank jullie wel allemaal! Het is eindelijk geland. Ik heb geen vervelende symptomen. Alleen wat meer eetlust en moe en m'n borsten groeien maar doen geen pijn
Kijk dat is nog eens mooi nieuws, en een leuk verhaaltje om te lezen Wat super dat het spontaan is, en wat een mooie testen (ik ben jaloers ) Geniet er van, het is je gegund