Ik ben weer zwanger , na een miskraam in maart is het nu weer raak , gisteren een echo gehad en er was voorals nog een ,gezonde, zwangerschap te zien . Vanmiddag naar de verloskundige en dan op naar de vlokkentest die in september zal plaatsvinden . We hopen in maart een gezond brusje te mogen verwelkomen . Liefs Edith Mama van mees*&juultje
Wat geweldig! Gefeliciteerd! Ik snap dat het nog een poosje spannend blijft voor jullie, dus ik hoop dat alle onderzoeken goede uitslagen zullen geven, en dat jullie een mooi, lief en gezond Maartje mogen verwelkomen.
hey meid supergefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap ga voor je duimen dat alles goed mag blijven gaan, maar niet vergeten dit kleine brusje heeft het mooiste engeltje over haar/hem waken dus gaat helemaal goed komen
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en jullie, ondanks de spannende tijd, toch kunnen genieten en straks een gezond kindje in de armen mogen sluiten!
Dankjulliewel De echo vanmiddag was goed , beginnende hartaktie gezien , 1 aug weer om te kijken of het goed is gaan groeien en gaan kloppen , toch wel weer gek zo,n ukkie in de buik te zien Liefs Edith