wel of geen jas?(maxi cosi)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by caroline16, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik gazo naar buiten.. maar ik heb de voetenzak vande maxi cosi mura, moet ze daarin nou wel of geen jas aan?

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Heb je geen vestje? Dat is denk ik wel fijn met dit weer in de voetenzak...

3. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ik zou wel een jas aandoen, maar de voetenzak niet helemaal dicht. In de winkel doe ik de voetenzak altijd gelijk open, anders is het veel te warm.

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoe bedoel je niet helemaal dicht? dat je die ' flappen' openlaat dan?

5. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ja, ik heb een quinny en bij de voetenzak doe ik hem niet helemaal dicht en vouw de flap dan naar binnen of buiten. Handjes er nog wel net onder en de beentjes ook lekke warm.

6. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

this nog iets te fris buiten om geen jas aan te doen. Wij zijn in beweging dus krijgen het wel warm maar zo'n kleintje niet.

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

May 2, 2009
    1,062
    0
    0
    Nu met dit weer zeker lekker een dik vestje of een jasje aan doen... Ben je weer ergens binnen, dan het vestje of jasje wat open doen en inderdaad de voetenzak lekker los.

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik heb ook de mura met de voetenzak. Ik trek ons dochtertje wel een winterjas aan en dan de flappen open, die stop ik, zeg maar, tussen het zitje en het frame. Ze vindt het ook niet leuk als die flappen dicht zitten. Beentjes doe ik in de zak.

9. nense

nense Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,358
    0
    36
    Female
    Gelderland
    Ik doe het hetzelfde als Saskia.

10. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik heb een poncho voor Evy, heel handig nu, want je hoeft die kleine armpjes niet iedere keer in het jasje te wurmen!

Share This Page