Totaal overrompeld.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door goudvis1977, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Gefeliciteerd!

2. Snowy

Snowy Actief lid

Lieverd ook even een felicitatie van mij in je eigen forum!

BEN SUPER BLIJ VOOR JE! :D

En ik ga super hard voor je duimen dat het deze keer helemaal goed gaat komen. Geniet ervan.

Knuffie Snowy ;)

3. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Wat een bijzonder verhaal! Jullie moesten zolang wachten en nu twee keer achter elkaar raak! Super bijzonder!
    Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is nog eens een wonder!

Gefeliciteerd geniet ervan!

5. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Dat is inderdaad een wonder! Geiet er maar lekker van! Het is inderdaad spannend om zelfs maar naar de wc te gaan. Dat herken ik wel ja. Ik hoop echt voor je dat het nu wel goed gaat!

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    jeetje Goudvis wat een verhaal...

GEFELICITEERD natuurlijk... een wonder.. hoe reageerde hubbie? of is dit vragen naar de bekende weg..;)

Over die krampjes.. ja heel herkenbaar.. in Nov ging het bij mij met 5,3 wk mis.. ik denk al eerder, want de kwalen stopte op woensdag en zondag ging ik vloeien.... Nu heb ik weinig kwalen dus echt heel erg verdwijnen kunnen ze ook niet.. wel voel ik de bekende krampen en steken..

ongikrampjes zijn heel normaal meid.. je bm groeit en dat geeft dezelfde klachten.. je zult zien dat wanneer je in jouw geval de 5 wk voorbij bent daqt je voor je gevoel al een hele mijlpaal hebt bereikt.. dat had ik ook.. toen de 6 wk en t ging nog steeds goed.. nu ik de 7 wk voorbij ben durf ik pas een beetje te genieten.. niet dat ik nu niet meer onzeker ben hoor.. nu ik een paar dagen iets minder voel meteen weer stress, maar ik heb me laten overtuigen dat t logisch dat je lijf af ent oe even rust neemt om daarna weer verder te gaan.. dan krijg ik t in 3-voud terug las ik.. nou kom maar op dan..hihihihi....

volgende week krijg ik een vroege echo ivm de mk.. om mijn ongerustheid wat te temperen..als ik een kloppend hartje zie zal het voor mij pas echt genieten worden....

Het komt goed echt.. en dit beebje blijt lekker plakken meid..

7. microalie

microalie Lid

11 mrt 2009
    6
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap.

8. Maia

Maia Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

9. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    gefeliciteerd! Geniet er van! X Herma

10. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Lieve meiden, en mijn lieve snowy,

wat een hartverwaremende reactie's!
    Pink effe lekker een traantje weg..
    Hubby is helemaal gelukkig, kan het ook bijna niet geloven! Voor een man is het waarschijnlijk sowieso heel vreemd, hij kan alleen maar uitgaan van de test en mijn ''verhalen'' over wat ik voel..

Ik zou idd ook elke dag wel een test willen doen! dit gewoon ter bevestiging, maar dit is natuurlijk gekkewerk.
    Naar de toilet gaan blijft een zenuwslopende zaak..hihih! durf soms niet te kijken!

Voor iedereen! nogmaals bedankt voor jullie lieve reactie's, echt super om te lezen dat er zoveel lieve meiden met je meeleven. Voor iedereen, blijf idd positief! en hopen/verwachten we een gezonde beeb.

Voor mijn lieve snowy, Lieve meid! het is je zo vreselijk gegund! mijn kaars voor jou, brandt nog steeds..We geven de moed niet op! xx Monique

Meiden, Knuf Monique

11. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    gefeliciteerd geniet er van!

12. Snowy

Snowy Actief lid

Thanks lieverd!

Voor je super lieve woordjes! En ik gun jou ook alle geluk en ben zo super blij voor je :D
    Ik blijf duimen hè voor je gezinnetje!

Liefs Snowy

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gefeliciteerd geniet ervan succes met je eerste echo :)

14. angelina23

angelina23 Niet meer actief

gefeliciteerd hopelijk mag alles goed blijven gaan!
    geniet ervan!

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik kan het me helemaal voorstellen dat je niet 100x maar 1000x naar je positieve test hebt gekeken, had ik namelijk zelf ook, totaal niet verwacht v.w. mijn situatie.
    De eerste weken kijk je zeker even achterom als je naar de toilet bent geweest, blijft toch spannend.
    Die (ongie)krampen zijn normaal, ik heb het ook al vanaf de 5 weken tot nu. Ben ervoor naar de gyn geweest en het was allemaal goed. Heb er alleen een extra echo mee gescoord :D , kloppend hartje gezien en gehoord!
    Meid, gefeliciteerd en probeer er toch van te genieten!

Liefs!

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    gefeliciteerd meis!

Deel Deze Pagina