hoe zit dat nu met seks na een keizersnede??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door naverona, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi hoi,

ik ben nu 2 weken geleden bevallen van ons mooie meisje via een spoedkeizersnede..

ik vloeide een aantal dagen geleden al niet meer, maar ineens begin het weer met een plons bloed haha..dat was een dag en daarna weer oud bloed..

nu weer sinds eergisteren geen bloed meer gezien..

maar vanaf wanneer mag je nou weer seks hebben na een keizersnede? ben het vergeten te vragen aan de verloskundige..en kan daarbij een hoogtepunt kwaad voor de wond of niet??

xxxxxxx

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Het beste is wachten totdat het vloeien gestopt is. De baarmoeder moet van binnen genezen.. En als je eerder wilt moet je een condoom gebruiken.

3. naverona

naverona Actief lid

26 apr 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi meis,

dank je voorje reactie..

ik vloei nu al paar dagen niet meer gelukkig.
    maar dan is het wel veilig of niet/

xxxxx

4. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    In de informatiefolder die ik meekreeg van het ziekenhuis stond dat ik na de keizersnee mocht sexen (hoefde niet met condoom) wanneer ik daar aan toe was; het maakte niet uit of ik nog vloeide. Bij mij was dat na 2 weken. De wond heeft zich goed gehouden :)

5. singa

singa Niet meer actief

Bij mij heeft het 8 weken geduurd maar dat komt doordat het vloeien 6,5 week doorging en ik direct erna weer ongesteld werd. Heel fijn.
    Mij is verder alleen verteld dat ik moest wachten tot het vloeien gestopt was. Maar dat vond ik zelf ook fijner.

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ook zo zin in sex na 9 maanden zwanger zijn ;) Hier ook ik had dan geen keizersnee gehad maar vloeide toch nog wel een tijdje na 3 weken hielden we het niet meer ;)

Deel Deze Pagina