hoi hoi, ik ben nu 2 weken geleden bevallen van ons mooie meisje via een spoedkeizersnede.. ik vloeide een aantal dagen geleden al niet meer, maar ineens begin het weer met een plons bloed haha..dat was een dag en daarna weer oud bloed.. nu weer sinds eergisteren geen bloed meer gezien.. maar vanaf wanneer mag je nou weer seks hebben na een keizersnede? ben het vergeten te vragen aan de verloskundige..en kan daarbij een hoogtepunt kwaad voor de wond of niet?? xxxxxxx
Het beste is wachten totdat het vloeien gestopt is. De baarmoeder moet van binnen genezen.. En als je eerder wilt moet je een condoom gebruiken.
hoi meis, dank je voorje reactie.. ik vloei nu al paar dagen niet meer gelukkig. maar dan is het wel veilig of niet/ xxxxx
In de informatiefolder die ik meekreeg van het ziekenhuis stond dat ik na de keizersnee mocht sexen (hoefde niet met condoom) wanneer ik daar aan toe was; het maakte niet uit of ik nog vloeide. Bij mij was dat na 2 weken. De wond heeft zich goed gehouden
Bij mij heeft het 8 weken geduurd maar dat komt doordat het vloeien 6,5 week doorging en ik direct erna weer ongesteld werd. Heel fijn. Mij is verder alleen verteld dat ik moest wachten tot het vloeien gestopt was. Maar dat vond ik zelf ook fijner.
Ook zo zin in sex na 9 maanden zwanger zijn Hier ook ik had dan geen keizersnee gehad maar vloeide toch nog wel een tijdje na 3 weken hielden we het niet meer