vruchtwater of afscheiding?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Dani84, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik ben nu bijna 35 weken zwanger van de 2, en tot zo ver gaat aardig goed gelukkig. Heb wel GHB bij me waardoor ik int zkh moet bevallen. En daardoor ben ik wat zenuwachtiger denk ik ..

Nu verlies ik behoorlijk wat afscheiding (denk ik) want het ruikt niet zoetig oid dus ik denk niet dat het vruchtwater is, maar is dit normaal? t is echt best veel en varieerd van wittig tot gelig..
    geen jeuk dus denk geen schimmel. Als ik op de achterkant van m`n hand blaas komt er ook niks. Kan dit de slijmprop al zijn?

Voel de kleine ook wel goed, lag al mooi ingedaald maar nu heb ik er lage buikpijn bij. en mn buik lijkt ineens en stuk gezakt en kleiner.. ?

Moet ik me zorgen maken of zal t goed zitten.
    Als je vruchtwater verliest moet daar toch ook wel iets bloed bij zitten of niet?

Graag jullie reactie.
    Groetjes, Danielle

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Danielle

als je vruchtwater verliest blijft het doorlopen, dan ben je niet meer droog. Het klinkt mij gewoon als veel afscheiding, wat normaal is op het eind van de zwangerschap. Bij twijfel bel je even met je eigen verloskundige!

Mirjam

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Het is toch vruchtwater. Had voor de zekerheid zondag gebeld. kn gelijk blijven.Scheur in m`n vliezen. Heb bedrust tot37 wk als het dan nog zit wat we hopen dan gaan ze me inleiden.

Toch bedankt.
    Danielle

Share This Page