Totaal veranderd..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door romyatilla, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hey iedereen,

Geen idee wanneer mijn eisprong precies is geweest, aangezien de ovulatie testjes maar niet donker werden.

De laatste 3 maanden waren mijn cyclusdagen:
    36-33-31.

Het gemiddelde is dus 33 dagen en dat zou zondag zijn.

Maar nu het volgende: Altijd, maar dan ook altijd ben ik een vroegtester geweest, het kon mij niet snel genoeg gaan. Nu deze maand heb ik helemaal geen behoefte om te testen, ondanks mijn 18 zw testen die in de kast liggen.

Ik heb ook de drang niet om symptomen op te zoeken of iets... Het enige waar ik mij mee bezig hou is: "Als het zover is, hoe zal ik het bekend maken?"...

Wie had dit ook?, zo van de 1 op de andere dag geen test drang enzo meer.

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik, alleen niet helemaal dezelfde situatie als jij. Ik had elke maand bloedverlies vanaf 2 dagen na de positieve ovulatietest die uiteindelijk overging in een menstruatie.....bij de derde maand was ik er zo zwaar van overtuigd dat ik toch niet zwanger kon worden op deze manier (dacht aan progesterontekort) dat ik helemaal geen testdrang had. Ben toen ook bij de gyn geweest om alles te laten checken. Alles was oke, maar ondertussen wist ik dat al want ik was zwanger.

2 dagen voor mijn echte ongi zou moeten beginnen hield het bloedverlies ineens op waardoor ik niet meer durfde te testen. Ik voelde namelijk HELEMAAL NIETS in vergelijking met andere maanden. In die maanden had ik elke keer vage streepjes dus ik dacht zal wel weer niets zijn. Toen het bloedverlies wegbleef en ik voor mijn doen 1 dag overtijd was heb ik 's ochtends urine opgevangen, maar pas 3 uur later heb ik mezelf kunnen dwingen om een test te doen. Nou daar kwamen meteen 2 dikke strepen op op 2 testen :O ik was helemaal flabber gasted.

Dus ja ik was ook een vroegtester en dat kan zomaar ineens veranderen door de dingen die je meemaakt. Vorige zwangerschap was ik zo er van overtuigd dat ik zwanger was dat toen ik op 10 DPO een witte test had helemaal niet teleurgesteld was en dacht ach die positieve test komt nog wel. Had ook helemaal geen moeite om 2 dagen te wachten haha.

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Haha, wel een hele andere situatie ja!

Ik ben daarin tegen best wel saai, het is elke maand gewoon hetzelfde gegaan, alleen dit is de eerste maand dat het niet echt mijn aandacht heeft.

Nu heb ik vannacht de hele nacht last gehad van brandend maagzuur, maar ook dat er zuur telkens naar boven komt. Dit had ik voor het laatst begin mei, vlak voor de positieve test. Brandens maagzuur heb ik wel vaker, maar dan 1x per 3 weken ofzo en dan is het net of mijn slokdarm in de fik staat.

Dus aangezien ik nu een klein beetje testdrang begin te krijgen, blijf ik net zolang in bed liggen todat de drang weg is hahah

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    haha ja denk je dat dat werkt? Bij mij niet hoor haha. Sommigen schreven hier ook weleens dat ze snel naar de wc gingen om te plassen en dan snel doortrokken. Zodat ze geen ochtendurine hadden om te testen. Dat lukt mij ook niet, want heb altijd een bekertje in de wc staan haha

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    #5 romyatilla, 20 feb 2016
    Laatst bewerkt: 20 feb 2016

Hahah, dat zei ik toevallig tegen mijn zus: De afgelopen dagen ben ik gewoon in de ochtend vroeg naar de wc gegaan en snel doorgetrokken, dat dacht ik er de hele dag niet aan haha..

Ik moet gewoon afwachten maar ik vind het zo spannend, aangezien ik dus helemaal niet test.

Woensdag 10 feb had ik heel erg vruchtbaarslijm en een super felle steek. Die dag en maandag de 8e geïnsemineerd. Dat vruchtbare slijm en die felle steek zegt wel dat er een grote kans is dat ei bijna gaat springen... Ik moet dus echt pas woensdag gaan testen, zit niks anders op :D. Vanaf vanmorgen trouwens ook beetje waterig wit slijm (zo 1 cm rekbaar en dan leek het helder met wit). Meestal heb ik of helemaal niks of een spierwit niet rekbaar kloddertje... Zegt nog niks natuurlijk.

Tot die tijd, maar succesverhalen lezen van andere leden en de positieve testen bekijken die andere deze maand hebben gehad!

X

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik wou eerst ook altijd vroeg testen, na een half jaar telkens minder en na een tijdje wende ik eraan en boeide t me niks meer en dacht ik net als jou, aan de leuke dingen zoals het bekend maken.

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Zulke dingen kunnen mij echt blij maken! Positieve testen zien van andere, manieren van hoe moet je het bekend maken, babykleding kijken. Gewoon leuk om te doen! :)

8. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Hier identiek hetzelfde van uw laatste zinnetje... :D Ik kan pas aanstaande donderdag/vrijdag ten vroegste testen. :( Moeilijk, zo wachten! Vooral omdat de vriend deze nacht duidelijk liet merken dat het voor hem ook meer en meer welkom zou zijn! :)

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Ja, moeilijk he!

Ik zit nu op cyclus dag 34. Nog geen teken van menstruatie enzo.

Ik heb wel al sinds vermoedelijke eisprong witte draden, terwijl ik meestal droog en korrelig ben. Ik heb als laatst woensdag de 10e geïnsemineerd, dus als ik daar MAX 6 dagen bij optel dan zou dat 2 maart zijn... dus hopelijk is mijn ei optijd gesprongen na de inseminatie. Hopelijk zijn de zaadjes krachtig en zijn ze blijven leven! ;)

Hou je me op de hoogte? :)

Deel Deze Pagina