totaal verward

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door joyce26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo hier mijn verhaal vanaf het begin en mijn vraag,

ik moest donderdag 7 januari ongesteld worden 2 dagen ervoor had ik me eerste positieve test s avonds begon ik te vloeien einde oefening dacht ik maar 10 januari een nieuwe test gedaan en wederom positief toch nog zwanger het bloeden was inmiddels gestopt nog een test daarna gedaan en werd alleen maar duidenlijker 15 januari kreeg ik flinke buikpijn en 18 januari bracht ik urine naar de ha en bleek dat ik een fikse blaasontsteking had en daar heb ik antibiotica voor gekregen had ook de vk ingelicht daar ik weer lichtroze verlies had ik mocht komen voor een echo op de echo zagen ze idd wat in de baarmoeder en nog iets anders waarop de gyn erbij werd gehaald die mompelde iets en ik mocht me aankleden kreeg een briefje mee en moest bloed laten prikken om half 5 kreeg ik telefoon me hcg waarde was goed en het was geen bbz wat de gyn dus dacht. ik blij en zou woensdag weer moeten prikken ik vol goede moed vandaag weer laten prikken eenmaal thuis ging ik naar de wc en ineens helderrood verlies de plasbeurt erna was het weer weg (nu nog steeds niks en ook geen krampen gehad bij geen van alle keren dat ik bloed verloor) half 3 kreeg ik weer telefoon en me hcg was gedaald van 840 naar 420 de vk zei dat het mis was.
    tot nu toe nog geen krampen of bloedverlies niks.

mijn vraag is dus hoelang kan dit duren want op dit moment ben ik zo van slag en in de war dat ik niet kan geloven dat het afgelopen is en kan ik nog een test doen of zal dat niet uitmaken??
    alvast hartenlijk dank voor uw antwoord

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

tetsen heeft geen zin meer, de test zal misschien nog positief zijn maar als je hcg in je bloed daalt dan is het inderdaad mis. Het kan best even duren voor het bloedverlies komt.
    Sterkte!

Mirjam

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    bedankt voor uw antwoord had nog een cb digi liggen die had ik dus nog gedaan en die gaf 2-3 aan en vorige week nog 1-2 maar ik ga nu maar afwachten tot het vloeien begint en ik het kan gaan verwerken nogmaals bedankt

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    volgens mij gaat het nu beginnen voel wat menstruatie krampjes en net bij toiletbezoek bloed in me maandverband en met plassen ook ik hoop het want dan kan ik het een plekje gaan geven en gaan verwerken.....
    joyce

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    he Joyce,

sterkte gewenst!

Mirjam

Deel Deze Pagina