hoi... Ik heb gister al een bericht gepost over ovulatietesten maar heb nu zoiets raars... Ik zit dus op dag 43 van mijn cyclus en heb nu volgens mij een positieve ovulatietest... Zo raar want mijn langste cyclus ooit was 49 dagen. Zwangerschapstest Voor zekerheid gedaan maar die is negatief Stom raar lijf
Ik had dat ook afgelopen cyclus. Langste cyclus was 42 dagen en huidige cyclus had ik pas op dag 36 een positieve ovulatietest.
Na een kwartier kwam er wel een heeel dun lijntje op de zwangerschapstest te staan Marja dat is buiten de afleestijd dus niet geldig... Probeer me maar in te prenten dat t niks is... Voorheen bleef hij altijd wit maar je lijf reageert toch elke keer anders merk ik
Ik zou voor de zekerheid even flink aan de slag gaan . Kan goed hoor dat je eisprong nu is, vooral als je vaker langere cyclussen hebt.
Dan heb je een hele lange cyclus, maar soms kan dat. Ik zou het ff gezellig maken en dan over veertien dagen een zwangerschapstest doen.
Jaaa echt raar... T is al 2x opgelopen en afgelopen en nu de 3e keer dit.. Dit word de langste cyclus die k heb gehad sinds ik gestopt ben met de pil
Hahahaha jaaaaa idd... Raak er alleen steeds zo verward van 😖 Hahahah jaaaa dankje toen ik de foto plaatste dacht ik oops kattenkop staat er ook op 😅
Bijzonder hoor! Moet je zeker van profiteren 😉 Misschien vreemde vraag.. Maar betekent het dat als je een positieve ovulatie test hebt, je ook gegarandeerd een eisprong hebt? Mijn cyclussen waren namelijk altijd langer dan de 35 dagen. Mij werd verteld door de gynaecoloog dat ik daardoor bijna nooit een eiersprong kreeg.
Jaaa volgens mij kan ik die voorgaande testen allemaal als negatief beschouwen al moet ik zeggen dat ik nog nooit zon dikke lijn heb gehad als nu... Het schijnt dat je niet altijd gegarandeerd een eisprong hebt... Soms springt t eitje niet en heb je later in de maand weer een piek en springt die wel... Ik vind t alleen super vreemd dat die test nu zon dikke lijn heeft en ik ook voor de 3e x een stijgende lijn heb daarin... Ook is t vreemd zo laat nog want mijn langste cyclus in een jaar is 49 dagen en dat was 1x en 2x 42 dagen de rest zat altijd tussen de 22 en 36 ( niet dat daar geen enorm verschil in zit) hahaha En die zwangerschapstest die 10-15 minuten later licht positief werd heb ik ook nooit gehad maar zoals k eerder al zei reageert je lijf elke maand anders... Zoo vreemd en super irritant dat ik er geen ritme in zie
na een positieve ovulatie test heb je helaas geen garantie op ovulatie .. kan je enkel controleren met temperaturen ik had gisteren positieve ovulatietest (cd 34) dus hoop dat ik morgen vroeg en komende 14 dagen een mooie hoge temp heb...