ze gaan aan de hand van de mictielijst en jouw verhaal beoordelen of je bekkenklachten hebt. ws zullen ze dan nog even willen kijen/voelen en krijg je oefeningen mee. vaak willen ze wel even voelen/zien of je de oefeningen goed beheerst.
"fijn" om die herkenbare verhalen te lezen. Nou ja voor jullie niet natuurlijk... Ik had ook een totaal ruptuur, alles was stuk. Inmiddels ben ik 7 maanden verder en heb ik helemaal nergens last meer van! Toen het net gebeurde heb ik echt vreselijk in de put gezeten, ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Ik heb 6 weken lang geen gevoel in mijn sluitspier gehad, dat was echt erg. Ik was zo bang dat ik mijn ontlasting zomaar liet lopen als ik ergens was. De informatie voorziening is inderdaad echt ontzettend slecht, ons meisje sliep slecht, de oudste was vervelend dus ik ging heel veel wandelen, soms wel 2 uur. Niemand die tegen mij gezegd had dat ik dat niet mocht doen! Bij mij is op de nacontrole bij de gyn, helemaal niet gekeken van binnen trouwens, hij vroeg hoe het ging en dat was het.
@dreumesmama: Wat fijn dat je nergens meer last van hebt!!! Dat is toch nog redelijk snel hersteld dan van helemaal geen gevoel in je sluitspier tot klachtenvrij Heb je ook geen speciale oefeningen oid gedaan? En je verliest nu nooit meer ontlasting of winden?