Hi dames, vroeg me af wanneer jullie weer je eerste menstruatie hadden na de bevalling, bij het geven van borstvoeding? hier nog niks te bespeuren..
Ik geef nu bijna 9 maanden bv en nog geen menstruatie gehad. Kan ook wel tot 14 maanden duren volgens mij hoor. Ik vind het wel lekker zo eigenlijk
Hier met 7 maanden gestopt en nu sinds gisteren ongi! Net op het moment dat we de knoop hebben doorgehakt voor een 3e te gaan Bij de eerste 9 maanden bv gegeven maar werd wel meteen na de bevalling weer ongi! Niets over te zeggen dus bij mij...
Na 8,5 maand werd ik ongesteld. Ik had pco en we wilden graag snel een 2e kindje, dus ik was er heel blij mee!
Ik heb 3 maanden bv gegeven. Die hele 3 maanden heb ik alleen maar gevloeid. Toen ik gestopt was met de bv en een andere anticonceptie gebruikte (gebruikte tijdens bv cerazette) vloeide ik niet meer. Als het goed is moet ik deze week weer ongesteld worden!
Bij Ties 5 weken na de bevalling, bij Sam 6 weken na de bevalling. Ik kon het eerst niet geloven, maar voelde mijn ei en had een positieve ovutest. 2 weken later idd ongi en direct 28 dagen cyclus.
Hier na 5,5e maand, en vanaf toen onregelmatig. Na 2 weken weer, toen duurde het 2,5e maand, toen weer 2 weken, en toen...was ik weer zwanger
Bij beide kinderen voelde ik op de dag af precies na 21 maanden een eisprong en werd ik 14 dagen later ongesteld. Ik vond het heerlijk hoor, zo lang niet ongesteld zijn.
Na 5,5 maand. Ze sliep s nachts lang door en had tijdens mn werk er een weeklang wat meer tijd tussen met 5 maand. Voelde het hier ook aankomen.