Knoef aankleedkussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kiki80, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Heeft een van jullie ervaring met dit kussen? Werkt het net zo praktisch als elk ander kussen of is het juist prettiger of niet. En is de hoes makkelijk wasbaar?

Persoonlijk ben ik er helemaal weg van, lekker zacht en zulke leuke kleurtjes.

Dus ervaringen graag!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee...(kende ze niet eens :oops: )en heb eens even gegoogeld. Ze zien er leuk uit en het lijkt heerlijk liggen, maar mijn ervaring is dat je de kleintjes niet lang op zo'n kussen laat liggen. Daarbij best prijzig voor een aankleedkussen. Maar dat is voor iedereen natuurlijk persoonlijk.

Ben wel benieuwd naar reacties van ervaren moeders met dit kussen. Dus ik lees even mee ;)

Kwebbel

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Toch best leuk he, Kwebbel! En wat volgens mij het grote voordeel is, is dat je ze zo kan afnemen :) Dus geen hoezen nodig -> minder was....en daar ben ik een groot voorstander van ;)

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    is een erg mooi kussen. Alleen wat zou deze doen als het ondergeplasd of gepoept word. Van een gewone aankleedkussen kan je de hoes gewoon even wassen.
    Ben ook wel benieuwd naar ervaringen.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38

Deel Deze Pagina