Totally frustrerend

Discussion in 'Zwanger worden' started by Duiveltje, Jun 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duiveltje

Duiveltje Lid

Sep 22, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden het is al even terug en vlak naar mijn member start begon mijn leventje in het actief verhuizen na verkoop woning , verblijf tussen woning, en nu eindelijk in eigen woning... In deze periode heb ik wel gezellig mee gelezen maar goed.... I'm back
    De afgelopen periode actief aan de klus voor een kleintje... Het zou zooo leuk zijn.... En toch wil ik mijn frustraties even uiten want Damn wat gebeurd er om mij heen ...
    Je kent het wel misschien begin 30ers allemaal aan de kids in de vriendinnen groep en de een ma de ander komt vertellen zwanger te zijn... Nu gun ik het al mijn vriendinnetjes stuk voor stuk echt serieus , alleen de uitspraak het was in 1x raak is toch wel af en toe een hele zure appel en komt als vaker voor..... Herkenbaar ???? Ik word er niet zo heel blij en zeker van.... Onzeker eerder.... Ik ga twijfelen over mijn eigen lijf, over mijn eieren of die wel goed zijn en hoe dit nu kan dat andere allemaal de loterij in 1x winnen ....

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi! Ik snap je helemaal!
    Heb je al onderzoeken gehad?
    Wij zijn twee jaar bezig en iedereen vraagt op verjaardagen en op straat; en wanneer jullie? Wordt wel tijd voor een kleintje he?! Dan denk ik ook; je hebt geen idee wat je zegt!! Mijn schoonzus van 41 was in 1x zwanger. Dan denk ik ook; wat is er mis?! Manlief blijkt superzaad te hebben en het lukt niet.
    Heb aantal onderzoeken gehad en alles is okee. Heel even zelfverzekerd en geen twijfel. Maar dat is weer terug. Deze week laparoscopie. Ben zooo bang.
    Heel veel succes en dat het snel mag lukken!!!

3. Duiveltje

Duiveltje Lid

Sep 22, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi late reactie maar had inlogproblemen.. Geen idee wat er mis ging... Hebben beide onderzoeken gehad maar geen bijzonderheden dus wachten het af. Is alleen zo dat als je zelf graag wil en het andere zo makkelijk lijkt af te gaan dat om je heen inmiddels zwanger lijkt te zijn en te worden.... Hoop dat alles bij jullie goed gaat

4. Cooksy

Cooksy Lid

Dec 13, 2013
    10
    0
    1
    Heel herkenbaar! Natuurlijk gun je het iedereen om je heen, maar steeds die confrontatie en de onzekerheid over jezelf als het bij (weer) een ander ogenschijnlijk vanzelf lijkt te gaan...
    Zeker als er uit onderzoeken (voor zover ze echt zoeken) niet iets naar voren komt en het toch niet (snel) lukt. Bij de man is het vrij snel duidelijk en een eisprong vaststellen lukt ook nog wel, maar is de kwaliteit wel goed? Gaat er iets mis bij de innesteling of de celdeling? En wat dan? En waarom?
    Elke maand de teleurstelling en elke maand weer hoop.. Het is gewoon heel frustrerend!

5. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

Nov 6, 2013
    236
    0
    16
    Heel herkenbaar hier ook voor we onze dochter kregen hadden alle vrienden kennissen kinderen. En op elke verjaardag non stop alleen daar maar over. Ooit pijnlijke opmerking van iemand gehad nou jullie schieten ook niet op moeten we het even voordoen ? Diegene wist niet dat we toen al paar jaar bezig waren en in mmm zaten. Vervelend puntje daarbij was dat ik 2 dagen daarvoor miskraam had gehad. Ook vond ik de opmerking zo binnen 1 maand zwanger makkelijk ja ! Erg naar.

Enige dat ik kan zeggen blijf positief bij mij is het ook goed gekomen. Mijn man heeft ook superzaad volgens testen. Maar frustratie leven was/is soms enorm!

Share This Page