Nou vandaag mn 20 weken echo gehad en onze BOY werkte niet echt goed mee. Hij liet niet goed zijn hartje zien, buikje was niet op temeten en hij liet zn beentjes mooi gesloten. Dus naar veel geduwde en gepor moest ik letterlijk gaan springen en mischiens draaide hij zich dan, nou wat denk je niet dus De poging twee, had meneer zich helemaal weg geduwd en verscholen dus ik moest maar een half uurtjegaan wandelen. Dus poging 3 liet meneertje zich wel zn buikje opmeten, nekje ook, hartje deed hij nog moeilijk over ( ze moest echt hard duwen en porren, ben open op mn buik en behoorlijk rood) en hij had zich zo gedraaid datwewel met moeite zn piemeltje konden zien. Het hartje kon ze wel met kleurtjes goed beoordelen maar ze konndiet de 4 kamertjes zien. Ze maakte zich wel zorgen om zn nekje die was wel verdikt ondanks dat ik een goede nekplooimeting had uitslag 1 op 4100 dus mag ik over twee weken terug. End an wordt de hele 20 weken echo opnieuw gedaan Dus als moeder zijnde maak ik me best wel een beetje zorgen, mocht onze boy toch down hebben dan wordt hij toch gewoon geboren, hou nu alczoveel van hem en hij hoort gewoon al bij ons gezin, kamertje is al bijna klaar. En ook al vandaag al een pakje gekocht. Ook is onze boy al een facebook lover, stak zn duim op met andere woorden i like.