he dames kvoeme zo slecht vandaag ik zit maar net zoals jullie te wachten op de bevalling ik ben met 35 2 getoucheerd vanwege buikpijn en ze kon het hoofdje voele maar geen ontsluiting. baarmoeder zat nog dicht nu gisteren weer getoucheerd 39wk en 1dag,vanwege harde buike rugpijn en krampen. weer geen ontsluiting kgeloof al wel een iets weeke bm mond nu vroeg ik me af of het toucheren iets opgang kan brengen eventueel dat de bm mond kan verweken of dat je er weeen van kan krijgen ofzo?? ik wil zo graag bevallen het rommelt al 1 week en ben zo beu allemaal heb een humeur van niks en trek het niet meer vind het zo sneu voor mn man en dochter ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen. heb wel gegoogeld maar kom der niet echt uit. liefs mara
Volgens mij alleen als er al iets bezig is in je lichaam, een onrijpe baarmoedermond zal door inwendig onderzoek niet gaan ontsluiten volgens mij. Ik ben nu 40 weken 5 dagen en heb gisteren inwendig onderzoek gehad met flink wat geweld, de baarmoedermond was nog gesloten maar ze heeft wat gerommeld om te kijken of ze wat op gang kon helpen. Gisteren voordat ik naar de vlks ging had ik een veegje slijm aan wc papir. Nu net ( 24 uur later ) had ik flink slijm dus ik ben mn slijmprop aan het verliezen. Maar door enkel inwendig onderzoek zal de bevalling volgens mij niet beginnen ( dat zou wel makkelijk zijn, dan hoeft niemand aan de weeen opwekkers toch? ) Succes, het is echt niet altijd fijn he, de laatste weekjes?
Het kan wel prikkelen, maar dan moet er echt al iets aan de gang zijn. Het heeft bij mij tijdens mijn bevalling gezorgd voor heftigere weeen. Maar het toucheren daarvoor zonder weeen heeft niets op gang gebracht.