hallo allemaal, ik ben kelly, nieuuw hier en 35 weken zw. van nr. 2 ik val meteen in huis met een rare vraag: zijn er dames die last hebben (gehad) van pijnlijk aanvoelende schaamlippen? ik heb geen spatadertjes daar maar voelt gewoon pijnlijk en soms wat gezwollen, en wat hier eventueel tegen te doen is, had bij mn 1ste geen last van dit kwaaltje, hoop op reacties
Nou nee, heb wel de spataders daar en de boel is lekker doorbloed en pimpelpaars maar het doet allemaal geen pijn gelukkig. Gek...misschien toch gewoon de hoeveeheid bloed wat daar nu zit? Misschien weten anderen meer.... Marijn
blaasontsteking en schimmelinfectie geven ook dat gevoel. Even urine laten onderzoeken voor de zekerheid...
Hallo Kelly, Kan je helaas ook niet verder helpen.. Lijkt me wel erg rot als het zo'n pijn doet daar. Hoop dat snel iemand de gouden tip heeft voor je! Mariska
Dan kan goed koud afspoelen wel helpen. Net als met gezwollen enkels en voeten. Het is er nu beter doorbloedt en ook daar kan vocht komen te zitten...
ik heb gisteren nog uitgebreid onderzoek gehad (ivm hellp bij 1ste zwangerschap) maar urine en alles was goed, heb hier ook pas de laatse maand last van, maar goed toch de vk maar eens vragen, bedankt voor de reacties, gr kelly