touchscreen of qwerty?

Discussion in 'De lounge' started by mamav2boefies, Mar 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ik heb een touchscreen gehad en heb nu een qwerty toetsenbord. Touchscreen werkte voor mij echt voor geen meter. Qwerty ben ik heel tevreden over. Gaat lekker snel! En zeker handig als je ook internet via je telefoon!

2. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Ik heb een HTC desire Z en ben er erg blij mee, heb hiervoor een touchscreen gehad maar vind dit toch wel veel beter. En wat hierboven ook staat, met internetten is het ook erg fijn.

Dacht eerst wel even dat ik erg moest wennen aan het toetsenbord maar dat is mij 100% meegevallen.

3. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Het wordt er niet makkelijker op
    Zit nog steeds in dubio

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik heb touchscreen en qwerty toetsenbord. Voorheen een toestel met alleen touchscreen, maar dat vond ik heel irritant. Typte idd steeds net er naast etc.

Maar hier ben ik tevreden over!

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb ook een toetsenbord, ik kan echt niet smsen met een touchscreen.

6. afrola

afrola Fanatiek lid

Aug 7, 2008
    3,434
    2
    38
    Utrecht
    Ik heb een HTC desire. EEn toestel met touchscreen.

Ik vind de touchscreen heel fijn. Het is even wennen met sms-en, maar alle andere functies bedien ik met touchscreen veel fijner :)

7. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier een htc desire HD met touchscreen. door het grote scherm zit ik er maar heel weinig naast. En nu na drie weken typ ik bijna net zo snel als op een ouderwets toetsel.

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Qwerty!

Touchscreen kan ik echt niet mee omgaan, en het typen gaat lekker snel met qwerty, vooral om lekker te internetten ;)

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    hier juist een redelijk tevreden gebruiker va nde samsung star touchscreen.. :) touchscreen is zowel als hoe de letters/cijfers op een gewone telefoon zat en kan ook als qwerty..

ik moest er wel aan wennen maar nu gaat t redelijk snel

Share This Page