HTC desire VS HTC desire Z

Discussion in 'De lounge' started by Chrissie, Mar 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

ladies,

ik ben bijna toe aan een nieuwe telefoon. Ik heb al jaren Nokia, maar zit nu te kijken voor een HTC. Maar ik ben toch wel benieuwd naar gebruikerservaringen.
    Ik neig naar de gewone Desire (leukste aanbieding voor gekregen, en voor de Desire Z nog wel flink bijbetalen..) maar iemand ervaring met een van deze toestellen?
    Of iemand een andere gouden tip?

Groetjes

2. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik heb de Desire normaal en vind het een geweldig toestel, heb alle merken toestellen wel gehad maar dit is toch wel een van de beste toestellen ooit.
    Klein minpuntje is de batterij, die is met een dag leeg (wel volop bellen, mailen, internetten).
    Normaal neem ik elk jaar een nieuw toestel, maar deze bevalt zo goed dat ik ervoor kies om hem nog te houden.

3. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ik heb zelf de HTC Desire HD.
    Top toestel, ik vind m helemaal geweldig. Moest alleen heel erg wennen aan t schermtoetenbord, maar nu vlieg ik eroverheen :D:D
    Ja inderdaad de batterij is wel snel leeg maar heb altijd me lader bij me als ik wegga :D

Voor mij op t moment even geen andere meer :D

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    :D Hier ook een zeer enthousiaste gebruiker van de HTC desire HD. Ik was altijd een nokia fan maar nu...............:p.En idd enige minpuntje is de batterij.

5. proudmother

proudmother Actief lid

Aug 22, 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn man heeft een htc... echt ik ben er helemaal weg van!!
    het is echt een fijn toestel, en zo makkelijk in gebruik!

ik ben al jaaaaaren een samsung fan... maar ga als mijn abbonnement afgelopen is toch echt vreemd met htc

6. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

Jan 9, 2008
    537
    0
    0
    Ik heb de desire z, ik ben erg blij mee. Ik heb hiervoor een touchscreen gehad maar vind dit toch fijner. Was wel bang dat ik erg moest wennen maar dat is me erg meegevallen. Met internet is het erg fijn maar ook zoals nu met dit bericht typen. En smsen gaat nu ook veel sneller.

Mij vriend heeft de desire HD en hij vindt die juist weer erg fijn. Het blijft moeilijk:).

Veel succes met je keuze.

Share This Page