Ik heb net zitten kijken, ik vind het heel erg voor mensen die deze aandoening hebben, maar ik heb ook echt in mn broek gepiest van het lachen toen ze daar allemaal samen zaten.. Fijn dat er op een leuke manier aandacht aan word gegeven.
You're so gay Hahaha. Ik denk niet dat ik ooit zal begrijpen hoe het nu precies zit in hun hoofd, maar ik vind het wel goed dat er aandacht voor is. Ik had ook eigenlijk het idee van voortdurend vloekende personen in mijn hoofd.
Goed dat er aandacht besteed word aan Tourette ( ook al vind ik het programma heel saai ) Nu word eindelijk het stereotyp beeld van Tourette verbroken ( mensen denken bij Tourette aan scheldende mensen met vunzige woorden terwijl bij de meeste mensen juist de tics op de voorgrond staan). Net als bij autisme waar men vaak aan wiegende mensen denkt die in zichzelf gekeerd zijn en dit een verkeerd beeld is vind ik het dus goed dat veel mensen nu zien dat Tourette in feite meer gecompliceerd ligt dan enkel schelden..
Ik heb vandaag gekeken(herhaling). Heel interessant! Ook ik ben schuldig aan het hebben van de gedachten dat het om oncontroleerbaar schelden de mensen ging. Dit soort programma's vind ik super! Zouden ze over veel meer ziektes, aandoeningen, syndromen enz. mogen doen.