Pff.. heftig zeg. En die roze kamer.. het is net die van onze dochter. Vreselijk zeg, wat kan een mmens toch allemaal meemaken.
Mijn hart brak toen ik die kamer zag. Wat een sterke vrouw. Ik hoop dat ze haar heel goed kunnen helpen want wat verdient deze vrouw dit.
Pfff, wat een sterke vrouw. Ik zit met tranen in mijn ogen. Zij verdient nu echt geluk in haar leven.
Heb het begin gemist....hoe zijn die kinderen overleden dan? Tegelijk in een ongeluk ofzo? Hoe dan ook vreselijk
Jongetje met 7 maanden zwangerschap. Meisje van 3.5 en meisje van 5 beide last van epileptische aanvallen. Meisje van 3.5 is daardoor overleden/kwam er niet meer uit. En meisje van 5 is niet meer wakker geworden nadat moeder haar naar bed heeft gebracht.
Ik heb verder gezapt nadat ze vertelde over dat dochtertje van 5 jaar. Mijn dochter is ook 5 jaar. Kan hier niet tegen... Loop wel eens te klagen dat ik het zo druk heb met de kinderen, zeker als ze weer eens een keer niet luisteren...maar als je dit hoort waardeer je weer wat je hebt. En nu ga ik even naar boven, om ze een extra kusje te geven.
Pfff zo heftig dit! Dat het je gewoon 3 keer kan overkomen. Heb het niet snel bij programma's maar zat nu te huilen op bank.
En wat ik dan uit het verhaal begreep is dat het meisje dat 3,5 is geworden ook vrijwel haar hele leven behoorlijk gehandicapt is geweest. Het meisje dat 5 is geworden, was gewoon normaal en ging naar de basisschool, maar kreeg steeds vaker last van (kleine) aanvallen en werd op een ochtend dus niet meer wakker.