Touristiek Parque Cristobal

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Gisteren hebben we een vakantie geboekt naar Gran Canaria.
    We gaan naar bungalowpark Parque Cristobal in Playa del Ingles.
    Toen we afgerekend hadden bij het reisbureau, schoot me te binnen dat ik ook wel graag de touristiek wil hebben. Vind ik altijd leuk om te lezen.
    Maar helaas heeft ons reisbureau de touristiek niet meer, ze zijn hier niet meer op geabboneerd ivm bezuinigingen.

Is er hier misschien iemand die op een reisbureau werkt en mij de touristiek toe zou kunnen sturen. Uiteraard op mijn kosten.
    Of is er misschien iemand die al op dit bungalowpark is geweest en die de touristiek nog heeft liggen?

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hihi consider wij zijn er dus geweest toen madam 1,5 was en echt een super mooi parkje.
    heb geen idee wat een touristiek is maar kan je er dus veel over vertellen hihi.

het is echt heel schoon en idd geen vuiltje op dr grond zoals het overal staat beschreven. wij hadden all inclusive en is ons prima bevallen toen met madam.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Heeey mamasuus, wat toevallig dat jij daar bent geweest!
    Bij vakantiewijzer lees ik ook allemaal lovende woorden over de netheid van dit complex, hij wordt niet voor niks gemiddeld met een 8,7 beoordeeld!
    Maar helaas heb jij dus geen toeristiek. (dit is een soort van hele uitgebreide beschrijving van het complex)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou zon ding had ik idd ook niet, heb gewoon alle info van anderen weggehaald dus idd vakantiewijzers ed.

kan je er dus wel wat over vertellen als je dat wil geen probleem.

Deel Deze Pagina