Ik heb zoooo'n zin ...

Discussie in 'De lounge' gestart door zogelukkig, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Om me lens te shoppen aan winterschoenen en kleding!
    Helemaal voor zoon, maar er is nog bijna niks online of in de winkel!

2. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dat de meeste nu gaan binne krijgen, eind van de maand is het overal wel binnen denk ik!

3. Winterkleding? De zomer moet nog komen! :(

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Jaaa.. Nee wil niks horen over winterkleding haha.

5. zogelukkig

Ik vertrouw dr niet meer op.
    Heb gewoon zin in een lekkere dikke winterjas en mooie nieuwe laarzen.:)

6. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Winter? Ik moet nog op zomervakantie :D

Maar ben wel gek op laarzen!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hahah ik wilde morgen de stad in om dat te gaan doen, ik heb er ook onwijs zin in...kids hebben al erg veel zomer kleding....hmmm dan maar ff wachten dus tot eind van de maand...

8. Tuurlijk wel! Eind juli / begin augustus wordt het gewoon prachtig weer! :D

9. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

En als het mee zit September en Oktober misschien ook ;)

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou 2 jaar terug lag ik op 1 oktober gewoon op het strand en gign zoon de zee in!!! bizar!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb al skikleding gehaald voor onze zoon en nog wat truien ( uitverkoop vorig seizoen)

Maar verder wil ik wel eerst een beetje zomer hoor....

12. zogelukkig

Dat geloof ik zeker! Wij zaten toen in Zeeland, met de winterjas al mee en uiteindelijk zijn we de hele week naar het strand geweest!

Heel juli en augustus regende het ...

Ik vind kou niet erg, maar regen wel!:x

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    wat zijn de ervaringen met kledingmaten en kinderen van 2/3 jaar

oudste zit net in 98/104...
    als ik dus skipak of echt dat soort wintertdingen wil halen, gewoon die maat aanhouden? daar blijven ze toch wel een tijd in? hij wordt in sept 3 en is wel een kleintje verder

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

ik zou eerst eens eindelijk die leuke zomerkleding aan willen trekken...
    winter... geen denken aan

15. zogelukkig

Als hij er net in zit, zou ik die maat aanhouden. Mijn ervaring is dat die skipakken ruim vallen. Anders wordt de broek zo lang.

16. zogelukkig

Gelukkig zijn wij al twee weken naar Zuid-Europa geweest.
    Heb wel heimwee zeg als ik naar buiten kijk, bah, wat een prutweer!:(

17. Wij ook! En mijn vriend is jarig op 25 juli, vorig jaar was het die dag bloedheet (en hij moest lange kleding aan omdat hij op een circuit ging racen, arme jongen :p), hij heeft me ten huwelijk gevraagd op 1 augustus, toen was het ook goed warm, dus ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het dit jaar ook nog gaat komen! :D

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja ik zou zeker maat 104 aanhouden

Onze bijna 3 jarige is nu 101 cm en zal dus maat 104/110 het beste passen aankomende winter. Hij heeft nu maat 27 van schoenen dus neem ik een maat groter voor snowboots. Meestal gebruik je die toch pas rond december.

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh jaaaa, ik heb ook zin om te wintershoppen. Zomerkleding ga ik er niet meer bijkopen, dat hebben ze wel genoeg voor de 1,5 week dat het eens mooi weer is achtereen.

Ik ben zelf nogal gek op schoenen, maar heb voor de kinderen helaas nog nooit echt schoenen kunnen kopen. Mijn zoontje loopt nu eindelijk, dus morgen ga ik nog even snel een paar zomerse stappers scoren en dan voor van de winter kan ik eindelijk ook leuke schoenen kopen. Mijn dochter heeft semi-orthopedische schoenen. Ik moet augustus weer terug naar de orthopeed en schoenmaker en ik hoop dat ze dan gewone schoenen mag met alleen een zooltje. Dan ga ik ook echt LOS op winterschoenen :D! Wat zal mijn man blij zijn...NOT... *grinnik*.

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nou inderdaad. Vlieg maar op met die rotzomer tot nu toe, als het zo moet heb ik liever koud en guur weer.
    Ik wil ook wel shoppen voor dochter weer, ik zelf heb nog wel genoeg, maar zij moet natuurlijk een flinke wintercollectie hebben en aangezien ze nog niks in maat 92 heeft móet ik wel alles shoppen. Zooo geen zin in ;)

Deel Deze Pagina