Tips voor cadeaus etc. zijn welkom! Voor onze eigen ouders hebben wij een fotoboek gemaakt met oude kinderfotos die we nu na hebben gedaan. Vonden ze geweldig! Maar nu een idee voor de papas van onze kindjes..?
Het cadeau voor mijn vriend zal te maken hebben met jouw nick TS . Mijn vriend is namelijk een rasechte chocoholic.
Zowel hij als zijn vader zijn gek op chocola, liefst van die hele pure. Had mijn vriend op zijn verjaardag al eens een workshop bonbons maken cadeau gedaan. Vond ie geweldig!
Wij maken er ook niet veel werk van. Ik heb gisteren ontbijt op bed gehad en 's avond hebben we mijn lievelingseten afgehaald en kreeg ik een cadeautje. Vond ik al lang leuk. Voor mijn man wil ik (heel standaard maar wel leuk) een koffiemok laten bedrukken met een foto van onze zoon met de tekst "liefste papa". En uiteraard ook ontbijt op bed.
De jongens maken wat op school en bij de opvang. Verder doen we nog een ontbijtje op bed, maar verder doen we die dag niet echt aan vaderdag. Ik ga zelf in ieder geval niets kopen/maken/doen.
Pff ik moet nog wat gaan verzinnen voor manlief zijn eerste vaderdag... Lees dus lekker even mee.. Manlief zegt zelf als jij die dag alle luiers doet vind ik het al prima... Maar vind hetbwel leuk om iets voor hem te doen.. =)
Mijn man is dit jaar jarig op vaderdag maar heeft zijn cadeautje al gehad, namelijk een slowjuicer We konden niet meer wachten En hij krijgt met vaderdag nog als verrassing het voorleesboek "boek zonder plaatjes"
Goedkoop canvasje en (afwasbare) verf halen bij de Action en dan de voetjes van de kleine afdrukken op het canvas.
Hier sinds kort het idee dat het cadeau voor mama/papa goed moet zijn voor de band tussen ontvanger/kind. Ik heb dus een mooi abonnement genomen om samen leuke dingen te gaan doen met mijn zoontje. Papa krijgt waarschijnlijk een grote lading smartmax voor vaderdag. Kunnen ze lekker samen bouwen. (mijn man zit altijd te klagen dat we te weinig van dat spul hebben en zou er dolblij mee zijn).
Hier krijgt hij denk ik wat voor zn garnalen (hij heeft siergarnalen in een aquarium zitten en wilt dat gaan kweken) Of een knutsel werkje..
Ik ga denk al het eten halen wat hij lekker vindt en tja.. zal iets moeten knutselen met ons hummeltje