Wie weet of deze spenen ook bij de reguliere drogisterijen verkocht worden? Of zijn ze alleen online te verkrijgen.
die spenen van 3fm zijn alleen nog te koop in enschede zelf zolang de voorraad strekt, op de webshop zijn ze helaas al uitverkocht
Ik was bezig met avondeten. Zo rond 18.00 uur. Maar voor een speen van 5,95 en dan 4,95 verzendkosten, dat had ik er niet voor over. Dacht misschien zijn ze ook in winkels te verkrijgen.
ja ik vond die verzendkosten gisteravond ook hoog maar wou het eerst ff overleggen met me vriend (die lag gister al te slapen) en vervolgens zie ik dus nadat me vriend zegt ja leuk dat hij uitverkocht is
Shit zeg, zie het nu ook. Ik wou hem morgen ook bestellen. En meer dan 2 uur onderweg zijn voor een speen is ook zo wat. Nouja, dan maar wat anders.
Zag ik ook, maar onze dochter tuttert graag op deze kleinere speentjes. Ik kan vragen aan een kennis van mij die vrijdag gaat naar het glazen huis. Jammer!
Ik heb hem besteld vlak voor hij uitverkocht raakte. Hoge verzendkosten ja, maar ik rij er niet voor heen en weer naar Enschede.
Daarom heb ik er nog een leuke badcape bij besteld en kreeg gister een mailtje dat ie aan de bezorgdienst is overgedragen dus ik hoop m vandaag binnen te krijgen... Geluk dus nu ze uitverkocht zijn!!
wij hebben m zondag besteld... ook met de geweldige mooie badcape!!! echt dames de speen is zoooooo superschattig, stoer en lief!!! die 5 euro verzendkosten extra waren het echt waard hoor!!
Heb je m al binnen? Ben zooo benieuwd!! Hij ziet er wel wat anders uit dan die op tv he, zonder ring enzo. Maar echt een collectors item Ik ben ook echt verslaafd aan Serious Request, jammer dat we dit jaar niet naar Enschede kunnen