Pijn/kramp blaas bij plassen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Parel1985, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ik heb op 9dpo positief getest en sinds gisteren (10 dpo) heb ik een spierpijn achtig gevoel dat af en toe komt op zitten in mijn onderbuik. Dit vind ik neit zo raar. Ik heb echter ook tijdens het plassen dat mijn blaas/spieren ik weet niet wat verkrampt/pijn doen. Het plassen zelf (urinebuis enzo) doet niet pijn, ook geen bloed bij en niet troebel enzo. Maar mijn onderbuik is dan wel gevoelig.

Wie heeft dit ook? of kan het toch een blaasontsteking zijn?
    Normaal met blaas ontsteking heb ik namelijk echt pijn bij het plassen (urinebuis).

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou even je urine laten checken bij de huisarts en ook even op kweek laten zetten.

Blaasontstekingen komen veel voor in een zwangerschap. Ook kan het door de zwangerschap heel anders aanvoelen dan normaal.

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik zou ook even urine laten controleren door de ha. Het kan maar zo zijn dat je een blaasonsteking hebt.
    Succes!

4. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn verloskundige gaf gisteren aan dat blaasontstekingen heel anders voelen als je zwanger bent. Zou het voor de zekerheid even laten controleren. Kan echter ook gewoon gevoeligheid zijn van de prille zwangerschap! Je kunt eventueel cranbarry tabletten nemen om blaasontstekingen te proberen te voorkomen, mocht je er vaker last van hebben.

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Als je een blaasontsteking hebt kun je hiervoor ook pillen krijgen op recept van je huisarts.
    Heb het in he tbegin van mijn zwangerschap ook gehad
    waren 3 capsules die ik van onder in moest brengen.
    Was snel over!

6. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @all. Het is nu al weer redelijk over. Geen pijn meer bij plassen alleen af en toe pijn in mijn buik. Denk mijn baarmeoder door alles toch wat geprikkeld was en hierdoor soort krampjes kwamen. Ik heb nu vooral last van mijn darmen en dat maakt mijn onderbuik ook super gevoelig. Soms echt steken enzo en veel lucht..pfff. Ik heb normaal echt nooit darm problemen maar ben nu echt zo opgeblazen!

7. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik herken je verhaal!
    Het is bij mij begonnen toen ik 5,5 week zwanger was, blaasontsteking. Antibiotica gekregen, maar de krampachtige pijn bleef. 2x daarna nog urine laten controleren, maar geen blaasontsteking meer. Ik ben bij de huisartsenpost geweest (2x `s avonds) bij de verloskundige. Nergens reden tot paniek.
    Ik heb inmiddels al 2 keer een inwendige echo gehad en ik kreeg te horen dat een kindje zich nestelt in de baarmoeder waar het zelf wil in het begin. (zoiets was het haha) bij mij dus aan de kant van mijn blaas. Wat betekend dat mijn blaas nu al wat in de verdrukking is door het groeien van mijn baarmoeder. Niets ernstigs dus.
    Ieder lichaam is anders en sommige hebben last van overgeven etc, mij werd verteld dat dit waarschijnlijk een kwaal van mij is.
    Soms heb ik er nog last van, helaas vandaag ook weer, na 2 dagen ofzo is het weer weg. Het komt en gaat nu.

Ik zou zoiezo wel je urine laten controleren, want bij mij zat er eerst dus wel een blaasontsteking. Mijn urine is daarna ook op kweek gezet.
    Veel succes

8. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0

Ik las je topic ik heb precies hetzelfde en mijn urine is schoon geen blaasonsteking ..

@loes 83 :) heb jij een teminste een duidelijk antwoord gehad bij mij konden ze geen duidelijkheid geven maar wat je zegt klinkt duidelijk..

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Opgeblazen gevoel hoort er ook inderdaad bij!

10. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik had dat gevoel ook voordat ik positief teste. Als ik zeg maar bijna klaar was met plassen een soort van kramp/steek aan de linkerkant van mijn blaas. Ik denk dat het bij mij gewoon een symptoom was dat ik zwanger was, want daarna hield het vanzelf weer op

Deel Deze Pagina