Over een week is het alweer pasen En dan begin ik me toch weer af te vragen wat we gaan brunchen/avondeten. Waarschijnlijk gaan we 1 dag thuis brunchen met vrienden, of bij hun (ligt er aan of caylen thuis is) En 1 dag komen waarschijnlijk mn moeder en zusje bij ons. maar, wat maken? Wilde sowieso met dochter paas broodjes maken Hoe vullen jullie je paasdagen in?
Ik hoop te bevallen! Zo niet dan gaan we 1e Paasdag brunchen bij mn ouders.Verder bewust niks ingepland ivk naderende bevalling/paageboren baby tegen die tijd. Dus qua eten gewoon lekker met eigen gezin thuis. Wel wat lekkers maar niet al te moeilijk.
1e paasdag, paasontbijt ,eieren zoeken op camping, paas kinderbingo, kadotje open maken en naar de friettent 2e paasdag, paasontbijt, thuis eieren zoeken met schatkaart en opdrachten waarbij ze moeten samen werken , even naar kinderboerderij of met slecht weer binnen speeltuin, savonds lekker koken
Helemaal niets speciaals, man moet gewoon werken dus denk dat ik zondag ochtend lekker broodjes maak, tafel leuk denkt en gewoon wat uitgebreid gaat ontbijten. Verstop wat eitjes in de tuin voor die kleine man en als het lekker weer is gaan we lekker naar de speeltuin of het strand.
Eerste moet ik eerst werken daarna paasbrunch met lekkere broodjes en tulband gebakken eitje. Dan wil ik eieren schilderen met de oudste. 2de eitjes zoeken en savonds eten bij schoonfam
Eerste geen plannen, wel thuis paasbrunch doen en de tweede wandelen met familie in omgeving Wapenveld en daarna paasbuffet bij mn neef in Zwolle.
Weekendje weg, met mijn familie. Denk wandelen, zwemmen eieren zoeken voor de kids. 1e paasdag sowieso uitgebreid paas brunch. En 2e paasdag gourmetten/bakplaat.
goede vrijdag: zoon wordt getest en daarna wat leuks doen met alle kinderen paaszaterdag: kraamborrel bij vriendin, dochter logeren bij oma paaszondag: eieren zoeken in de speeltuin en daarna feestje voor 10 jarig huwelijksfeest vriendin paasmaandag: brunch bij mijn moeder
Wij gaan naar mijn ouders in Frankrijk. De kids zien opa en oma niet zo vaak, dus dit is echt een feestje! Mijn moeder kennende zal er wel weer goed uitgepakt worden met lekker eten en ze zal zeker paaseieren verstoppen voor de kinderen. Dus een ouderwets paasweekendje ... heb er nu al zin in. Daar heb ik 1700 km rijden wel voor over!!
Gewoon heeeeel normaal. Vind het zelf een beetje to much...begint gewoon op kerst te lijken...iedereen die zich volpropt met van alles en nog wat. Hier mss een eitje bij het ontbijt en kleine meid mag choco eitjes zoeken in de tuin. Lekker chill weekendje houden...
1e paasdag: Man gaat naar de bekerfinale PEC Zwolle-Ajax. Ik ga naar m'n schoonouders lekker eten en drinken 2e paasdag: Viert m'n zus haar verjaardag en regelt ze een brunch Ik houd van Pasen. Eigenlijk van alle feestdagen! Zo gezellig!
We gaan naar Elf Fantasy Fair Tweede Paasdag duik ik de keuken wel weer in. Ik vind Pasen nooit zo speciaal.
Paaszaterdag: nieuwe auto halen, op kraamvisite en s avonds eters 1e paasdag: grote rommelmarkt in de buurt en daarna paaslunch met schoonouders 2e paasdag: even over de kermis en s middags met mijn familie gourmetten
Onze vouwwagen helemaal opzetten met voortent en luifel en kijken of die waterdicht is haha. S. gaat uit logeren dus lekker rustig weekendje
Wij doen altijd 'gewoon' een lekker uitgebreid paasontbijt en de oudste mag eieren zoeken. Verder niets bijzonders, vooral genieten van het lange weekend en hopen dat het mooi weer is.
Paaszaterdag onze nieuwe vouwwagen opzetten en inventariseren wat voor kampeerspullen we er nog bij moeten kopen. 1e paasdag steengrillen bij mijn ouders. 2e paasdag komt mijn schoonfamilie bij ons steengrillen of bbq-en, dat ligt aan het weer.