Wij wonen vlakbij Toverland. 15 min rijden. Maar ik ben er nog nooit geweest. Nu kunnen we met de munten vd Jumbo 15 euro korting per kaartje krijgen. En mijn zoontje van 18 maanden is gratis. We willen dan van 10.00u tot 13.00u gaan. Zodat hij thuis lekker zn middagslaapje kan doen. Maar is er genoeg te doen voor een 1,5 jarige? Iemand ervaringen? Of is het ook leuk om rond te lopen en genoeg te kijken? Ik hoor het graag
Rndlopen en kijken is idd altijd te doen, maar er is veel lengte gebonden en dan vanaf 1 m met begeleiding Mss niet met korting maar tivoli nijmegen is erg leuk! En goed voor een ochtendje en niet duur!
Wij zijn daar nl met s zijn 2e verjaardag geweest en wonen er 30 min vandaan en ook 15 min van toverland.. Was echt leuke dag. Soort grotere kermis
Er zijn wel wat attracties voor kleiner als 90cm (onder begeleiding), maar niet zo heel veel. Wel ook best wel wat speel gelegenheid. Van 10 tot 13 u moet voldoende zijn. Zeker met 15 euro korting is het dan leuk. De toos toverhoed show moet je dan waarschijnlijk wel missen die is vaak om 14u. Fontijn show zou wel kunnen, meestal om half 12. (kom er vaker, hebben abbo) Anders moet je wachten tot dat hij boven de 90c, is dan mag er veel meer (onder begeleiding )
Wat Molensteen zegt! Ik zou het zonde van het geld vinden om maar een paar uurtjes naar Toverland te gaan (ook met 15 korting ) en Tivoli is echt superleuk voor die kleintjes!
Oke. Thnx. Ga eens even naar Tivoli kijken. Maandag gaan we naar dierenrijk met 15 euro korting. Dus dan voor 3,50 p.p das nog eens leuk een dagje uit gaan
We wilde dinsdag gaan. Maar ik zie dat Tivoli dan niet open is. Nog meer tips voor een leuke ochtend omgeving Noord-Limburg
Wij zin geweest toen ons zoontje 1,5 jaar was en hebben ons zeer goed vermaakt toen. Er zijn een aantal dingen waar ze in mogen (met begeleiding) en er zijn genoeg plaatsen waar ze kunnen spelen. Daarna geweest toen hij 3,5 was en nu gaan we over 2 weken weer. Aardbeienland geweest toen hij 3,5 was en dat was ook een groot succes. Op internet zijn veel negatieve recenties te vinden, maar wij hebben ons er echt lang vermaakt. Kwam wel mede doordat er een speurtocht was waarbij hij aardbeien moest zoeken waar letters opstaan en die vormden een woord. Aan het einde kreeg hij wat lekkers toen hij het formulier van de speurtocht inleverde. Erg leuk gedaan! Niet in Limburg, maar misschien Zooparc Overloon? Is vanaf America (waar centerparcs zit) nog geen half uurtje rijden. Die staat voor ons ook op de planning over 2 weken.
Zou ik niet doen. We zijn er met 2 jarige geweest en ja die vind het leuk om rond te struinen maar het is veel leuker als ze de speurtocht kunnen doen etc...entree was vorig jaar 9,50 pp voor volwassenen. Vond dat best duur eigenlijk.
Ik vind irrland wel erg leuk, maar dan moet weer ook echt goed zijn. Tis dat je al naar dierenrijk gaat maar duisburg zoo is ook aanrader Evt zwemmen bij lommerbergen? Of anders kinderstad heerlen
Duisburg zoo en Overloon zijn we inderdaad al geweest. Gaan geregeld een dagje uit Maar valkenburg is inderdaad ook een leuk idee