Door omstandigheden ben ik pas laat op zoek gegaan naar een vakantie voor mijn gezin. Over een paar weken wil ik toch echt weg, maar ik kan niets vinden. Misschien kan iemand mij hier tippen voor een leuk huisje of chalet o.i.d. voor mijn man, mij en onze zevenjarige dochter. Ik zoek een park met: - een overdekt zwembad (mag redelijk simpel zijn met een normale glijbaan) - een binnenspeeltuin - buiten een speeltuin van behoorlijk formaat; groot speeltoestel o.i.d. - manege in buurt of ponyrijden op het park (is geen vereiste)
Die staat inderdaad al op mijn lijstje. Ik zoek eigenlijk een minder bekend park. Een park dat niet zo snel in de zoekmachines omhoog komt, maar wel degelijk de moeite waard is.
Helaas alleen nog grote woningen voor onze periode. Bedankt voor het meedenken. Het park ziet er mooi uit.
Je zult de bekende al doorgespit hebben Evt kasteel ooijen in limburg? Klein vink arcen? Schatberg sevenum Molecaten bosbad hoeven
Klopt. Die heb ik al uitgebreid bekeken. Ik zoek een juweeltje onder de onbekende parken. Degene die jij noemt, ken ik niet allemaal. Bedankt dus.
Dat ziet er leuk uit, maar ik zie geen binnenzwembad. En aangezien de zomer nog niet echt wil beginnen...
Vakantie en attractiepark slagharen, Huisjes en chalet's / wohnmobil, inclusief attractiepark met voldoende in en outdoor speel mogelijkheden, zowel binnen als buitenbad met fantastische glijbanen en tot slot pony's en of paarden aanwezig. Schloss dankern, Haren, net over de grens bij Emmen. Verschillende vakantiehuisjes, in en out door speeltuin, ponyrijden. Buiten zwembad en super gaaf binnenbad , zwembad topas, met waanzinnige glijbanen en ook een indoor kids spraypark met glijbanen voor de kleinere kids. Ponyhof niers in twist , ook grensstreek bij emmen, leuke accomodaties, waaronder circuswagens, paardrijden, huifkarren etc aanwezig, zit direct naast indoorspeeltuin ballorig / miranda. Op 15 min afstand van overdekt zwembad in meppen waar je voor slechts 7 euro voor je gezin betaald, (2 volwassenen, 4 kids) een dagkaart inclusief sauna, leuk overzichtelijk zwembad, zowel binnen als buitenbad. Leuke uitvalhoeken naar tierparkthule nordhorn en of wildlands emmen, plopsa indoor Coevorden . Daarnaast valt er in deze omgeving binnen de vakanties genoeg te beleven voor kinderen..
Bungalowpark De Lindenberg in Holten Bungalowpark 't Stien'nBoer in Haaksbergen Recreatiepark Samoza in Vierhouten (op de Veluwe) - geen indoor speeltuin maar wel een manege Vakantiepark De Kuilart in Koudum (Friesland) - geen indoor speeltuin Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk - geen indoor speeltuin
Wij zijn onlangs wezen kamperen op Beerze Bulten in Overijssel. Je kunt er ook diverse huisjes en ingerichte tenten huren. Er is een binnen zwembad met glijbanen. En ook een buitenzwembad met glijbanen en ligweide. Er is een grote binnen speeltuin/kidsplayground achtig (gigakonijnenhol) Buiten heb je een enorm groot speelveld (gigakonijnenveld) allemaal houten klimtoestellen over ondiep water. Echt enorm groot en mooi aangelegd. Ik vind dat je op de foto's van de site niet zo goed kunt zien hoe mooi het in het echt is opgezet. Maar echt Supergaaf! Heel goed restaurant ook daar. Als je Googled kun je wel veel aan foto's vinden Het Marveld heeft ook mooie binnen en buitenzwembaden. En een buitenspeeltuin.
Mag het net over de grens zijn? Is nu van Landal, mooi Zutendaal. Mooie speeltuin, binnen en buitenbad. Geen idee van paardrijden alleen. Verder vind ik Land van Bartje ook erg geslaagd.
Toch nog niks gevonden. Of het zit al vol of we vinden het toch niet leuk genoeg. Tips blijven dus welkom. @buitenland: Normaal gesproken zou dat geen probleem zijn, maar we willen dit jaar telefonisch bereikbaar blijven.
In het buitenland ben je toch nog steeds bereikbaar? Kost alleen wat extra als je belt of gebeld wordt.