Toverland of Wunderland Kalkar?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door NiekeKris, 30 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Moviepark wilde ik heen inderdaad, maar las geen fantastische reviews en ik twijfel of de jongste het echt leuk zal vinden (die valt bij veel daar er precies tussenin, zeg maar, ze vindt de dingen dan of (te) kinderachtig of te spannend).

Phantasialand staat ook nog op het lijstje, maar is drie uur rijden…iets te veel voor ons voor een dagje weg. Hij staat wel op de lijst voor als we er eens meer in de buurt zijn.

Deze week in ieder geval Toverland. :thumup:

2. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Het is bij moviepark inderdaad heel kinderachtig (nickland met echte kinderattracties) of best heftige attracties. Twee van de vier attracties die we hebben gedaan waren cool aangekleed maar zo heftig lomp dat we er met blauwe plekken uit kwamen.
    We mochten er gratis heen met ons efteling abonnement gelukkig, en we hadden de jongste van 7 bewust thuis gehouden waar we achteraf heel blij om waren. Hij haat echt series en personages als paw patrol, spongebob en pokemon en was niet blij geworden van al het gewacht. En de oudste wilde heel graag de vele filmgerelateerde winkels in, zij is daar goed geslaagd maar daar was hij ook niet blij van geworden. Hij was wel erg gelukkig met het astronautenpak wat we vonden van een soort build-a-bear, die perfect paste bij zijn beren.
    Dus de dag was zeker gezellig met ons tweeën, hebben na afloop een gezellige pizzeria opgezocht in een leuk stadje, maar het park zien ze ons niet nog weer een keer;)

NiekeKris vindt dit leuk.
  3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    @GoldenClown: Hier precies zo. :roflmao: Die series is ze al een hele tijd ontgroeid (voor zo ver ze het daarvoor wel wat vond… ;)). Voor de oudste zou het wel leuk zijn mbt de gerelateerde dingen ed, maar om nou alleen daarvoor te gaan… Als je gratis kunt, wel leuk voor een keer, maar anders het geld ws niet waard dan (dan kun je de toegangsprijs beter besteden in een andere leuke winkel ;)).

GoldenClown vindt dit leuk.
  4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Even een andere vraag. Ik ga volgende week naar toverland met de kids. Hoe doen jullie dat met rugzakken? Ik ben alleen dus als we met zijn 3e zijn…??
    Ik ben niet van de achtbanen dus dat zal mijn zoontje alleen gaan doen. Maar waterbaan en mini treintjes? Mag je tas dan mee? Ik ben echt al in geen jaren in een pretpark geweest

5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Volgens mij kun je overal je rugzak meenemen... Rondvaartbootjes, ronde waterbaanbootjes, ben aan het denken waar het niet zou kunnen (behalve de achtbanen). En anders misschien even afgeven bij de medewerker? Dat hun hem een rondje bewaren...?

6. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ah top thnx! Ja de achtbanen ben ik niet van, dus zoonlief mag alleen gaan. Dochtertje is nog te klein en die vind de draaimolen al snel gaan dus die blijft bij mij wachten

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Heb je geen buggy mee? Wij hebben het eten en drinken altijd onderin de aangepaste buggy van mijn zoon en die buggy laten we bij attracties gewoon staan (evt met hangslot vd action als je dat niet kunt vertrouwen)

8. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.959
    3.838
    113
    Vrouw
    Toverland is echt mijn favo park tot nu toe. Ik vind het zelfs mooier dan de Efteling. :oops:

Dus ik zou altijd Toverland aanraden. Lijkt wel een mengeling van tropisch paradijs en pretpark vind ik. :roflmao:

Vorige week 2 dagen geweest in de week en drukte was gemengd. Dag 1 moesten we 10 tot 30 minuten wachten voor de Troy, dag 2 geen wachtrij daar. De app was wel verkeerd. Op de app stond dat bij de Troy 30 minuten aanschuiven was maar we konden gewoon doorlopen en direct erop en dat was de hele dag zo. De bobslee baan en waterattracties waren wel echt langer aanschuiven maar de Troy is zoon 10 keer in gegaan.

9. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Nee helaas, daar is ze dan weer net te groot voor met 6 haar. Maar zo deed ik het daarvoor volgens mij wel, een x naar Duinrell geweest en toen in de buggy idd. Ik ga het beleven maandag

Deel Deze Pagina