Wat leuk zeg ook lekker dicht op de dome zoals wij . Het weer ziet er op zich prima uit voor die week
Nee dat niet. We verwachten er rond 13.30-14 uur pas te zijn, dus we gaan eerst rustig het huisje in ruimen en dan kijken we wel ff
Leuk als mijn zoontje weer een beetje fit wil ik ook van de week naar toverland denk do of vrijdag. Woensdag is de enige dag dat ze regen op hebben gegeven
Ik ook hoor! En ik heb de poncho’s mee die ik had gekocht voor schoolreisje maar niet gebruikt hadden... en we smelten niet van water dus wij gaan ervoor! Ik heb de kaartjes via anwb besteld en jij?
Nog niks besteld. Ik heb idd anwb als optie, maar ben benieuwd of via cp meerdal nog goedkoper kan zijn
Ja ik had er nog over gebeld, maar er nam niemand op. Slecht dat je dat niet via internet kan zien. Wij gaan morgen rond 11 uur rijden. We wonen vlakbij Amsterdam dus we doen er wel even over.
Wij zijn vandaag in toverland geweest en het is echt een tof park! Idd geen hele lange rijen. Alleen bij de wildwaterbaan, de boomstammen en 1 achtbaan was het vrij druk. Verder hebben we niet meer dan 20 minuten hoeven wachten. Echt super. En er is voor iedere leeftijd wat leuks te doen.