Hallo meiden, Ik zag net reclame op de televisie van attractiepark Toverland. Leek me wel leuk, maar nu vroeg ik mij af of het wel een park is voor volwassen mensen? Wie is er wel eens geweest, en kan mij wat over het attractiepark vertellen? Liefs Debbie
ik ben er nog nooit geweest, onze dochter wel op schoolreisje, maar van wat ik gehoord heb, is het er echt voor alle leeftijden leuk!
ik ben er vorige week geweest.. er zijn wel dingen voor volwassenen maar ik vind het meer voor kinderen.ik denk niet dat iker heen zou gaan als ik alleen met volwassenen zou gaan. troy is nu nieuw daar, en wel erg leuk. het is echt leuk voor kinderen, ook voor volwassene maar er is maar weinig voor volwassenen.. maar ik ga er graag naartoe ! groetjes !
er zijn trouwens voor volwassenen boomstammen een achtbaan met motors. een snelle achtbaan. je kan er klimmen op een paar meter hoogte. grote glijbaan soort bobslee verder heel veel attractiesvoor kleintjes.oa draaimolen klimtoestellen achtbaantjesvoor kleintjes zweefmolen..
het is wel een heel leuk park. maar wel meer voor kinderen/ dus als je met kinderen en volwasen gaat dan is het een super leuk park. wij waren met 4 volwasen en 1 kind en hebben ons goed vermaakt.
Bedankt voor jullie antwoorden meiden, Het is de bedoeling dat we met 2 volwassen zouden gaan, maar daar gaan we onze dag dus niet vol kunnen maken.... op zoek naar een ander pretpark dus...
Wel leuk voor Vigo, over een jaar of 3. Ik woon er 15 minuten vandaan en heb er momenteel 2 stagiares lopen, dus kom er regelmatig binnen. Echt leuk wordt het pas vanaf ca. 4 jaar, tot ongeveer 13/14 jaar denk ik. Hoop dat je al een ander leuk plan hebt.
Ik ben het geheel met Juud eens, ook ik woon er heel dicht bij (nog geen 10 minuten rijden) en we hebben vorig jaar het hele jaar een abbonement gehad. We hebben een dochter van 4 en een dochter van 2 maar eigenlijk was onze jongste er echt nog veel te jong voor. Als je ouder bent dan een jaar of 14 is er al niet zo veel meer aan. Wij hebben ons abbonement niet verlengt. Ik zou persoonlijk naar de Efeling gaan, dat is veel leuker!