meningen verschillen daarover.... het zijn echte "mixjes"..... en lijken nog het meeste op elkaar ipv van op één van ons.... Tis dat ik het telefoonnummer niet heb van zvdh.... maak me ongerust...
Oke meiden daar ben ik dan eindelijk. Vanmorgen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en de gyn gebeld. Er was nog een plaatsje om 10.30u. Moest ONWIJS haasten, want het was 9.30u geweest, moet Mees inpakken mezelf opmaken en een half uur lopen naar het ZH. Dit ging gelukkig vlot. 10.25u was ik aanwezig. (Ik hou van op tijd komen). Heb niet lang hoeven wachten en heb een echo gehad. En ben ONWIJS blij, want de embryo is gegroeid en is 1 cm lang en het hartje klopt ook. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffff wat een opluchting. Goed nieuws dus. En daarna ben ik brood wezen halen, kontbommetjes e.d. voor Mees, kaarten voor zwanger nichtje, jarige broer next weak en morgen is zijn vriendin jarig dus ook nog wat (wonen allebei in Zweden), postzegels halen. Even langs de dokter een verwijsbrief voor Hij ophalen en pffff een hele hoop. Toen ik thuis kwam ca 12.30u Hij belde mij; ik was heel leeg en draaierig en moest wat eten, dus eten klaar gemaakt; de kleine ook aandacht en poepluier verschonen en daarna toch eigenlijk maar weer wel naar bed en bla bla; oja moest nog ff snel spuiten en de boel inruimen en Joop onze vaatwasser uitladen enzo. En toen ..... NU DUS ... kan ik eindelijk de meiden gerust stellen. Was echt een geren hoor WOEI. Maarrr ben wel blij YEAH
ZVDH.... Geweldig nieuws...... joehoe!!!! heeft hij nog kunnen zien waar het vandaan kwam??? en je bloedverdunners nog gewoon zo innnemen als je deed...??? Dames... over een tijdje wil ik wel jullie 06 nummer hebben hoor..... dan kunnen we op de hoogte blijven als er iets is...(bijvoorbeeld bevalling ofzo) en je/ik geen pc in de buurt heb....
Dank je wel Seth OEF ik ben ook onwijs opgelucht, al had ik er niet eens een heel naar gevoel van vanmorgen, maar ik wilde toch duidelijkheid. Ik betaal genoeg ziektekosten e.d., dus hoppa. En ik moet even een paar weken niet Crosstrainen zegt zij, dus rustig aan doen. Wel gewoon doorspuiten, want dit kan geen kwaad voor de kleine. En misschien ligt het bloeden aan de BMM of een adertje, maar niets naars te zien in de baarmoeder. Ik zag meteen de kleine zitten en zag ook dat ie of zij gegroeid is en zij overtuigde mij het leven nog even door het hartje te laten zien kloppen. YEAH Sorry dat jullie zo lang moesten wachten hoor, maar het was echt ineens heel hectisch vanmorgen. En yes op het eind weten we wat meer van elkaar qua telnr.
Fijn ZVDH!! Ben super blij voor je ! Grussgotti zeg. Alles goed! om in woorden van ZVDH te spreken: YEAHH!!!!!!!!!!!!!!!
ZVDH... Maakt niet uit..... je Goede nieuws heeft alles goed gemaakt...!!! Wil je mij een plezier doen...(als je dat nog niet gedaan hebt) en je verhaaltje OOK bij de septembermama's zetten.... wellicht brengt het geruststelling bij de andere meiden met bruinverlies...... had iemand een (naar mijn mening) ontactische opmerking gemaakt....
Dank je Loe, wat een geruststelling he. Nu jij nog vanmiddag meis. En zeggen hoor dat je zwanger bent. Is belangrijk hoor! Luister naar je dinnetjes Seth, zal ik ff doen. Wie heeft er dan een misplaatste opmerking gemaakt en welke pag? Dat wordt nogal zoeken denk ik.
ben beetje sip. trouwjurk mag niet terug en ik heb wettelijk geen mogelijkheden. 650 euri weg...........bah.
Is klote Loe, maar maak er een foto van en zet 'm op internet. Het is een optie! (of is dit degene die vlekken heeft). Kopop Loe, het is niet leuk, maar ga het aanpakken en zet 'm te koop. Veranderen kan je het nu toch niet. Zijvandehoek slaat haar arm om Loe heen en moedigt Loe aan. En Zij geeft wat kracht aan Loe, om de verdere stappen te gaan ondernemen, hoe rot het dan ook is.
heb m op internet gezet: marktplaats, ebay,duitse en oostenrijkse rembo sites. Nee, tis echt die nieuwe, die vieze is al lang terug naar de rechtmatige eigenaar....... ja tis niet anders, maar ik voel me best schuldig door deze debiele actie, zeker nu we in een mindere financiele positie zitten.
ja dat weet ik zo ook niet meer...... en zal niet verkeerd bedoeld zijn, maar iemand zei tegen Hassa..(die ook bruine afscheiding..heeft) zoiets van..... dat haar miskraam ook zo begon, en dat ze toen een echo had en de baarmoeder opeens schoon was ofzo......(zonder verder maar bloedverlies gehad te hebben) Kan het na die goede echo van jou wel schrijven hier, maar niet echt hetgeen waar je op te wachten zit tijdens bruinverlies..... IK vond het dus geen tactische opmerking..... en heb Hassa gerust proberen te stellen... (en meer mensen)
Loe bekijk het zo: Het is gebeurt, je kan dáár niets aan veranderen, maar je kan je wel gaan inzetten en je best doen (meer kan je ook niet) om de jurk te verkopen. Ga boven de prijs zitten, je kan altijd nog zakken. En gewoon doen Loe. Hup hoofd omhoog en laat maar zien, hoe goed je dat kan. Zal je heel trots op zijn. Misschien heeft het zo moeten zijn Loe, en groei je hier weer van. DIKKE DIKKE DIKKE KNUFFEL En succes
danke scheun........ ik ga zo maar. eens kijken wat ze nu weer gaan zeggen. en daarna met mijn slaperige kop runderlappen halen. eten we vanavond stoofpotje. veel meer dan dat is er vandaag niet uit mijn handen gekomen. Morgen actiever Loe!
Kan mij idd zo iets herinneren. Ik heb 'm er ook neergezet. Ik hoop dat sommigen iets gerustgesteld zullen zijn.
Wees liever voor jezelf Loe. Je loopt jezelf voorbij, legt de nadruk op de dingen die niet lukken. Kijk Loe aan en zeg tegen Loe, ik hou van je Loe Het komt allemaal goed. En Loe geeft Loe een knuffel. Vertrouw jezelf Loe. Je kan het. Kus
heel mooi gezegd zvdh!! idd loe positief zijn...... kijk eens hoe je vooruitzichten NU zijn..... in oktober ben je een getrouwde vrouw met een (of meer!) kinderen.... (wat burgerlijk....) maar iig... je vooruitzichten zijn positiever als enkele maanden gelee...... en ach die jurk raak je wel weer kwijt... en je tanden komt weer goed..... dat IS niet belangrijk in het leven..... GENIETEN!!!
heey meiden, vanmiddag op school (ja studeer nog ) ff kunnen bijlezen maar te weinig tijd om te reageren: Loe shit van je tanden maar idd wat de meiden zeggen: komt allemaal wel goed.. Zvdh wat goed dat je ene echo hebt gehad meid, jippie! kan me heel goed voorstellen dat t je goed doet om je kleine te zien en dat alles er goed uitziet .. seth, nog 2 daagjes en dan mag jij ook spieken naar je krieltje!
Trishka... ja ik weet t.... nog 2 dagen.... ja eigenlijk wat minder... want 11.45 uur.... hahaha oooo wat studeer je...? ennuhhh hoe oud ben je dan...?? neee ben niet nieuwsgierig,
lief loe, lief................ bevalt eigenlijk wel goed haha. nou kom net van de tandarts terug. ik moest dan maar een andere tandarts zoeken voor het spalkje want zij zetten hem zo. ook de orthodontist die daar werkt. nou, dan hebben mensen daar weinig profijt van lijkt me. pfff. ik zeg en in de tussentijd? groeien mijn tanden verder scheef. nou ja, ze kon m nog wel even opnieuw vastzetten. dus dat heb ik dan maar laten doen. zit nu een hoop spul achter mijn tanden incl draadje. kijken hoe lang die het vol houdt. rekening werd geannuleerd. maar wat ene gedoetje zeg. dames ik heb een vraagje: ik heb soms zo'n pijn in mijn bovenbuik, straalt uit naar de rug. Wat is dat?? net of ik kramp heb in mijn dunnen darm. dus echt vanaf de navel en hoger. zo raar.....maar wel erg pijnlijk. tja sethetet, nog maar een paaaaaaaaar uurtjes! ben ook wel benieuwd wat je studeert trishka!