loe... de pijn die je beschrijft herken ik zo niet..... zijn het niet idd je darmen... (?) want die kunnen nu ook wel eens problemen geven hoor.... alles maakt ruimte voor je kindje... en protesteren hier ook wel eens.... (rennen of stilstaan)
rare pijntjes idd, nee heb t nog niet gehad maar zou idd heel goed de darmen kunnen zijn hoor! Hahaha, nou ik ben 27 jaar en studeer mediavormgeving.. webdesign, foto's bewerken en animatie, dat soort dingen. Zit met allemaal jonkies die 10 jaar jonger zijn als mij hahaha, maar is wel een heeeeele leuke studie hoor! en lekker veel vrij dus nog veel tijd voor de kleine, en straks 2 kleintjes hihihi.
Mooie studie Trishka, heel interessant. Have fun En ja Zij is gerustgesteld. YEAH Loe, volgens mij zijn dat je darmen. Die kunnen heel gemeen zeer doen. Zeker als alles vast zit. En dat wil het nogal eens met het zwanger zijn. Een goed teken dus, niet altijd even handig. Seth, thanks
Oja, het is nu de tweede keer dat de gyn na de berekening op 2 dagen korter komt, wat betreft de lengte. Zal ik 'm terug zetten of gewoon de 12 weken afwachten. Weet je, nu ik dit zo schrijf, hou ik gewoon aan wat ik al heb staan
Oei, wat zijn we weinig aanwezig hier vanaaf Ach, dat zullen jullie van mij ook wel hebben gedacht de afgelopen dagen. Ik wens iedereen een fijne en goede nachtrust toe. Morgen gezond weer op en knallend de dag beginnen. YEAH MAKE THE DAY, THAT'S MY WAY
hey meiden, ik had me hier nog helemaal niet voor aangemeld. Doe ik nu nog maar ff dan ( als t mag natuurlijk ) Gaat het allemaal goed met iedereen?
zo Goedemorgen! Seth, ah wat heeft hondje? niets ernstigs hoop ik? Haii Skatjuh! Dames, vandaag is het trouwjurk-pas-dag. Ik hoop dat ik erin pas hihi. Mevrouw van de winkel dat dat de rok te groot was, maar het topje net zou passen. Jee..... we gaan het zien. en verder denk ik dat ik wat verkouden word. heb pijn in mijn oren en voel me als een wattenpop. elke ochtend (nu al drie dagen) is mijn pyama nat van het zweet. Ben vast een virusje dr uut aan het werken. Nou dames, ik ga eteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!! Honger! (eh, trek) Tot straks
nou succes dan..... wellicht dat de rok nu strak zit... en hopelijk dat het topje nog past.... ennuhh niet ziek worden hoor!!
Verder zag ik lengtes en leeftijden voorbij komen...... ik ben niet de jongste.... niet de oudste..... niet de kleinste... niet de langste..... ben ik dan momenteel de dikste???
hahaha, zal wel meevallen toch ? ik ben niet de slankste hoor, maatje 40/42.. Ennuh, oud voel ik me zeker in die klas hahaha.. terwijl ik me weer hartstikke jong voel als we bij vrienden zijn.. man is 35 envrienden zijn allemaal rond de 38/40 hahaha!
Ow kom ik bij de vk, zegt de baliedame dat ik pas om kwart over 11 de afspraak heb grrrrrrr! lekker dat ze de goede tijd ook doorgeven, sta ik daar net voor half 11... dus over 10 minuutjes er maar weer heen fietsen .