Jeej, ik kan echt merken dat het weekend is he. Fijn weekend all he. Zij gaat slapen. Trouwens mijn banner springt vanavond al op het plaatje wat bij de 8 weken hoort. Morgen zou ik 8 weken zijn. Zal wel te maken hebben met de instellingen en de tijdstip dat ik 'm gezet heb ofzo. Slaap lekker dames en tot ...
Echo's/vk: 06-02: 11.15 uur, Seth, Pretecho 11-02: Zijvandehoek (2e echo); 16-02: 10.15 uur, Seth, vk 16-02: 12.35 uur, Skatjuh87 vroege echo 19-02: 10.20 uur, Seth, termijnecho 05-03: 09.00 uur, Trishka, vk 11-03: 14.30 uur, Trishka, tweede termijnecho Uitgerekende data: 07-09-10 : Seth 18-09-10 : Zijvandehoek 23-09-10 : Trishka 01-10-10 : Skatjuh87 ( hier staat ie op tot de gyn wat anders zegt ) Zo nu sta ik er ook op. Ik heb jullie ook gehoord over lengte en gewicht enzo. Ik ben zeker niet de slankste ( heb maatje 40-42 ) maar misschien wel de langste. Ik ben 1.76 cm en loop vaak nog op hakken ook.
Arhggggg, mag ik wat van jou lengte ? Zoals je je wel kan indenken loop ik alleen maar op hakken hahahaha! Sethhhhhh, nog 2 en een half uur! spannend spannend . @ hier: vanmiddag komt mn stiefzoontje hierheen ivm een verjaardag.. dan gaan we t vertellen aan m, ook heel spannend! Fijne dag iedereen alvast!
Bekijk bijlage 49500 Echo's/vk: 06-02: 11.15 uur, Seth, Pretecho 11-02: Zijvandehoek (2e echo); 16-02: 10.15 uur, Seth, vk 16-02: 12.35 uur, Skatjuh87 vroege echo 19-02: 10.20 uur, Seth, termijnecho 23-02: 12.00 uur, Pina, vk 05-03: 09.00 uur, Trishka, vk 11-03: 14.30 uur, Trishka, tweede termijnecho Uitgerekende data: 07-09-10 : Seth 18-09-10 : Zijvandehoek 23-09-10 : Trishka 01-10-10 : Skatjuh87 ( hier staat ie op tot de gyn wat anders zegt ) 11-10-10: Pina (onder voorbehoud, hopelijk wordt het 10-10-'10) Aangevuld! xxx
Thanx..... ik probeer jullie zo snel mogelijk in te lichten..... (maar weet ff niet wanneer dat gaat lukken....) want mannetje wou opeens een hoop gaan doen direct na de echo.... en komt ook nog eens visite.... , maar zodra ik een gaatje vind.... en bij de laptop kan, horen jullie het.... Pina lief dat plaatje erboven.... uhhhh alleen ik heb geen idee hoe dat moet met die plaatjes.... dussuhh... (anders moet iemand anders, die het wel weet, mn (toekomstige) afspraken erbij zetten...
over een half uurtje heb jij je echo Seth. Ben zoooo benieuwd. En eh .... ships dat we moeten wachten zeg Kan ie niet alleen even opweg dat jij fijn naar ons kan schrijven. ZOoooooooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd
hi, even snel ego... krijg zo visite...... HIJ doet het...!!!!! volgens meting twee dagen korter zwanger..... maar ach.... en tis er één!!!!!! hier nog ff snel een fotootje.... heb van de foto een foto genomen.., want scanner is niet aangesloten.... maar volgens mij is het wel duidelijk..!!
dat is als ik het goed zeg, de vruchtzak/dooierzak waarvan de embryo voeding krijgt, tot dat de placenta gevormd is. (zeg ik het goed dames?)
inderdaad Loe,dat rondje is dooierzakje,de echo ziet er goed uit seth! proficiat! hoe is et met je Loe? groetjes hier wordt et zwaarrrrrr,laatste loodjes he... maar met ons meiske super goed,dinsdag jl was echo super goed,beeb 47cm en 2600gram=das toch goed he?dacht ik....
Seth, van harte gefeliciteerd met je ONWIJS mooie echo joh. Echt super duidelijk. Jij twee dagen terug gezet net als ik. (Ga jij je banner nog aanpassen?) Ik zit er stiekem nog steeds aan te denken mijn banner terug te zetten, het blijft knagen zeg maar, maar de 8 weken staan mij nu ook wel weer goed .... En toch maar eentje he. Goh nogmaals helemaal toppie. En Loe je hebt gelijk wat 'het rondje' betreft Loe, hoe was je dag?
Dank jullie..... ik zet eventueel mn datum pas terug met de officiele termijnecho..... aangzien ze dan het beste kunnen meten....... Wellicht ga ik de datum gelijk zetten met de vk.... al klopt die dus nu ook niet.... 11-9... is weer 2 dagen korter..... loe.. je bent goed op de hoogte.. @mezelf/schoonmoeder ben dus ontzettend pissed..... schoonma heeft een nicht (van wie ze op de hoogte was die het al wist) lopen vertellen dat het een foutje is:x en dat ze gezegd had (tegen ons) wat niet waar is.... dat mn vriend zich maar moest laten helpen...:x:x:x Nicht was net hier... en heb kleertjes gehad... vriendlief gaat morgen schoonma ff e.e.a. duidelijk maken!!
Pfff net pas thuis van verjaardag van schoonzusje.. gelijk natuurlijk ff checken naar je echo meid! Wat goed dat je kleine zo actief was, echt een super echo meid! en maar 1 hahaha, had ik t gewoon verkeerd . over schoonma, ???? waarom doet ze dat???? kan me voorstellen dat je flink pissed off bent, waar slaat t nou op? Gelukkig kon je je nicht vertellen hoe t echt zat en ik hoop dat je schoonma hiervan gaat leren grrrr! @ hier: vandaag stiefzoontje verteld, zooooooooo lief reageerde ie . Hij is 7 en was een beetje bang voor zn reactie, omdat ie de tijd die ie met zn paps heeft al moet delen met onze kleine van 2.. Maar hij is echt heeeeelemaal blij, zat over mn buikie te aaien af en toe, zomaar uit t niets.. en zit nu al te fantaseren over zn broertje of zusje . Hij kon ook niet wachten om t te vertellen bij mn schoonfamilie, vol trots... ben echt heel blij . Morgen zal ie t zn moeder wel vertellen, gelukkig hebben we daar de laatste tijd eindelijk redelijk contact mee dus hoop dat ze voor die jongen een beetje leuk reageert. Pfff, ben mo.. ga zo lekker naar bedje.. Spreek jullie morgen weer uitgebreid lieverds!