Toverstok tempmeiden van de temp-topic 1-1-2010, die nu zwanger zijn!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zijvandehoek, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Wel van gehoord.... nooit gezien....

Ga trouwens ff tv kijken nu..... :)

tot morgen....

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Oke, ik laat mijn hoofd zakken en draai mij om.:p

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Heey meiden,

Seth, lekker he die roze wolk ;) .. lekker op blijven zitten hoor!

Zvdh Bij ons worden de bussen woensdag opgehaald hahaha. Dat je broer helemaal in zweden woont joh, hoe dat zo?

Iemand trouwens nbg wat van loe gehoord?

@ hier: was idd pissed off vandaag. Manlief is al 3 dagen aan t chagrijnen, dacht omdat de auto sinds woensdag overleden is en we m net hadden.. Vandaag weer zo een erge uitbrander om niks.. krijg ik opeens naar mn hoofd geslingerd dat ik een slechte huisvrouw ben :( .. Waar dat nou ineens vandaan kwam, ja dat kwam omdat een van zn beste gappies m woensdag wat van t hart moest en m gezegd had dat ik lui was volgens hem! :x:x:x Waar haalt ie t vandaan zeg!

Ten eerste komt ie hier bijna nooit over de vloer en ten tweede valt t reuze mee. ben wel de laatste tijd wat meer gestressed door die auto en financien, en ik ben gewoon erg moe en misselijk de laatste tijd, meer dan ik had verwacht. Nu was manlief al een paar dagen geirriteerd omdat ik de vaat niet had gedaan (vond andere dingen ff belangrijker) maar ipv dat meneer op de eerste dag van zn irritatie wat zegt gaat ie nu na 3 dagen uit zn plaat. mede omdat die vriend wat had gezegd...

Heb die 'vriend' een smsje gestuurd of ie de volgende keer gewoon kan vragen hoe t met me is, dan weet ie ook meteen dat ik niet zo lekker ben en dat ik daardoor iets minder actief ben in t huishouden.. jeetje waar gaat t over zeg!

En manlief en ik hebben afgesproken dat ie eerder aan de bel trekt en ik ook als ik me niet lekker voel, want dat had ik niet tegen m gezegd omdat ik vond dat ie al meer dan genoeg zorgen had op t moment.. das were een beetje dom van mij geweest.

Wel weer lekker geknuffelt erna hoor, mara die vriend daar doe ik pas over een week ofzo weer gewoon tegen, hij is nou eenmaal iemand met snel een mening en hij bedoelt t vast niet slecht maar soms moet ie leren dat ie ergens niks mee te maken heeft en zn mening voor zich moet houden.

Mannen zucht...

4. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Oja, het was dit verhaal, dat had ik al ergens gelezen.
    Onaardig van die vriend, maar ik vind het nog ongepaster, dat je vriend dan zo stupide reageert.
    Zou mijn mannetje niet doen gelukkig.

En Loe heeft mij in het temp-topic even op mijn vingers getikt .. ik had té hard geblazen :D
    Verder heeft zij niets geschreven naar mijn weten.
    Morgen weer denk ik en hoop ik. :)

Oja, mijn broer had vroeger een Zweeds vriendinnetje, maar zij hadden een pand in Amsterdam.
    Mijn broer was dus al meerdere malen in Zweden geweest en besloot daar toen te gaan wonen (zijn verkering was voordat hij daar ging wonen uit). En hij woont daar nu al bijna weer 10 jaar.
    Is helemaal verzweedsd. Best leuk hoor én mooi erg mooi land.

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoe je het ook bekijkt Trishka, IK vind het zeer ongepast.
    Nogmaals Hijvandehoek zal dit nooit laten gebeuren.

Balen dat je vriend zich laat beïnvloeden door een vriend.
    gedsie.
    Waar bemoeid die vriend zich mee.

Heb je nog reactie terug gekregen op je sms naar die zgn vriend van je vriend?

DIKKE KNUFFEL VOOR JOU
    EN EEN HOERA VOOR JOU
    YEAH

6. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Hmmm je bent lief!

Ja heb een sorry gekregen van die vriend.. en dat ie weet dat ie soms snel is met oordelen.. dat weet ik ook wel van m en tot nu toe heb ik me er niks van aangetrokken omdat ie altijd snel genoeg ziet dat t niet klopt wat ie denkt.. maar nu heb ik al 3 dagen een chago man en nu vette ruzzie gehad. maar vind t wel netjes dat ie sorry zegt, is voor hem heel wat hahaha!

Manlief en ik zijn ook weer helemaal okee nu,net ff lekker lang geknuffeld enzo ;) .. hoofdpijn is ook gelijk weer weg dus kan ik straks heerlijk gaan slapen :) .

Wel lekker dat we zp hebben om af en toe te luchten hoor :) .

Ennuh, te hard geblazen?? hahahaha :D , loe past in ieder geval wel goed op je hahaha.

Leuk dat je broer op die manier zweden heeft ontdekt :) , ook al zal je m vast wel missen want das ook niet ff om de hoek he..

Welterusten meiden, morgen weer een lekker daggie!

7. Seth

Seth Niet meer actief

Trishka

ik weet niet wat dat is met mensen tegenwoordig.... (of altijd zo geweest) zich bemoeien met andersmans zaken.... (ver)oordelen.....

Mensen wijzen zo graag naar anderen......
    zoals mn oma altijd zei: ze zien wel een splinter in andersmans oog, maar hun eigen balk zien ze niet!

En sluit me bij zvdh aan, wel raar dat je vent dan zo reageert, hij weet toch hoe het zit.....

ik bood hier laatst mn excuses aan aan mn vriend, omdat ik met mn was (en meer) achterloop.....
    Kreeg dus van hem te horen, dat ik daar geen sorry voor hoef te zeggen, maar dat hij het wel begrijpt.....
    (nouja nou is mijn vent soms niet te volgen hoor.... :), maar daar hoef ik me iig niet druk om te maken...)

Ennuhhh "vriend"..... zou hem maar schrappen van de ECHTE vriendenlijst....

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Heey meiden,

Mannetje voelde zich ook wel schuldig hoor achteraf, hij is gewoon ook erg gestressed ivm zn baan nu de auto kaduuk is.. Heeft ie een beetje op mij af lopen reageren, maakt t allemaal niet goed natuurlijk maar hij is de rest van de avond wel poeslief geweest :D .

En die vriend, t is wel iemand die altijd voor je klaar staat, voor ons alle twee, alleen meneer is nu eenmaal snel met oordelen.. dat weten we van m dus we nemen m nooit zo serieus (t is een beteje een fylosoof hahaha) Alleen nu zorgde t voor irritaties tussen mij en manlief en dan zeg ik er toch echt wat van.. Die vriend heeft ook wel heel netjes sorry gezegd en dat doet ie niet zo snel, dus dat pleit dan wel weer voor m. Maar voorlopig blijft ie wel nog ff op een afstand van me, hij mag zichzelf weer gaan bewijzen naar me.

Heerlijke ochtend gehad, kleine sliep tot 8 uur, jippie! Straks mn mams op bezoek, die is sinds gister terug van vakantie en heeftde echo nog niet gezien :) ...

Hoe is t verder met jullie meiden?

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mijn broer missen dat heb ik niet. We zien elkaar natuurlijk niet echt vaak. Twee, drie keer per jaar en dan is het ook echt super gezellig.
    Voor de rest sms-en we veel en bellen we.

En het is een mooi excuus om twee maal per jaar op vakantie te gaan :D.
    Alhoewel het er nu even niet in zit. Winters is nog te koud voor Mees (-20, -30). Mijn broer heeft een piep klein huisje op een eiland.
    Hij heeft een groot stuk land gekocht (al jaaaaren geleden hoor) en is ook al jaren bezig een gigant van een huis te bouwen.
    Als deze af is, dat nog wel even duren zal, dan kan ik met Mees daar wel blijven. En nu er een tweede onderweg is, zal het weer even uitgesteld worden.

Morgen ga ik hem dus duidelijk maken dat hij weer oom wordt, maar dat de vakantie ook wat langer op zich zal laten wachten.
    En dát vindt hij wel jammer denk ik.
    Hij merkt, dat hij weinig mee krijgt van Mees, behalve veel foto's natuurlijk.

10. Seth

Seth Niet meer actief

ZVDH...
    zie je je broer meer als die van mij....... en die woont op iets meer als 5 minuten loopafstand..... :(
    ingewikkeld verhaal......
    nouja.. ZIJN vriendin, is de zus van mijn overleden vriend... dus toen hij overleed, was alles mijn schuld....
    hij mag dus eigenlijk geen contact met me hebben......

Ben benieuwd naar zijn reactie....!!!
    ja jij natuurlijk nog meer...... tja kinderen live zien is toch anders...

@mezelf
    ben zooooooooo moe.....
    Je denkt elke keer dat het niet erger kan... en blijkt het toch zo te zijn... :)
    ach ja... zwanger he??!! dus hoort erbij...
    misselijk lijkt wel minder te worden, heb iig niet meer hoeven spugen laatste 2 dagen....

11. Seth

Seth Niet meer actief

Confronterend trouwens:

een peuter die "speelt" of hij in een handdoek staat te kotsen.;)

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jammer dat je broer zo reageert, of eigenlijk niet reageert.
    Toch is het zijn eigen verantwoording, wat zijn vriendin ook zou vinden.
    Heel sneu voor je, want jij hebt niet echt een familie, waar JIJ op terug kunt vallen.

En ja, die vermoeidheid he, die kan er behoorlijk in hakken.
    Gelukkig dat je niet meer zo moet spugen, want daar raak je op ten duur ook wel een beetje door uitgeput.

Één geluk .. je bent zwanger :)

p.s. jammer he dat je zo je best doet en dat er mensen zijn die dat niet zien. Wat je oma heeft gezegd, is een mooi uitgesproken waarheid.

13. Seth

Seth Niet meer actief

Nee......
    Ach, heb al vroeg in me leven geleerd, niet te veel op anderen te rekenen... (ook niet op eigen familie) dus tja... je leert er mee omgaan.... ofja, jezelf voor afsluiten.....

(moet ffies stoppen nu... tot straks)

14. Loe

Loe Niet meer actief

Jee, trishka, wat een verhaal. Hopelijk heeft je vriend ervan 'geleerd'. Tja, en wat die andere 'vriend' nou precies met jullie te bemoeien heeft??? Laat m lekker zijn snater houden.

Lieverds, ik ben er minder, omdat ik echt, serieus het gevoel heb, dat het wel eens niet goed kon zitten. De reden is dat mijn streep niet donkerder meer wordt. Ik heb gisterenavond eens zitten zoeken op zw.pagina op testjes, en bij allemaal wordt de teststreep bij ongeveer 5 weken donkerder dan de controlestreep. Die van mij is al dagen hetzelfde en absoluut lichter dan de controlestreep. Bij mijn vorige zwangerschap was de teststreep wel vrij snel donkerder dan de controlestreep. Dat maakt mij heel erg onzeker en denk ook serieus wel dat dit een aanwijzing kan zijn dat het hcg niet snel genoeg stijgt en dat het niet goed zit. :(

Daarnaast hebben jullie alle drie al een goede echo gehad en ik nog niet, en dus testen die niet donkerder worden. Maakt dat ik wil onderduiken en wel wil lezen, maar niet reageren. Ben te bang.:(
    Heb voor jullie een foto gemaakt van de testen. (dit zijn middagtesten, vandaar de M. Ochtendtesten zijn lichter bij mij)

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Oke Loe, ik snap dat je voorzichtig bent.
    Het is zelfbescherming en daar is ook niets mis mee meis.
    Je moet het doen, waarvan jij denkt dat het 't beste is.

Mijn visie op je testen is dat IK het er heel goed uit vind zien hoor.
    IK, heb er geen twijfel over.

Het is nog even wachten voor je, voordat je een echo krijgt. Nog een grote week. Zou je niet gewoon een belletje doen en een eerdere echo plannen schatje. Wie weet ben je daardoor veel meer gerust gesteld.
    En het idee dat ze je lastig zouden vinden.
    .... Nee meis, dat is de goede zorg voor jezelf.

Ik merk doordat ik voor mijzelf kies, dat ik duidelijker over komt en ook krijg waar ik om vraag.

Ga alsjeblieft bellen Loe, gun jezelf de zekerheid.
    Dan weet je of het goed of niet goed gaat.

ONWIJSE KNUFFEL VOOR JE MEIS

p.s. ik heb a.s. donderdag mijn 3e echo al

16. Loe

Loe Niet meer actief

ZVDH, ik begrijp alleen niet: als jouw testen nu laat zien dat de teststreep donkerder is dan de controle, zou jij je dan niet een beetje zorgen maken als je testen had zoals de mijne? (tis puur een vraag hoor). Zal overleggen met loeman wat hij vindt van eerder een echo. Alleen, met deze week zullen ze niet veel kunnen zien denk ik.

17. Seth

Seth Niet meer actief

Echt waar... tis dat ik geen kv test in huis heb.... anders zou ik voor jou ook nog eens piesen......

Je testen zien er goed uit meid.....
    Denk even na.... je weet hoe snel hcg afgebroken wordt..... dus als het vanaf het begin af aan (je hebt immers die twijfels al vanaf het begin) niet goed zou zitten... dan was je test nu wit geweest hoor!!!

ennuhhh nogmaals je kan geen testen vergelijken!!!!!
    Je weet niet hoe je lichaam werkt.... wellicht scheidt jij minder hcg af... staat de urine minder lang in je blaas....(je moet er s'nachts toch vaak uit?!) drink je meer bla, bla, bla, bla, bla....... als diegene met wel een lijn donkerder dan de controlelijn......

als ik JOU was, zou ik proberen om voor een eerdere echo te gaan... ze kunnen allicht zien DAT het hartje klopt... (week 6) en voor jouw bolletje scheelt dat een hoop stress!!!

Vind het trouwens toch raar dat je niet gelijk een echo krijgt...
    nichtje van me, kreeg echt gelijk een (paar) echo's ..... omdat
    ze clomid had moeten gebruiken....

18. Loe

Loe Niet meer actief

hoi seth, thanx. Maar ik drink juist drie uur niet voordat ik pies, en als ik 's nachts moet piesen,doe ik 'ochtends geen test. Ik let er echt op. Alle testen zijn dus met een gelijke achtergrond zeg maar gedaan.
    Loeman zegt: er is waarschijnlijk weinig kans dat er nu met zekerheid deze week een hartje is en dat is een vruchtje nog moeilijker op te meten. Ik denk dat hij daar gelijk in heeft. En daarom vragen we ons af of we dan nog niet MEER in onzekerheid zou komen als er geen hartje zou kloppen, nog geen vruchtje zichtbaar zou zijn, of de meting niet overeenkomt met het aantal weken, omdat het nog zo moeilijk is in dit stadium. EN de kans dat we dan niet volgende week weer een echo krijgen maar pas over 2-3 weken erna. Dan zouden we in principe nog langer moeten wachten voordat we duidelijkheid krijgen. Daarom houden we de datum maar zoals hij nu staat.

19. Seth

Seth Niet meer actief

tja... infeite begint het deze week te kloppen... (staat trouwens ook als tekst onder je banner, zie ik :))

Ik weet natuurlijk niet hoe ze daar werken.... sommigen mogen (bij geen hartje) gelijk week later terug.....;)
    Het is WEL zo dat als je langer wacht, je meer zekerheid hebt....
    maar IK vraag me af of JIJ dat wel gaat trekken.....;) al doen wij hier natuurlijk onze best om je hier door te trekken........

Wat ik wil zeggen... is dat JOUW testen wel met een gelijke achtergrond zijn gedaan, MAAR dat je die niet kunt vergelijken met anderen (WAT JE WEL DOET!!!) want die zijn met een andere "achtergrond" gemaakt........
    Dusss niet zeuren.. van jouw teststeep is donkerder als je controle... bla,bla, bla, bla......:D

Jij bent trouwens wel heel negatief ingesteld he...?? zal wel door alles komen wat je meegemaakt hebt, maar ipv dat je juist je zekerheid zoekt in bijvoorbeeld.. "joepie, ik heb een knaltest"... moet je weer net gaan vergelijken met anderen....
    Stop daar eens mee...!!!

Je hebt duidelijke testen... je verliest geen bloed of andere rare dingen.. dus je hebt NIETS om NU te denken dat het fout zit....
    probeer je spoken van je verleden achter je te laten........(jaja makkelijk gezegd;)) ennuhhh zou de echo één weekje proberen te vervroegen...... :)

20. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ach lieve loe, ik snap heel goed je onzekerheid hoor meid... ik ben ook heel bang geweest tot de echo, testen veranderen daar denk ik niks aan..

Je had je echo pas eind feb toch? misschien dat je kan vragen of je m volgende week kan krijgen? dan is de kans van een kloppend hartje wat groter als deze week, als je deze week al zou gaan dan ga je je misschien alleen maar meer ongerust maken als t hartje nog niet te zien is...

Ow mijn test zag er zo uit met 5 weken, zoals je ziet niet donkerder dan de controlestreep:

Deel Deze Pagina