Toverstok tempmeiden van de temp-topic 1-1-2010, die nu zwanger zijn!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zijvandehoek, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Even aanvulling...want wellicht dat anders mn eerder berichtje verkeerd begrepen wordt:

De onzekerheid snap ik goed hoor..... (ik had en heb soms nog het ook) maar wat ik bedoel is....

je kan op twee manieren met onzekerheid omgaan:
    A. bevestiging zoeken dat het juist goed zit.
    B. jezelf gek lopen maken en bevestiging zoeken dat het niet goed gaat.....

Krijg soms met de berichtjes van jou, Loe, het idee dat je juist soms meer naar B neigt, als naar A......
    het glas is halfleeg, halfvol principe zeg maar......

Natuurlijk begrijp ik de "achtergrond".... maar het is niet gezond om zo onnodig stress op te roepen... de eerste weken van een zwangerschap zijn al onzeker genoeg, zonder dat je EXTRA onzekerheden erbij zoekt... (zoals testen met anderen gaan vergelijken)

knuffel..
    xxs

p.s. IK bedoel het goed hoor :)

2. Loe

Loe Niet meer actief

thanx seth en trishka. Ja dacht nav je eerste berichtje dat ik wel wat lastig was. Het is niet dat we negatief zijn ingesteld seth, maar we zijn gewoon bang. en blijkbaar in onze bangheid kunnen we de meest prachtige streep toch minder positief zien, alleen omdat hij niet donkerder is dat de controlestreep. EN omdat mijn hcg toch wel wat laag was, 2 dagen na nod. ik heb ze vergeleken namelijk met anderen en inderdaad, dat had ik beter niet kunnen doen. Maar zoals loeman ook zegt: we zijn echt niet negatief, snap dat het zo overkomt, maar we zijn super voorzichtig, misschien te voorzichtig. Misschien omdat ik het werkelijk heel slecht ga trekken als het WEER niet goed zou zijn. En daarmee heb ik ook mijn leeftijd in gedachten en de complicaties die ik vorige keer gehad heb. Maar goed, we moeten proberen heeeeeeeeeel positief te blijven, want wellicht groeit humpie daar alleen maar beter van. En we proberen het ook, echt hoor. Om jullie er niet mee lastig te vallen en omdat ik er toch wel last van had het weekend, heb ik weinig gereageerd. Sorry als het negatief overkomt, want we zijn juist superblij (snik). Maar we durven gewoon niet blij te zijn. Ik heb al zo ontzettend veel pech in mijn leven gehad en vorige keer bij de februari mama's was ik de enige die een miskraam kreeg en omdat jullie nu al goede echo's gehad hebben, ben ik zo bang weer de enige te worden. ben gewoon bang, echt bang. (snik)

trishka, super bedankt voor je foto. Want dat stelt mij wel gerust.
    Nu ga ik mijn tranen drogen en niet bang proberen te zijn de rest van de dag.:)

3. Seth

Seth Niet meer actief

Loe
    Nogmaals... (had het al in de mail geschreven) het ENiGE wat je nu zekerheid kan geven is een echo..... al het andere zal je alleen maar onzekerder maken.....
    dus tot dan, lees niet te veel... test niet meer.... etc....

Tuurlijk begrijp ik je...
    Waarom denk je dat ik gisteren pas mn tempkaartje bij de zwangeren heb geplaatst??!! ik heb (had) een beetje hetzelfde... maar probeer je daar niet op te focussen....

probeer afleiding te zoeken.... des te sneller gaat de tijd....!!!

ennuhhh als je je een keer terug trekt is prima hoor!!! je bent daar gewoon vrij in :)

xxx

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Meissie we snappen je heel goed hoor, ik denk dat ik er ook niet zomaar bovenop kom als t fout zou gaan... snap dat je liever je instelt op t slechte, totdat je voor zover t kan weet dat t goed zit..

En seth, ik snap wat je bedoelt hoor meid :) , we moeten allemaal gewoon positief denken!

Dikke knuf voor jullie allemaal, ben blij met dit clubje zo!

5. Loe

Loe Niet meer actief

Echo's/vk:

06-02: 11.15 uur, Seth, Pretecho
    11-02: Zijvandehoek (2e echo);
    16-02: 10.15 uur, Seth, vk
    16-02: 12.35 uur, Skatjuh87 vroege echo
    18-02: 14.20 uur, Loe echo
    19-02: 10.20 uur, Seth, termijnecho
    05-03: 09.00 uur, Trishka, vk
    11-03: 14.30 uur, Trishka, tweede termijnecho

Uitgerekende data:
    07-09-10 : Seth
    18-09-10 : Zijvandehoek
    23-09-10 : Trishka
    01-10-10 : Skatjuh87 ( hier staat ie op tot de gyn wat anders zegt )
    06-10-10 : Loe

6. Loe

Loe Niet meer actief

thanx meiden. Heb mijn echo datum erbij gezet, vooruit maar met de geit.

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0

Heb mijn tijd even aangepast, oja en ook dat het mijn 3e echo is en niet mijn tweede.
    Ik spotte vanmorgen inininininimini verkleuring bij het afvegen,
    maarrrr ik weet dat het goed zit, dus ik maak mij geen zorgen ;)

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    En Loe, je kan best je bezorgdheid opschrijven hoor.
    Wij kunnen je dan steunen of je hoofd een beetje anders laten denken (het A en B verhaal van Seth).
    Dus je hoeft je niet op de achtergrond te zetten voor ons he!
    Als je dat zelf wilt is je goed recht, maar het MOT niet ;)

Het is een lastig pakketje en ik hoop dat je volgende week een goed echo hebt meis. JA het is volgende week al hoor meiden.
    Als het niet eerder kan, houd je gewoon deze datum aan.

Maarrr probeer idd, hoe moeilijk het ook is, de andere positieve kant ook te benaderen.

Wij blijven je steunen hoor Loe, en volgende week gaan we een feestje vieren voor Loe :)

9. Loe

Loe Niet meer actief

goed zo ZVDH!

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mijn motto was altijd:
    It's better to regret some things you did, than regret the things you didn't do. :)

11. Seth

Seth Niet meer actief

idd.... ik kijk eigenlijk nog meer uit naar de echo van Loe.... als naar mn eigen echo....

is dat nou eigenlijk niet vreemd...?:D

en idd een feestje MET kinderchampagne... :D

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Precies :D:D:)

En nee hoor dat is niet vreemd. Wij weten eigenlijk al een beetje genoeg, maar Loe moet JA MOET iets meer weten.
    Dan kan zij straks ook in ons zekere karretje mee rond gaan paraderen in town, omdat we zo mooi zwanger zijn. YEAH

Oeps, ja mijn onzekerheid is echt weg ... merk je dat ;)

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Hmmm, ben blij meid, dat je onzekerheid weg is :) , nog 10 daagjes wachten en dan kan Loe ook opgelucht ademhalen :) .

14. Loe

Loe Niet meer actief

hahaha wat zijn jullie toch positievelingen. En da's goed bedoeld. Ja, loe heeft nog drie testjes tot volgende week donderdag, dus dat wordt goed afkicken voor mij.
    ben trouwens best zwangerschaps-ziekig. Zijn jullie ook zo moe? Ik heb gisterenmiddag in bed gelegen. Was kotsmisselijk en zooooooooooo moe. Komt weinig uit mijn handen. Moet toch echt zo even de was ophangen,pff. en eigenlijk mijn paspoort ophalen in de stad........maar............da kan later ook wel he.:)

Ben blij dat je onzekerheid weg is ZVDH. Kan alleen maar lekker voelen! :)En mee paraderen na mijn echo ga ik super graag doen! heb ook wel wat te paraderen: zo'n worstje onder aan mijn buik.:p

15. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    huh worstje onder aan je buik :p wat bedoel je daarmee :( :D

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Trouwens ... Cyntje78 staat ook op voorzichtig roze :)

Ik ga nu ff mannetje uit bed halen.
    gisteren geen tukken overdag, vandaag dus wel.
    Heb ik ff wat in huis kunnen doen :p

Vanmorgen heeft hij een tand door zijn lip gevallen,
    beter dan een lip door je tand vallen :D

(p.s. het was snel weer over hoor de verdriet, komt nl omdat hij een hele lieve moeder heeft, die gelukkig niet in paniek raakt.
    Hij is weer helemaal happy).

Laterrrrr :)

17. Seth

Seth Niet meer actief

IK lees hier heel veel positieve dingen.......:D
    hahahahaha mijn glas is halfvol he???!!:D

uhhh worstje??? het enige worstje waar het me aan doet dingen, hangt niet onder aan MIJN buik.... en heb ik mn buik van vol...:D

18. Seth

Seth Niet meer actief

ZVDH.
    heel belangrijk NIET in paniek raken.... :)
    och...

cyntje 78 moet ik ff denken hoor....

19. Loe

Loe Niet meer actief

kijk maar even in mijn album, loeman en ik noemen dit het worstje, omdat het als een rand zo onder mijn navel loopt, van de ene kant naar de andere (en het is nog scheef ook !)

20. Seth

Seth Niet meer actief

:D......

je hebt wel gelijk.... een worst is ook een gevulde darm :D.......

Deel Deze Pagina