Ik heb op de geboorte kaart van Mees een gemiste hoofdletter Klein dingetje, maar het irriteert mij toch nog steeds, als ik de kaart in mijn handen heb.
Heeey meiden, goeiemorgen, Seth, hier is manlief op t moment tijdelijk huisman, zn contract werd dus niet verlengd en volgende week heeft ie een afspraak in t ziekenhuis ivm zn slechte knie dus werk zoeken staat even op een laag pitje. Maar omdat manlief gewend is niks te hoeven doen is t nu ook even 'wennen' . Moet wel zeggen dat ie probeert om eraan te denken om wat te doen hahaha . Maranka, Jes heeft die fase van achterover vallen eigenlijk nooit gehad, maar mn neefje doet t ook, hoort er idd over t algemeen bij en gaat als t goed is vanzelf weer over.. maar is wel naar om te zien, en soms erg pijnlijk voor hem.. Zij, heb je t alleen zijn overleefd ? Hier: Hoera vandaag alweer een jaar getrouwd, gaat zo snel de tijd! ben nu nog ff alleen met de kleine man, manlief slaapt nog. Vanmiddag gaat de kleine man naar mn schoonzus, zodat manlief en ik uit eten kunnen en een biosje kunnen pakken, heb er zin in! morgenochtend tegen half 11 jessey ophalen, daarna gaan we met mn schoonzus en de rest van hun gezin naar een neef van mn man dus morgen ook weer een drukke dag. Ben benieuwd hoe kleine man zich gaat gedragen, tegenwoordig slaapt ie redelijk door en is tegen 7 uur wakker wat nog een beetje schappelijk is (vorige week was t 6 uur wakker worden namelijk grrr) en nog 3 dagen tot de echo, moet zeggen dat ik af en toe best een beetje bang ben, komt denk ik omdat er in t feb topic al 10!!! vlinders zijn van de 65 zwangeren... en heel veel die erachter kwamen rond de 9 weken. Maar ik blijf goede moed houden, zet positief in en ga ervoor dat alles okee is . Hoe ziet jullie weekend er voor de rest uit meiden?
vind ik nou echt niets voor jou.....!!!! Vorige keer ook dingen lopen veranderen,... idd hoofdletters... Ben ik al iemand die de tekst helemaal uitwerkt... en in een gemeten kader (precies gelijk aan het kaartje aangeleverd) Deze fout is trouwens geen typfout meer..... maar een heel woord verkeerd....
@mannen... Toch wel meer, makkelijk uitgevallen...... Paranka... trishman... Trishka Gefeliciteerd met jullie trouwdag.... nog 3 dagen.... 3 lange dagen..... ja eng is dat.... vond dat bij januarimama's en septembermama's ook zo....... Duim hier iig heel hard voor jullie.... vind dat jullie genoeg ellende hebben meegemaakt..!!! @hier... moeeee...... dreumes is lekker aan t uitproberen.... en vond het nodig om dit vanochtend om 4 uur te testen..... zo ff boodschappen mee doen..... maar ik ga toch ECHT kostte wat t kost, slapen vanmiddag!!!
Hihi, ja vind je het echt wat voor mij hihi Ik ook. NOg een paar dagen Trishka ... En hier ook ik moet eigenlijk slapen, ik donder zo in elkaar, maarrrr er staat genoeg werk op de agenda straks, dus dat slapen wordt het 'm niet. Vanmiddag zijn de mannen weg en gaat ik het laatste beetje schuurwerk aan de trap verrichten, maarrrr daarna moet het ook allemaal weer stof'vrij' zijn, dus mag elke kamer mee stoffen en zuigen En zo heb ik nog een paar dingen die ik wil en moet doen, dus dat is genoeg. Als ik merk dat mijn lichaam het niet trekt, stop ik wel gewoon. Jaaaa, ik ga wel naar mijzelf luisteren hoor Fijne dag meiden
Even een teken van leven van mijn kant. Vervelend om te lezen over de mannen en hun weinige zin in schoonmaken en opruimen. Je zou toch denken dat ze vanuit hunzelf wat extra klussen als hun vrouw zover zwanger is? Trishka: nog een paar daagjes! Wat een boel vlindertjes zeg! Maar er zijn er al zoveel, dat die van jou heus gezond is! Maranka: buikje gaat goed zeg! Mooi hoor! Wij gaan vandaag naar de Efteling! Ik hoop dat ze niet te streng zijn voor me. Ik heb begrepen dat er echt OVERAL bordjes bij staan dat je er als zwangere niet in mag. Ook bij dingen waarvan je je afvraagt waarom, zoals de Villa Volta (Attractie Villa Volta - Attracties Efteling). Daar gebeurt fysiek helemaal niks, is vooral optisch bedrog. Vind het in die gevallen altijd een beetje onzin om zwangeren te weigeren. Maar we zien het wel... Kan er moeilijk wat aan doen. Behalve heel verontwaardigd reageren als Efteling personeel mij aanspreekt met de vraag of ik zwanger ben Afgelopen week hebben mijn collega's 48 uur gewerkt. Ik heb zelf mijn normale 40 uur gemaakt. Voelde me toch heel schuldig als ik na een werkdag van 8 uur (8,5 uur aanwezig) om half 5 "al" wegging. Dan moesten de meeste van mijn collega's nog 2 uur! Maar ja, het is natuurlijk onzin om mij schuldig te voelen, 40 uur/week is al zwaar genoeg! Hey meiden, geniet van jullie vrije middagen/weekenden/avondjes uit!
leuk geweest in de efteling... Ik ben daar dus helemaal gek op.... Nee niet de attracties.... maar de sfeer.. het sprookjesbos... gewoon jeugdsentiment..., indische waterlelies... spookhuis.. (vind dat nummer ook zo mooi) dacht vorig jaar september er lekker met mn peuter heen te gaan... maar die stond bij elk sprookjesbosding, met zn handen in zn zij, boos te kijken en te roepen: "niet leuk, niet leuk..... dus maar de helft gezien... De "snelle dingen" (waar hij dan in kon) vond hij wel super..!! denk dat de bordjes bij sommige dingen... (zoals vila volta) ook een "soort juridisch indekken is"...... Bij andere dingen is het wel weer logisch....
Mooi buikje babyproject. En eh 40 werken is meer dan genoeg hoor, so don't you worry De Efteling, dat is NOG niets voor Mees denk ik. Ik wil vanalles met hem gaan doen aankomend vakantie, maar eh ... ik zelf kan niet zo'n onwijze eind lopen, dus dat wordt aanzien hoe het verlopen gaat. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
Mooi zwanger babybuikje babyproject! Hoe was het in de efteling? Trishka, gefeliciteerd met je trouwdag en nog even doorbijten tot de echo! Dit keer mag het gewoon niet fout gaan.... Zij, al het schuren gelukt?? Jullie trap wordt vast prachtig! Hier goed gewerkt vandaag en daarna met een vriendin afgesproken in Groningen. Nog heel even wat winkeltjes in e nuit geweest, maar merkte toen wel dat het lopen niet meer zo soepeltjes ging. Dus hebben we een lekker restaurantje opgezocht. Na het eten de film toch maar laten zitten. En nu lekker aan het uitpuffen op de bank met de beentje omhoog en een schoppend ukje in mijn buik! Vanavond ook even met Beppe gebeld hoe het met Jasper ging. Hij was gisteren best wel druk geweest, maar vandaag ging het super. En waren ze alleen maar aan het genieten. Hij was lekker in bad geweest en hij was beide keren zonder mopperen zo op bed gegaan. Heerlijk. Kan ik vannacht ook weer gerust gaan slapen..... Vannacht heel slecht geslapen. Wat is zo'n huis dan leeg en stil zonder alle vertrouwde slaap geluiden van manlief en Jasper om me heen. Bah.
Ben tevreden over de trap, al heb ik niet alles stukken kunnen bereiken. Die zal HIJ toch even moeten doen. We zijn wel weer een stap dichterbij een mooiere trap. Ben kapot en heb achteraf gezien echt te veel gedaan. Maar ja. Aanstaande dinsdag krijgen we iemand over de vloer, die ons meer over de verdere trap renovatie gaat vertellen. En dan is het een kwestie van een keuze maken. Ben benieuwd. Dan nog een afspraak maken met een stucadoor. Weet eigenlijk niet of we nu beter eerst de trap laten doen of eerst stuucen. Fijn dat jullie zo lekker op stap zijn geweest Maranka en heel begrijpelijk dat je het allemaal niet kon opbrengen zukke wandelingen enzo. Je hebt het in ieder geval gezellig gehad en dáár gaat het om. Hoop dat je tijd snel voorbij vliegt en je je mannen weer bij je hebt!
hey meiden thanks voor de felicitaties! was een gezellige avond, straks heerlijk slapen . Was ook een gemengde dag, vanmiddag de brief binne gekregen ivm dat *eliza dinsdag is gecremeerd en waar ze is verstrooid.. Samen wat traantjes gelaten, typisch dat zoiets vandaag binnen komt.. Ik ga morgen ff bijlezen en reageren hoor, ben nu echt aan mn slapie toe .
hier net eigenlijk TE veel gedaan.... ik kan ook gewoon niet stoppen als ik ergens mee bezig ben..... Daarna flinke buikpijn/ krampen.... ging ik naar toilet... en weer grote stukken slijm.... en dan écht groot.... later nog maals.... Zou me niets verbazen als ik nu dus het hele ding kwijt ben ..... kleintje heeft de hik nu.... maar ik kan echt niet voelen waar het zit.... heel mn buik "heeft de hik".... ga zo maar ff in bed liggen......
maar even de vk gemaild...... om haar toch maar op de hoogte te brengen.. pfff nog nooit zoveel contact gehad met een vk, als deze zwangerschap...... hahahaha nouja... heb nog wat in te halen.... dan....
het zit nog steeds allemaal niet lekker.....(buikpijn,rugpijn, hardebuik,) maarja dat is wel vaker deze zwangerschap.... Vk zal morgen pas reageren tussen 09.00-10.00 ofzo... als het ook telefonisch spreekuur is.... Wou haar iig ff op de hoogte brengen.... Rustig aan ja..... Moet zeggen dat mn vent wat geschrokken is.... heeft dus ECHT veel gedaan... en ik mocht niets doen.....