Thnx meiden! Ik had expres mijn hoofd er niet af geknipt. Wel zo gezellig Maar dit was niet de eerste keer dat ik een foto gepost heb met mijn hoofd erop! Op 29 april heb ik namelijk gelinkt naar een foto waar ik volledig op sta. Foto is gemaakt op 17 april, toen was ik eh... bijna 12 weken zwanger en had ik zeker nog niet zo'n buik als nu. Toen was het vooral allemaal net iets dikker en zaten mijn broeken net te strak enzo... Alsof ik een paar weken teveel heb gegeten Zie hier: http://farm3.static.flickr.com/2788/4532002394_e22ef76abb_o.jpg (ik ben de meest rechter, met lichtblauw shirtje en donkere spijkerbroek, mijn haar was toen een ander kleurtje). Haha, Seth, ik zie het al helemaal voor me, zo'n peuter in het sprookjesbos met zn handjes in zijn zij @Zij: misschien is Mees volgend jaar wel oud genoeg voor de Efteling? Of het jaar erna. Hij is nog zo jong! Mijn neefje is al wat ouder en die is helemaal fan van het verkeerspark Assen, misschien is dat wat? Wat moet je nog een boel doen in je huis zeg! Ik zou trouwens eerst laten stuucen en dan pas trap afmaken. Stukadoors zijn meestal niet zo netjes... @Maranka: jij ook al zo'n lekker schoppend ukje! Ik vind het elke keer weer leuk En nee, ik kan ook niet goed slapen hoor in zo'n leeg huis. Bah, drie keer niks! @Trishka: fijn dat je het leuk hebt gehad. Je hebt het nog laat gemaakt! Toch wel bizar dat zo'n brief dan op zo'n dag moet binnenkomen, maar misschien wel goed. Beter dan op een random doordeweekse dag.. Nu kon je er samen over praten en er bij stil staan. @Seth: meid, pas je wel een beetje op jezelf! Doe nou toch rustig aan! Fijn dat Sethman toch een beetje oplet. En ja, heel terecht dat jij ook met verlof gaat! Jammer dat je niet kon voelen waar de hik zat. Ik hoop dat je beebje zich snel omdraait. @hier: Efteling was super! Heel gezellig met manlief, mijn zusje en haar vriend. We waren ook pas om 2 uur thuis! Vandaag naar verjaardag van mijn moeder geweest. Ga zo maar eens naar bed. Ik vind dat de weekenden veel te kort zijn 8)
bp... oja nu ik de foto zie.... denk ik idd dat ik die al gezien had.... Hoezo dement???!! Zijvandehoek Tja.. Mees is idd nog wel wat jong voor de efteling Was met zoontje dus vorig jaar september voor het eerste.. voor mijn verjaardag... Zal er dit jaar niet in zitten..... Is (denk ik) wel wat leuker als ze NET wat ouder zijn... kunnen ze zo "grappig uit de hoek komen"... Maranka hoe'st met de euro??? Antwoord vk: dat het idd slijmprop is.... maar dat het niets zegt over de komst van bevalling.. (ja wist ik) en dat ik moet proberen NOG rustiger aan te doen.... tot 37 weken..... Heb nog steeds last... gisteravond ook harstikke misselijk en heb steeds het gevoel of ik koorts heb.. (zweet breekt me uit...) gisteren zelfs getempt.. maar nee... vanochtend over gegeven.... voel me gewoon niet lekker... Mannetje belde vanochtend nog op hoe het ging..... en heeft nu door dat het menens is..... Hij zei: ach je had toch al gezegd dat je met zwangerschaps- verlof zou gaan..... al was dit niet de bedoeling, maar toch....
Doe jij de komende weken maar even heeeeeeeel heeeeel rustig aan Seth.... Dit gaat wel om de gezondheid van jou en jullie kindje. Dat moet Sethman nu ook zien! Dus laat de boel, de boel maar. Beentjes op de bank en alleen naar de w.c. en kindjes verzorgen. Soms sta je ineens versteld wat ze allemaal zelf kunnen als het echt niet anders kan... Hier moet ik even een schopje onder mijn kont hebben, samen met Paranka. We moeten nu echt gebruik maken van het koelere weer. We hebben echt al meer dan een maand niets gedaan aan de babykamer en vandaag moet er gewoon iets gebeuren! Nog even door het vervelende werk van plamuren en schuren heen en dan kunnen we verven en behangen. Dan schiet het gelukkig lekker op.
Maranka klus ze.... en inderdaad NU is het lekker koel.....!!! kan zomaar snel weer anders zijn.... kan het maar gedaan zijn... en "opbouwen".... is zo leuk .. Hoe reageert Jasper eigenlijk op komst van Brusje? begrijpt ie het een beetje...? hier begint zoontje erg ongeduldig te worden.... vraag elke dag, of vandaag de baby komt....
Hier ook een mijlpaal: 26 weken! Yay! Vanaf nu gaan de dokters in elk geval hun best doen mocht onze dochter niet netjes willen blijven zitten Seth: probeer maar fijn te ontspannen in je "verlof". Vervelend dat je je vannacht zo slecht voelde Maranka: *schop* Ga eens wat doen aan jullie babykamer Wij moeten hier ook nog hoor. Als het goed is van het weekend verven en meubeltjes in elkaar zetten. Liggen al een tijdje klaar. Dan kan ik ook eindelijk de gekregen kleertjes e.d. van mijn zus uitzoeken en alvast in de kast leggen.
Jasper heeft geloof ik echt niet door wat hem te wachten staat. Maar hij vind zijn kleine neefje wel super interessant als we daar eens op bezoek zijn. dus benheel benieuwd wat hij er van gaat vinden als hij zelf een brusje heeft. Geen idee hoe ik hem er nu op moet voorbereiden... Dus tips zijn welkom!
Mijn neefje vond het de eerste 2 dagen HELEMAAL niks dat ie een zusje had gekregen Trok gelukkig snel bij. Hij was toen net 3. Nu vindt hij zijn zusje wel lief Ik probeerde er gisteren achter te komen of hij begreep dat er een baby in mijn buik zat, vanwege de omvang. Maar denk niet dat ie het door had. Ik heb wel gehoord dat je moet oppassen qua voorbereiden in verband met hun "ongeduldigheid". Snappen inderdaad niet dat het nog zolang duurt voor de baby komt. Dus ik zou het zo laat mogelijk pas vertellen eigenlijk... haha, anders heb je hetzelfde als Seth, wordt de komende 6 weken elke dag gevraagd wanneer het nou zover is
Ik denk ook niet dat ik hem echt kan voorbereiden. Op mijn werk hebben mijn clienten ook moeite met wachten tot de baby er is, maar moet ik ze oook voorbereiden op mijn afwezigheid straks tijdens mijn verlof. Kost ook de nodige moeite. Ik krijg nu al vragen hoe het kindje gaat heten en of het een jongetje of een meisje is. De voorkeur gaat bij hen uit naar een meisje Hihi! Heb nu wel duidelijk verteld dat ik half september met verlof ga en pas in februari er weer ben. ( als ik het zover kan rekken.....) De client waar ik persoonlijk begeleideer van ben heeft een vrij goed tijdsbesef en weet dat half sept vlak na zijn verjaardag is.. dat helpt. Heb even pauze van het plamuren. Jasper ligt nog op bed dus ik moet zo nog even verder voor ie weer wakker is. Paranka heeft alle plinten bovenlangs al gemaakt. Morgen nog 3 onderplinten. Dan alle gaten en kieren nog eens goed plamuren en we kunnen verven! Het schiet zo nog best snel op zeg! Nu maar afwachten of Paranka en ik goede behangers zijn samen, want dat hebben we beiden nog nooit zelf gedaan. Heb wel altijd mijn moeder geholpen maar dan deed zij het plakwerk. Is was dan alleen voor het insmeren......
Afspraken: 28-07: --.-- uur, Zijvandehoek echo enzo, had 'm verzet 03-08: 18.45 uur, Babyproject, 3D echo 04-08: 10.30 uur, Maranka, groei-echo 16-08: 13.05 uur, Maranka, controle VK en anti-D prik 16-08: 19.15 uur, Babyproject, controle VK Uitgerekende data: 06-09-10 : Seth 18-09-10 : Zijvandehoek 05-10-10 : Skatjuh87 28-10-10 : Maranka 01-11-10 : Babyproject ??-12-10 : TW 06-01-11 : Cyntje 25-02-11 : Trishka Bevallen: 16 april 2010 Trishka - Eliza* - om 14.48 uur - 85 gr - 14 cm - 17wkn, 1d *Voor altijd in onze gedachte!*
Lekker beziggeweest dus, Marank! Wanneer gaan jullie het behangen uittesten? @hier: ik ben vandaag weer helemaal goedgekeurd. Bloeddruk was ietsje hoger dan normaal (120/60), maar nog steeds prima. Mijn volgende afspraak is niet over 4 weken, maar over 3 weekjes. Het einde komt nu echt in zicht, lijkt het wel! Ondertussen schopt die kleine me af en toe helemaal lens. Zo, wat een kracht heeft ze al! Ik moet binnenkort ook weer bloed laten prikken. Kennelijk willen ze rond 6 maanden een extra controle op het ijzergehalte.
Ja Maranka, geef Paranka maar even een schop onder zijn kont. HUP Paranka, de tijd gaat door en dringt! FF doorbijten joe toe en den joe ar verrie heppie
Babyproject YEAH 26 weken YEAH YEAH Ik heb tevens vernomen dat je je een beetje in het NOvember topic kunt vinden
Afspraken: 28-07: 10.40 uur, Zijvandehoek echo enzo, had 'm verzet 03-08: 18.45 uur, Babyproject, 3D echo 04-08: 10.30 uur, Maranka, groei-echo 16-08: 13.05 uur, Maranka, controle VK en anti-D prik 16-08: 19.15 uur, Babyproject, controle VK Uitgerekende data: 06-09-10 : Seth 18-09-10 : Zijvandehoek 05-10-10 : Skatjuh87 28-10-10 : Maranka 01-11-10 : Babyproject ??-12-10 : TW 06-01-11 : Cyntje 25-02-11 : Trishka Bevallen: 16 april 2010 Trishka - Eliza* - om 14.48 uur - 85 gr - 14 cm - 17wkn, 1d *Voor altijd in onze gedachte!* Even mijn tijd erbij gezet
Fijn dat je weer goed gekeurd bent.... bloeddruk is idd prima... ja lijkt het opeens op te schieten.... ik moet nu om de twee weken... (daarna elke week?) Extra ijzercontrole rond die tijd is "standaard".... alleen doen ze dan (iig hier) het middels een "vingerprik".... Tja spieren aan t kweken he... hier is het kleintje nu maar rustig..... erg rustig.... mn tweede was ook zo rustig..... nadruk op WAS....
Seth: had de vk nog wat terug gemaild og gebeld gister ivm verlies van slijmstukkies? Maranka, pff je bent er maar druk mee he, wel bijna klaar toch? Hier: vandaag weer een geode echo gehad en weer 2 dagen vooruit gezet ! Hoofdje werd natuurlijk extra op gelet en hij kon tot nu toe niks raars vinden, zag er allemaal uit zoals t eruit hoorde te zien! Ben zo blij, hoofdje zag er idd mooi rond uit, heel anders als bij eliza.. 25 aug kan ie met zekerheid zeggen dat alles wat dat betreft okee is, maar voor nu was ie wel heel positief! Ik moet zeggen dat ik vanmorgen echt wel een beetje bang was, maar nu zit ik echt ff op een roze wolkje, ik geloof echt dat t ons weer gegund is! Zij hoe is t verder met jou vandaag?
Trishka, gefeliciteerd met de goede echo! ! ! Vast weer een opluchting voor nu! Fijn dat het er nu al goed uitziet en er goede hoop is.... dan hoop ik lekker met je mee! Ben voor vandaag weer gestopt met plamuren. Is gewoon niet zo mijn ding en Paranka liep ook al te mopperen dat het niet zo best ging. Wat dus vaak betekend dat ik datgene wat hij loopt te verknoeien weer kan oplappen... Grrrr. Morgen weer een dag! Laatste beetjes plamuren en oplappen en dan een allerlaatste keer schuren. En dan kunnen we eindelijk beginnen met opbouwen!