Donderdag avond 22u zullen ze pas landen, dus dan zien we ze nog niet hoor, maar vrijdag zullen we wel naar mijn ouders dus ook hen gaan. We nodigen ze voor zaterdag uit om te eten en maby something else. En zondag hebben we dus groot feest en maandag gaan zij geloof ik alweer terug. We hebben er zin in Is ook wel anders geweest hoor de relatie met mijn broer. Hij kan ook een arrogante klootzak zijn. Toen hij weer es over was en de arrogante klootzak dus ging uithangen, heb ik hem dat heel duidelijk gemaakt. Ik heb hem toen ook gezegd, dat ik hem een arrogante klootzak vind (o.a.) en dat het lekker is dat hij weer naar Zweden terug ging. Vanaf dat moment is alles weer gezellig. Eens in de zoveel jaar heeft hij dat nodig zeg maar, alhoewel hij nu echt wel veranderd lijkt, dus het zal wel loslopen. En ja ... het album BIJNA af, heerlijk is dat. En dan ligt de volgende alweer klaar hoor voor ons 2ekidje én ook weer voor Mees natuurlijk ook van ons zelf. Onze vakanties samen waaronder ook duiken. Is toch leuk als dat niet alleen in de comp staat in mapjes of afgedrukt en wel in een tas. Tis een big klus, maar ik weet dat ik 'm aan ga En ja, mijn moeder gaat helemaal los. Dat is wel het leuke aan haar. Maar ja, dat ligt misschien ook wat gemakkelijker doordat ik jonge ouders heb (wij zelf zijn oudjes hoor vergeleken met hun ). Moeder is dus bijna 60, mijn vader 61, mijn broer 41 en ik 38. YEAH
Super dat je zo een gezellige moeder hebt, die van mij is ook nog helemaal happening hahaha, kwam dr zelfs nog tegen op freefestival(das een dance feest) ! 60 klinkt al zo oud he, maar als je dan naar je moeder kijkt denk je: valt eigenlijk wel mee! En wat fijn dat je bijna klaar bent met t album, op naar de volgende . Ik moet t hier ook nog steeds ordenen enzo hoor, maar pfff ff nog geen puf voor hahaha.
inderdaad sommige mensen hebben het soms nodig..... gelukkig pikt hij dan ook op..... want tja.... sommige "broers".... begrijpen niet echt hoe dingen werken.... MIjn moeder was trouwens net 20 toen ze mn broer kreeg... dus ook vroeg erbij... Tja, toen heel normaal he..... en heb beetje het idee/gevoel dat het nu terug komt....... al is het dan niet het trouwen en het hele "huisje, boompje, beestje"...... Vergeet trouwens te melden dat er hier iig 2 hoektanden door zijn... en wellicht 3... (moet ik zo spieken) want eentje was al heel het puntje zichtbaar maar nog niet voelbaar..... Ben hier trouwens de bewegingen van ukkie in de gaten aan t houden.... had namelijk vannacht iets heel geks..... ik werd namelijk wakker van (smerig) dat er opeens een hoop maaginhoud omhoog kwam.... bleeehhhhh.... (druk ik het heel netjes uit.. ) maar vraag me af of de kleine daar niet voor gezorgd... (gedraaid???!!!) We wachten af...!!
oh Seth, dat zou fijn zijn zeg als de kleine zou zijn gedraaid. Wel weer vervelend van de maagzuur. Maar dat heb je er wel voor over denk ik. Zij, moet je me wel even je adres pbén als je zo'n prachtig zelfgemaakt( eenvoudig) kaartje wilt En jullie gaan een heerlijk weekend tegemoet. Lekker feestje en nog bezoek uit Zweden ook! Geniet er maar van! Goed bezig met de foto's! Ik heb gisteren het digitale fotoboek van Zweden afgemaakt. Nu weer verder met een klein fotoboek van Jasper. Maar eerst verder met de babykamer. Ben alleen niet veel vrij de komende tijd. En op de dagen dat ik werk moet ik mijn energie goed verdelen........ Maar even kijken dus of het nog een beetje op zil schieten. Verven geef ik niet graag uit handen, want Paranka is maar een rare met een kwast... ( hih, nee, geen rare kwast hoor, nou ja soms )
Gefeliciteerd....!!!! tja.... tis ook niet schilderen met rare kwasten...... je bedoelt: beetje makkelijk uitgevallen soms.... en dan dingen toch maar wat minder precies doen....
Yep je snapt hem helemaal Seth. Die man van mij moet op schildercursus. Hij doet n.l altijd veel te veel verf aan de kwast en smeert niet goed uit. Tja dat zie je! Maar niet willen luisteren hoor als ik dat zeg. Dus doe ik het lekker zelf! Kan best goed schilderen al zeg ik het zelf.... HIhi. Goed opgelet als kind wanneer mijn vader schilderde in en om het huis.
YEAH 27 weken alweer Maranka YEAH Dank je het weekend zal wel prettig en druk worden. We hebben er allebei veel zin in Het album is op een paar plakvisjes en wat mini tekst en versiersel af. Ben gisteren avond tot na 24en bezig geweest. Van de week een album voor kidje 2 kopen, daar maak ik ook een 'plak' album van en dan ook daarna een digitale af laten drukken, net als ik met die van Mees vanaf nu ga doen. Lijkt wat sneller te werken, je kan er alleen nog veel meer foto's in kwijt als je wilt, dus die van Mees krijgt al 90 pagina's Duurt nog lang dus. FF teksten toevoegen, maby kleurtjes etc. Maarrrr het wordt wel mooi. Geef Paranka een verf cursus cadeau, dan heb je wat voor de volgende keer Maagzuur: daar heb ik ook deze afgelopen week weer last van. Fijne dag meiden
Zijvandehoek ook een fijne dag..... en fijne avond.... Maranka Waar ik me hier dus aan kan ergeren is dat mijnheer het niet nodig vindt om wat "eronder te leggen".... want hij knoeit niet..... (nee hij ziet het geknoeide niet....MAAR IK WEL!! zucht...) hier drama nacht gehad.... en vanochtend snotterig wakker geworden..... verder moest ik dus ook gelijk weer kotsen.... bleehhhh.... gisteren was kleintje hier trouwens goed bezig...... Weet t nu zowat zeker, dat kleintje (tot nu toe) niet gedraaid is... ik voelde namelijk een beentje in mn zij trappen.... en ook het heupje bewegen... (onderin mn buik dus...) het was trouwens wel grappig gezicht, want heel het voetje stak uit.. dus ik had zo'n "bewegende bult" in mn buik.... leek wel een mol onder een grasveld.....
Zij, bleh maagzuur.. is ook jammer genoeg zo weinig tegen te doen he.. Seth, jij ook snotterig, hier ook hoor! Lijkt me idd wel een grappig gezicht je buik hehehe, zal alleen vast niet altijd zo prettig voelen . Maranka, een man die niet zo goed kan verven, dat kom je niet zo vaak tegen . Gelukkig kan jij wel met en kwast omgaan, kijk je wel uit voor de walmen? Babyproject, hoe is ie met jou? Hier: vandaag vk afspraak bij mn oude buurvrouw, ben benieuwd hoe ze zal reageren! Kijken of ik mn man op tijd uit bed krijg dat ie mee kan (zou op zich moeten lukken want heb pas 12 uur mn afspraak )
Dat wordt vast een hele goeie afspraak bij de VK. Die is vast blij om jou te zien. Tja manlief heeft het wat klusjes betreft erg moeilijk. Ik vergelijk zijn kluswerk met mijn vader en die heeft echt twee rechterhanden en kan gewoon alles. Van cv aanleggen tot loodgieterswerk en electra. En ik vond het vroeger geweldig om mijn vader te mogen helpen, als hij bij ons in huis aan het klussen was. Ik heb dus altijd goed opgelet en mocht her en der ook zelf dingen doen. Heb dus een goeie leermeester gehad! Tja zie dan maar eens aan mijn verwachtingen te voldoen! Mijn paps was altijd erg trots op mijn technisch inzicht. Ik heb zelfs nog overwogen om een technische opleiding te doen i.p.v. de zorg in te gaan. Ik ga zo even met Jasper naar de supermarkt. Kun je weer een foto laten maken voor 2,- . Leuk voor mijn schoonvader zijn verjaardag. Vanmiddag en morgen weer werken. Blegh. Valt echt zo tegen. Heb nu nog last van mijn linkerheup/bekken?? van het werk van gisteravond. Maar eens even aankijken hoe het de komende weken gaat en anders stap ik denk ik toch maar richting mijn leidinggevende om een stapje terug te doen.
Seth, he bah, snotterig zijn kost altijd zoveel energie van je lichaam en dan ook nog spugen. Jij voelt je vast niet veel beter dan een vaatdoekje. Lukt het nog een beetje om rustig aan te doen of heeft je lichaam je er nu toe verplicht ? Niet gedraaid dus. Pff die kleine van jou is echt wel een eigenwijsje! Zij/hij heeft nog 3 dagen......
Dan heb je de lat wellicht ook wel erg hoog liggen..... ennuhh idd op tijd aan de bel trekken hoor..!! je hebt een harstikke zwaar beroep..... en je moet nog ff...!! veel plezier bij foto's maken... 2 euro is geen geld!!
uhhhh nou ik merk dat ik weer meer begin te doen.... was, stofzuigen.... het blijft voor mijn gevoel maar liggen, en ben net zo goed bij..... Al heb ik bijvoorbeeld de vaatwasser nog geen enkele keer uitgeladen, want als ik daaraan begin, kan ik het weer elke keer doen.... gisteren had vriend stofzuiger naar beneden getild en zegt ie: (onbewust?) zo kan je beneden weer stofzuigen..... (al doe ik vandaag dus niets... want mn buik is al kei en kei hard...)... Zal ik trouwens nog wat "komisch vertellen"..... we hadden het over het "knoopje leggen".... zegt ie: Daar wacht ik mee tot jij bevallen en hersteld bent, want ik mag een tijd daarna niets doen.... (had ie van collega gehoord) Ik gisteren zoeken op internet.... mag je dus gewoon de dag daarna gaan werken.... je mag alleen 5 dagen niet fietsen of zwaar tillen...... gelijk dus ff gemeld aan hem.... Zul je zien dat ie die 5 dagen dus ook echt geen reet doet..... Vorige zwangerschap had ie zn meniscus gescheurd, was ook lekker.... werd ie dus aan geopereerd begin december terwijl ik dus 1-1 uitgerekend was....... Zaterdag beginnen de trainingen alweer.... heb hem al gewaarschuwd: "je flinkt het niet"....!!!
Hihi een gewaarschuwd man telt voor twee! ! ! En jij moet goed naar je lichaam luisteren want nu al weer kei en keiharde buik met de rest van de dag nog voor je lijkt me niet ok é! En ja, ik zal zelf ook op mijn werk aangeven dat ik het allemaal niet zo goed volhoudt en dat we eens moeten kijken hoe we mijn taken kunnen verlichten. Helaas werk ik altijd alleen op de groep, dus ik kan niet terugvallen op een collega tijdens een dienst. Maar wellicht is er wat ondersteuning van de buren mogelijk..... Foto maken is helaas niet gelukt. Jasper had er totaal geen zin in . Paranka moet het morgen maar even proberen.
hahaha... ik werd vanochtend wakker..... (voor de zoveelste keer) en dacht dus idd.... zijvandehoek is weer een weekje verder..... Gefeliciteerd!!! (hoop dat je 33 een mooi getal vindt.... , 3 is mijn geluksgetal.... we zijn namelijk met zn 3-en op 3-9 (9=3x3) jarig..... 3 is sowieso van oorspong een magisch getal... lekker vaag.....
hier is vakantie afgelopen.....ofja Voetbaltraining is weer begonnen... en dan de voorbereiding.... vriend is dus nu net naar voetbal.... om 10.30 trainen.... dan gaan ze eten en dan om 14.00-14.30 uur weer trainen..... dus rond 16.30-1700 uur weer thuis.... (lijkt wel een werkdag...) Begin hier stiekem toch naar dinsdag uit te kijken..... (vk bezoek..) Merk dat ik dus met angelsound aan t checken ben, of er al "beweging" is...... Zooooooooooo vervelend dat je niet ff naar binnen kan kijken.... en aanwijzingen kan geven.... "joehoe, luister eens ff naar mama".....