Zij, 33 weken! ! Weer een week verder! FIjne dag vandaag met je broer! Hier is het fotoboek al binnen. Is mooi geworden! Seth, echt iedereen zou tijdens een zwangerschap een kijkluikje moeten hebben! Hier een kort nachtje! Had juist zo'n zin om eens lekker te slapen. Maar Jasper gooide roet in het eten. Kwam vannacht om 3.15 uit zijn bed en wilde met geen mogelijkheid meer slapen. Heeft uiteindelijk me wel een uur gekost voor hij weer rustig was en ging slapen. Gelukkig bleef hij vanmorgen wel wat langer liggen, maar ik ben gebroken.
Fijn zo'n nachtje.... Die kinderen weten ook altijd roet in het eten te gooien....!!! En zijn t de kinderen niet... is het wel iets anders.... kan je vanmiddag nog ff liggen...?
zijvandehoek hoe was t weerzien? en alvast voor morgen (voordat ik het vergeet) gefeliciteerd met je ma... en leuke dag gewenst...
Seth, helaas niet..... Moet om half 3 weer naar mijn werk. morgen vrij en dan weer 2 late diensten....... Zucht!
Balen.....!!! Tja.... succes dan.... en hopelijk... "kom je er overheen"..... dat je weer ff wat energie hebt...
Voor mijn werk aan toch nog maar snel even een tukkie gedaan. Was zo shaggie dat ik vervelend werd van mijzelf. Dienst liep gelukkig wel lekker en nu morgen een dagje vrij. Volgende week weer druk..... Woensdag de groeiecho! Zij, fijne verjaardag van je moeder morgen. Heel veel plezier!
Wij zijn vandaag lekker even op de fiets weggeweest en Jasper heeft eventjes gezwommen in een recreatieplas bij ons in de buurt. En vanavond lekker makkelijk een patatje gegeten. Een heerlijk onspannende dag zo! Morgen 2 x bloedprikken op suikergehalte.
Het is een hele leuke verjaardag geweest Super zelfs. Ik heb het ook aardig weten uit te houden. Het was niet te heet en niet te koud. Er was genoeg te eten te drinken. Er stond een tent mocht het gaan regenen, er was een bar en zo veel meer. Mees heeft zich gigantisch vermaakt. Niet vervelend gedaan niets. Zelf heb ik wel veel te lang gestaan en dat was het laatste uurtje wel merkbaar, maar goed. Als je met zo veel mensen wilt praten, is het moeilijk altijd een zitplaatsje te krijgen en te behouden Maranka, jij moet je op suiker laten prikken twee maal! Ik moest afgelopen woensdag dus geprikt worden op glucose en nog zo wat. Mijn glucose waarde bleek 7.3 te zijn. Niet schrikbarend, maar net ff te hoog. A.s. woensdag moet ik mij hier weer op laten prikken, maar wel 3 keer. Eén om 11.15u, dan wat eten, prik nummer twee om 13.00uur en dan nog één om 13.30u. Weer een vakantiedag naar den kalote en dan zal je zien dat mijn waardes wel mee zullen vallen. Maar goed, hoezo moet jij hier 'extra' op laten prikken en waarom 2 maal? Babyproject, lekker he dat je alweer in trimester 3 zit YEAH
ZvdH fijn dat het feest zo leuk was. Hele dag droog geweest? Ik vind jullie tellers onderin zo moeilijk te lezen, zeg maar gerust bijna niet. Wat zijn jullie alweer opgeschoten zeg. Ikzelf ook wel, maar dat lijkt dan toch langzamer te gaan op de een of andere manier hihi. Trishka alsnog gefeliciteerd he. Ons guppie is van boven tot onder bekeken en alles is goed. Dus nu mag er echt gewinkeld en ingericht gaan worden.
Zij, zo te horen hebben jullie een geslaagde dag gehad gisteren. En ja, 2 x prikken. 1x nunchter en dan vanmiddag 1,5 uur na het middageten weer. Niet nuchter dus. Nuchter was het 4.5 . even opzoeken of dat goed is. Voor een diabetis moet het onder de 6 zijn. Maar welke norm hanteerd de VK?? Babyproject! Yes jij ook alweer het laatste trimester in. Nu gaat het snel! Tinkywinky, hoe gaat ie?? Jij de helft ook al weer voorbij. En de 20-wekenecho gehad.. Fijn dat alles zover goed is! Schopse! ! ! Julie houden het ook geheim of je een jongetje of een meisje bij je draagt??
Tot 7 is oke zeg maar, dus 7,3 is iets te veel. En ik mag na 9u 's ochtends niet meer eten en ook geen thee meer drinken. Dan dus om 11.30 geprikt, daarna lunchen en weer een prik om 13 én 13.30uur. Drie maal, daarom vroeg ik mij af waarom jij 2 maal. En ik prik in het ziekenhuis aangezien ik een medisch geval ben he, dus geen vk Hoi Tinkywinky, onze banners zijn slecht te lezen, maar als je op het plaatje gaat staan en twee maal tikt, komt ie naar voren. Moet je even de afgevinkte datums afgaan naar bededen en dan kom je bij dát plaatje terecht en als je die weer aanklikt, krijg je nog een beetje info. En ja, de banner is ook moeilijk te lezen op het eerste gezicht. Ik gebruikt ook donkere kleuren he. Het plaatje zou ook iets groter kunnen staan, maar als ik dat doe, kan ik er geen tekst meer onder schrijven, dus vandaar voor deze gekozen.
En nog even wat rust kunnen pakken Seth?? Zij, helemaal vergeten te zeggen waarom ik op suiker geprikt wordt. Heeft met mijn gewicht te maken. Als je bmi boven de 30 zit. ( bij mij 30,45 )wordt er bij onze Vk standaard gevraagd om op glucose te prikken en krijg je een groeiecho. Is sinds dit jaar, want bij Jasper hoefde ik toen geen groeiecho. Niet nuchter was de glucose overigens 6.3 Morgen de telefonische intake met de kraamzorg. En 's middags weer een late dienst. Woensdag de groeiecho en 's middags een ontmoeting met iemand van de kruimels en spruitenclub hier van ZP. Heb ik erg zin in. Ze zijn hier in de buurt op vakantie en we gaan een middagje zwemmen met mannen en kindjes!
vk bezoek..... helemaal doorgemeten.... ijzer goed gestegen..... bloeddruk netjes... 2 kilo erbij (!)...en verder kleintje is gedraaid... (dacht het gisteren al te merken...) en ligt al een stukje ingedaald...!! Heb alleen ook minder goed nieuws..... mn baarmoedermond is verweekt en heb 1 cm ontsluiting nu.... (vorige keer zat alles dicht en konden ze er nog niet eens bij) mag dus nu helemaal niets meer doen.... als volgens haar woorden: "een kopje thee zetten en op de bank zitten"... moet zoveel mogelijk zitten en het liefst liggen...
Jaaaa Seth! Wat goed van jullie kleine! Mooi zo! Jammer dat het met jou minder gaat. Hou die kleine nog maar even binnen en neem je rust! Echt! Laat Sethman maar eens flink zweten! Sterkte de komende weekjes...