Afspraken: 04-08: 10.30 uur, Maranka, groei-echo 16-08: 13.05 uur, Maranka, controle VK en anti-D prik 16-08: 19.15 uur, Babyproject, controle VK 18-08: 18.00 uur, Babyproject, 3D echo (poging 2) Uitgerekende data: 06-09-10 : Seth 18-09-10 : Zijvandehoek 05-10-10 : Skatjuh87 28-10-10 : Maranka 01-11-10 : Babyproject ??-12-10 : TW 06-01-11 : Cyntje 25-02-11 : Trishka Bevallen: 16 april 2010 Trishka - Eliza* - om 14.48 uur - 85 gr - 14 cm - 17wkn, 1d *Voor altijd in onze gedachte!*
Ons meisje is nog steeds een eigenwijze. Ze lag met haar gezicht naar beneden, tegen de baarmoederwand aan. Wat we ook deden, ze wilde niet draaien... Ze heeft genoeg ruimte, want er was nog genoeg vruchtwater, dus over 2 weken nog een keer proberen en hopelijk laat ze dan wel haar gezichtje zien! De metingen van de 2D echo waren prima! Alles was goed in verhouding en ze loopt een klein weekje voor, dus ik ben blij! Nog even een echo van haar voetje: Bekijk bijlage 90957
Maranka: was het gezellig vandaag? Veel plezier morgen. Hopelijk is die van jullie ook mooi op lengte. Glucose van 6.3 was goed toch? ZIJ: hoe is het met jou? En met Trishka? TW: 20 weken alweer! Gaat hard! Gefeliciteerd met de goede echo!
Oeh seth, das wel snel meis, idd nu rust nemen hoor! Wel ontzettend fijn dat de kleine gedraaid is, dat scheelt in ieder geval weer een zorg. Hoop dat je man begrijpt dat je nu echt ff niks mag doen, en hoop dat t voor jou niet te moeilijk word om niks te doen, want normaal ben je een ardig bezig bijtje volgens mij! Knuf!
Tja...vk heeft het dus express duidelijk op de kaart gezet... absulute rust houden... dus mag NIETS doen....
Tja... idd 13 dagen..... .... (denk meteen.... ik wil nog zoveel doen... o, shit nee, mag niet..... ) Tja ga morgen mn tas inpakken...en het zeiltje neerleggen.... mocht er toch een waterballet komen.......
Seth, gelukkig is je kleintje nu wel gedraaid en ingedaald. Maar sjonge nu al ontsluiting is wel erg vroeg natuurlijk. Dus..... op de bank voetjes omhoog en de theekan maar naast je! en rust, rust , rust. Dit kleintje moet nog even veilig bij mama blijven zitten hoor! Zeker nog tot de 37e week. Maar het lijkt er op dat je de 40 weken dit keer niet vol gaat maken..... Hele dikke knuff meid en sterkte met het absolute-niets-doen!
Nee lijkt mij ook niet..... al zijn er ook vrouwen die zo weken doorlopen..... maarja iig gevolg van de harde buiken.... gisteravond ook weer zo lekker bezig.... probeer je in bed te liggen, maar dat is dan ook geen doen... Vind het trouwens echt enorm moeilijk dat niets doen.... om op de bank te hangen als vriend tafel afruimt... (heb dus nog een paar dingetjes meegelopen, maar werd snel halt toe geroepen).... eigenlijk knap dat sommigen dat zooo kunnen.... Vriend vindt trouwens dat kleintje pas 20 augustus mag komen.. (ipv 16).... is de verjaardag van zn overleden vader..... We zien het wel...... vk zei wel dat het iig nooit zo lang gaat duren als vorige keer, omdat ze infeite er nu al bij zou kunnen om te strippen.... met dochter konden ze er met 40+ nog niet bij, zat alles nog potdicht... had donderdags toen 2cm en meisje is dinsdags geboren.....
Kasn me voorstellen hoor, dat t moeilijk is meis.. ik zou er ook niet tegen kunnen om alleen maar rustig aan te doen, zeker als je t gevoel hebt dat je nog dingen wilt doen voor de kleine komt.. dat wordt dus delegeren hehehe! zou wel bijzonder zijn als jullie kleine 20 aug geboren wordt... Spannend meis, ik hou je in de gaten! Maranka hoe is t verder met jou? @ de rest: Hoe is t met jullie? @ Hier: woehoe, vanmorgen t hartje horen kloppen met de angelsound, niet te lang geluisterd want je hoort soms berichten dat te lang niet goed is maar ik ben wel helemaal happy !
Wow Trishka, wat een kick he. En waarom zou je niet langer met de angelsound mogen luisteren Babyproject 20 weken alweer en ... wat een mooi voetje zeg. Lekker he zo'n eigenwijze dame in je buik Maranka, jij hebt dus een suikerwaarde van 6.3, daar is niets mis mee! YEAH. Ik had 7.3, ben net gevingerprikt en straks vertrek ik alweer voor de volgende twee bloed afnames. Daggie kwijt, maar de tijd gaat toch ook weer heel snel ...
....... luister hier ook nog soms... tja... weet t ook niet zo goed van die berichten... merk nu wel dat baby druk wordt daarvan... dus niet prettig vindt... (heb wel eens gelezen dat het voor baby klinkt als overvliegende helicopter (?)) sommigen zeggen trouwens onder de 12 weken helemaal niet gebruiken.... maar iigg.... je hebt het horen kloppen.... zo mooi...
Tot 7 is oke. 7,3 is dus te hoog maar ook te verwaarlozen. Te verwaarlozen voor mijzelf, maar voor het kindje kan dat juist weer veel te hoog zijn. Ik weet zeker dat Hadassa, je daar een veel betere uitleg in kan geven
......... Tja, maar de vraag of het dan bij mij blijft hangen..... is dit trouwens de eerste keer dat ze op je suiker prikken??? bij mij in helemaal in het begin gedaan... verder niet... 5.7 toen...
Nog nooit en ik vind het eigenlijk echt onzin hoor. Moet nu dus via de diëtiste en maby insuline spuiten op een betere waarde komen. NOmaals, ik vind het onzin. Ik weet nog niet of ik er op in ga. Bij Mees had ik eerder ja gezegd, maar toen werd daar geen drukte om gemaakt. Ik wacht even af wat mijn eigen gyn gaat zeggen. Als het om mijn gewicht gaat, hadden ze toen ook moeten reageren, want toen was ik zwaarder dan nu.
wat vreemd dan eigenlijk.... Bij de ene piep je... en luistert er niemand....... en nu opeens op deze manier.... Je baby was toch niet "veel te groot"... ofzo??? en Mees was eigenlijk maar "klein" voor 42 weken.., toch??? vreemd...
Hoi dames!! Gisteren een leuke dag gehad! Gisterochtend de groei echo gehad. De echo zelf stelde niet eel voor. Heb een buik, een hoofd en een been gezien En na 5 min was ie klaar. Maar..... alles was goed en prima op schema! 's Middags op bezoek geweest bij een mede forumster! Heel gezellig gehad. De kindjes verschilden een jaartje en dat kon je wel merken. Speelden echt naast en niet met elkaar. Maar de pret was er niet minder om. Alleen jammer van het petweer! Vanmiddag weer werken. Morgen vrij en dan weer aan de slag met de babykamer.
Mees was idd klein, maar brusje wat er nu aan zit te komen heeft een iets forser hoofdje. Maar dat zegt nog weinig hoor. Ik heb wel het idee dat deze kleine man of meid toch wel wat groter is. Ik ZIE zoveel meer beweging en gebobbel aan de buik niet normaal meer. Ach vrijdag de 13e heb ik weer een afspraak bij de gyn, dan gaan we het zien.