Toverstok tempmeiden van de temp-topic 1-1-2010, die nu zwanger zijn!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zijvandehoek, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    ....

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Vanmiddag heeft Mees weer "kakkerak" en "pin" gezegd:D

Wat nog geiniger was: We zitten aan tafel te eten.
    Ineens zegt Mees weer "pin" en wijst, richting papa dacht ik.
    Ik snapte hem dus even niet...

Mees zei het nog een keer en toen besefte ik, als je de kijklijn door trekt, dat daar achter mijn terrarium mét mijn vogelspin staat en ik zie madam Lady in Red inderdaad zitten, waar Mees naar kijkt.

Nou ... dat vind ik zo gaaf he. Dat hem dat op valt, want de spin beweegt nu ook weer niet zo vaak :) :D:D:D:D
    Helemaal trots YEAH

3. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hahaha, zo grappig is dat he, dat ze opeens dingen door schijnen te hebben!

Je hebt trouwens een lang jochie hoor, nu al langer dan 94 cm! Zal binnenkort eens kijken hoe lang jes is maar t zal niet veel langer zijn.

foto showen, van de beeb? Natuurlijk, stom eigenlijk helemala vergeten te plaatsen ;) ! Deze is dus van afgelopen donderdag :) .

4. Seth

Seth Niet meer actief

Geen idee.....
    had het er toevallig hier over..... dat ik vandaag op psz was... en dat dochter er zo tussen kan passen....
    Denk niet dat ze de 94 cm haalt hoor.... zal eens kijken of ik haar binnenkort kan meten....

Wel ingedaald maar nog niet zover dat het vast ligt....
    nu zegt dat hier helemaal niets.... want zoontje was helemaal niet ingedaald... en kwam nog eerder dan de tweede die wel al volledig een tijd ingedaald was.... ;)

Van mij mag je eerder hoor..!!
    was net de "theorie" aan t lezen die ik vanmiddag gehad had... en dacht opeens: gatver, ik wil dit niet....
    (hahahaha wat een timing om terug te krabbelen....:D)...
    ben dus iig nog niet toe aan bevallen.... of het komt omdat ik me nu gewoon nog steeds niet lekker voel...
    lag ook al de hele tijd op bed... sinds 18.30 uur... bleeh...
    zit nu aan warme melk met anijs.. en zo terug naar bed...

5. Seth

Seth Niet meer actief

bij de hand hoor....!!!
    de kindjes zijn echt slim hoor..... sta er ook soms echt van versteld....
    hier hadden we het laatst over de Sambal (die op tafel stond) tussen allerlei andere potjes... maar mooi dat mevrouw het aanwees...
    (terwijl gebruikt ze echt niet... :))
    ofja moet ik eerlijk bekennen dat ze wel een sambal smeerkaas krijgt.... NEE, dat wilde ik niet... maar ze zat te drammen.. dus dacht, laat ik haar proeven, is dat wel over....
    nou mooi dat ze het super lekker vindt ;)

Wat ik trouwens erg fijn (en snel vindt? of iig sneller als nummer 1)
    is dat dreumes hier nu vragen duidelijk beantwoordt......
    Ze schudt nee maar knikt ook echt ja.....

dit scheelt een hoop problemen, met bijvoorbeeld wat ze op dr brood wil....
    behalve dat ze het aanwijst.... kun je dus nog een keer bevestiging vragen....

Nadeel dat ze precies weet wat ze wil:... ze wil nu wel eens gillen.... als ze net iets in de koelkast aanwijst, wat ze niet mag hebben... en dr zin niet krijgt... ;)

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Eh :) heb me vergist in de afmeting.
    Hijvandehoek had een meting gegeven, maar hij bedoelde het vanaf een andere punt gemeten. Ik was er dus vanuit gegaan dat hij dezelfde als ik bedoelde, dus 94 cm. Mees is bijna 90 cm :):):)

Maar de vriend gyn en anderen ook trouwens vinden hem allemaal groot hoor. De vriend gyn zou Mees zo op 2,5 jaar schatten qua leeftijd.

Meiden ik ga slapie doen.
    Morgen misschien een wandeling ;) op naar de trollbeads.
    Wat baal ik dat ik nét niet op tijd was qua levering in huis zeg.
    Moek da hele eind gaan lopuh..... :p
    Hijvandehoek heeft al gezegd en het uit zijn werk op te halen ... ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten.
    En de afgelopen dagen zou hijvandehoek op tijd thuis zijn, maar het werd telkens later, omdat hij het onwijs druk heeft ....
    Lidemma lidemma lidemma :D:D:D:D:D

Kus en knuffel voor the lady's ;)

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Oh en Trishka, mooie foto hoor!
    Toen ik de foto zag, zag ik meteen je kidje met een vlinder in de hand.
    Wil geen rot gevoel geven, in tegendeel, maar daar moest ik direct aan denken toen ik de foto zag :);)

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Zoo blij voor jullie :)

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    *pinkt wat traantjes weg*

Jij zag t dus ook al, en is geen rot gevoel.. wel dubbel maar ook bijzonder..

Knuf terug meis, slaap lekker en loopse morgen naar t centrum :) .

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat een mooie gedachte Zij over de foto van trishka. En ja nu je het zegt. Ik zie het er ook in..... Mooi!

Succes met je lidemma! :D

Triska, mooie foto van jullie kindje. En hopelijk wordt Frankrijk een succes.

Seth, opfrispufcurcus op papier. Was op mp3 niet veel handiger :D ?

Hier lag kindje gisteren volgens de vk in stuit. Maar ik voel toch echt veel beweging boven in de buik vandaag. Dus het is denk ik een beetje een draaikont. Heeft het vast van mama. hihi.
    Bloeddruk was 110/70 en mijn Hb 7,9. Gisteren ook de anti-d prik gehad. Vervelende prik. Moest direkt aan jou denken Zij. Dus toen vond ik gelijk dat ik me maar niet moest aanstellen.

10. Seth

Seth Niet meer actief

Zooo netjes hoor... bloeddruk en zeker HB...!!!
    hahahaha draaikont... :)....

nouja je prik zit erin... straks (na bevalling) nog 1 toch??

11. Seth

Seth Niet meer actief

oja... zal eens kijken of het me straks lukt, dat meten....

en ben je er al uit, uit je dilemma......???

(las lidemma... dacht wat bedoelt ze nou... hahahahaha... )
    Geduld is een schone zaak.... maar wel moeilijk... :D

12. Seth

Seth Niet meer actief

vanochtend sms gehad, dat mn vriedins vliezen vanochtend gebroken zijn.......
    dus ff uurtje aan telefoon gehangen.... :)

vind het zoooo spannend.... spannender als mn eigen bevallingen.... :)

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Spannend meis, en is toch logisch dat je met dr mee leeft... Hoop voor je vriendin dat t een beetje lekker verloopt!

14. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dank je lieve Maranka :)

Ook al zo'n beweeglijk kidje in je buik :D
    Komt vast goed binnenkort. En mocht het niet zo zijn, dan gaat Zij even met haar omdraai toverstafje zwaaien.
    Is bij Seth ook gelukt ;)

Prikken :$ ben die van gisteren avond vergeten. 8)

WOW Seth, is je vriendin aan het bevallen.
    SPannnnnund.

15. Seth

Seth Niet meer actief

hahahahaha... ik las net maranka's berichtje over hoge HB... en dacht... shit floradix vergeten.... dus ook gelijk ingenomen....
    (wel minder heftig als je prik vergeten, maar ook dankzij berichtje..).....

@vriendin
    ze had rommels en af en toe een wee.... maar moest net ophangen omdat dr vruchtwater opeens overstroomde.... (kwam dus nu de grote golf aan).... dus wellicht dat dr weeen nu meer doorzetten....(??)...
    Geen verstand van vliezen die eerst breken...

hoop idd dat het vlot gaat.... zeker omdat ze ook thuis wil bevallen....
    (vind dat altijd beetje eng met de eerste...;), maarja komt door eigen ervaring..., tuurlijk niet gezegd..)...

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hihi, ja mijn lidemma ga ik straks oplossen.

Ik ben bijna klaar voor vertrek. Even Mees in zijn schoenen steken etc en dan gaan we.

Als ik terug kom hoop ik dat je vriendin al bevallen is en dat het idd snel en gemakkelijk gaat.
    :D:D:D:D

Fijne dag en tot laterrrr :)

17. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha wandel ze.... en rustig aan!!

(hoop dat het daar beter weer is al hier..... hier ff wolkbreuk!!)

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    De prik na de bevalling hoeft alleeen als blijkt dat het bloed van kindje resus positief is. Ze halen bloed uit de navelstreng. Daarmee moet manlief dan naar ziekenhuis. Als het positief is krijg ik een prik, is het resus negatief dan hoef ik geen prik.

Jasper is net als ik rhesus negatief, dus bij hem hoefde ik na de bevalling geen prik.

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zij, succes met de wandeling!

Seth, spannend hoor zo'n live bevallingsverslag. Hoop dat alles goed gaat.

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zij is weer terug hoor en pffffff wat kost mij dat een inspanning zeg.
    Dit was eens weer maar voorlopig niet meer (dat rijmt :p).

De trollbeads binnen ... mooi hoor.
    Ik had alleen zilveren erbij besteld, omdat ze deze week 4 á 7 euro duurder zouden zijn per stuk. En degene met kleur zijn een stuk goedkoper dan deze dus.

Even geduld hebben Zijvandehoek ;)

En eh Seth, sms-en dat ik moet gaan rennen .... nah dat lukt echt not hoor. Ik heb echt een giga giga, wat zeg ik GIGA buik.
    Het heeft helemaal niet geregend (ja vannacht heeft het gehoosd) het was zelfs best mooi weer. En het was stikkend warm OEF.

Mees is wel weer onwijs bezig met zijn woorden en het gaat steeds sneller lijkt wel.
    Vanmorgen kwam Lady in Red weer even een kiekje nemen. Mees zag haar en zei meteen weer "pin" :D

Als ik naar de wc ga, MOET hij mee om het licht aan en uit te doen en de deur open en dicht en ook om mij te laten schrikken.
    Als hij het licht aan het uit doet, zegt hij ook herhaaldelijk "aan" "uit".

Onderweg ziet hij natuurlijk auto's, kooter een een bus, oja een bab (lamp/lantaarnpaal), kokel (vogel), klaar zegt hij dan ook trots.
    En Zijvandehoek is dan zo trots he :D
    Oja, als we thuis zijn, zegt hij ook "thuis".
    En als hij ergens uit gehaald wordt of een andere iets, dan zegt hij ook "uit".

Tja, zo kan ik wel door gaan.
    Ik houd het nog steeds bij in zijn dagboek, dus die ga ik nu weer even aanvullen.

Deel Deze Pagina