Hoi Babyproject! Fijn om even weer uitgebreid van je te horen. Jij dus moe,moe, moe en druk,druk druk. Wat zal er een last van je afvallen als je scriptie klaar is. Maar eerst even die laatste 4 daagjes door, wat niet meevalt als ik het zo lees. Super dat jullie w.s straks een goed plekje voor jullie meisje hebben. En dat word dan hard werken na je verlof. Fijn overigens dat je w.s gewoon weer bij je huidige werk terug kunt komen! Maar Pff 36 uur. Dat is bij ons in de zorg Full-time. Maar w.s. heb je gewoon geen andere keus. Hier ook, als ik de mogelijkheid had om wat minder te gaan werken deed ik het direkt! Maar zo te lezen hebben jij en je man het goed gerelegd zodat jullie meisje lekker het grootste gedeelte van de week thuis is straks. Ik slaap 's nacht wel heel licht merk ik. Heb niet echt last van het niet goed kunnen liggen. Op dit moment heb ik meer last van een erg verkouden peuterpuber! Hij wordt elke nacht minstens 1 x en soms 2x per nacht huilend wakker en roept dan om mama. Heb dus alweer een hele poos gebroken nachten En dat breekt me zo langzamerhand wel op. En verder kan ik nu de dagen gaan afstrepen dat ik nog moet werken. Nog 8 daagsjes en een vergadering. Het eind is in zicht. En na dit weekend hoef ik nog maar 4 dagen te werken! Dus dan gaat het snel. Heb het wel heel druk op mijn werk omdat ik alles graag goed verzorgd wil achterlaten voor mijn vervangster en alles weer netjes up-to-date wil hebben en dat is meer werk dan ik dacht. Paranka krijgt net als mij nesteldrang en dus is hij in huis allerlei klusjes voor mij aan het doen. Heerlijk, want zo kan ik bijna dagelijks wat van mijn lijstjes afstrepen. En dat geeft een goed gevoel. Nou Zij, jou beurt voor een uitgebreid verslag! Alles goed met Mees en Hij? Helemaal klaar om te beginnen aan de bevalling??
Seth, hoe is t nu met je meid? Zij, nog geen rommeltjes dus begrijp ik? Babyproject, wow de tijd gaat snel hoor, ben je alweer zover ? Maranka, jippie je bent alweer 32 weken, ook dat gaat snel hoor! Hier: ben niet zoveel op zp.. pff druk met school sinds deze week en is erg wennen weer. Wel een hele leuke klas! merk ook dat ik wat emo ben.. deze maand zou ik natuurlijk uitgerekend zijn van Eliza, en nader ook t aantal weken dat ik met Eliza was toen we hoorden dat t niet goed zat.. Soms wat traantjes, maar die moeten er ook gewoon uit dus ik laat t gewoon gaan . Dus als ik een beetje stil ben weten jullie waarom, komt wel weer goed hoor , lul jullie snel genoeg weer de oren van de kop .
kom weer ff snel langswippen.... Valt niet mee... net bevallen, rammelend bekken, 3 kindjes... EN dan ook nog alle berichten op zw.pagina moeten volgen.... dut tja... dat maar het laatste wat skippen... hier gaat iig alles goed.. kleintje is alweer aan t aankomen... eet goed... en tja.. mama zit hier momenteel als Pamela... en volgens de verwachtingen zal het morgen als LOLO FERARI zijn... pfffff typen doet nu al zeer.... krijg ik WEL eindelijk het verjaardagscadeau waar ik van gedroomd heb..: grote(re) borsten.. (jammer alleen dat het zo pijnlijk is.... auw, auw, auw....) Peuter is vandaag naar psz geweest en daar getracteerd... hij is nu echt stront vervelend.. (spanningen).... Ff een ironisch iets... gisteravond was vk hier voor controle... de gyn had haar dus gisterochtend nog gebeld, of het misschien beter was om me niet in te leiden.... Ga hier zo alles op bed leggen.... kleintje eten... en vent gaat zo naar de training.... probeer hier geregeld te spieken iig voor babynieuws.... meiden met rommels succes... laatste loodjes...!!! Loe... Dank je....!! maranka gefeliciteerd met je 32 weken!! Bp goed dat je je angsten aangeeft.. rust in het bolletje kan echt veel schelen... (kijk hier ) Zijvandhoek check hier geregeld mn tel.... rest.. sorry moet kappen nu.... tot morgen
Seth! Gefeliciteerd! En mogen we je vandaag Lola noemen of valt het mee? Super namen hebben je kids zeg!