mijn vriend zegt dat als ze rare reacties hebben, ze het kunnen bekijken....!!! Tja verzwijgen zit er echt niet in..... ik heb natuurlijk al zo'n dikke buik...... mijn beste vriendin zei: "eigenlijk zou je een buikband om moeten doen, en gewoon vol trots naar binnen moeten stappen...".... Tja zo ben ik dan weer niet, maar komt ook door de reacties op mijn eerste zwangerschap. Mijn vader heeft toen mijn hele zwangerschap genegeerd, zelfs toen ik 8,5 maand ver was..... ik hoorde via mn oma, dat hij zich voor mij schaamde..... omdat ik natuurlijk net weduwe was.... ik kan hem ook helemaal niet inschatten, hoe hij nu gaat reageren....
ZVDH. Het is je toen zooo tegengevallen dat het nu alleen maar kan meevallen.... een tweede bevalling loopt vaak veel vlotter..... ECHT waar..!!! mijn eerste zat klem... en bleek een te groot hoofd te hebben Gelukkig kwam hij met de vacuum 10 hechtingen, maar zat denk ik ook tegen een ks aan, aangezien er opeens 7 man om mn bed stond.... De tweede ging zo snel dat ik eigenlijk niet eens meer naar het ziekenhuis mocht..... vk was bang dat ik in de auto zou bevallen.... ontsluiting ging echt super, super super snel...... en bevalling vlot, MAAR ik riep dus wel...."pak de pomp en knip maar, knip maar".... omdat wel alle "oude" gevoelens en ervaringen van de eerste bevalling naar boven kwamen.... dus waarschuw ik je daar alvast voor!!
Ik zou als ik jou was je vriendin haar idee toepassen hoor. Weet je het is meteen duidelijk, je zet ze voor het blok. Je hoeft niet te gaan verzinnen wat en hoe je het gaat vertellen. En als ze er wat over hebben (al denk ik dat niet omdat ze al uit hun dak zijn gevlogen), zeg je toch cool "Ja, en!" Vind het een super idee. Moet je alleen nog ff eentje vinden met een hele leuk toepasselijke tekst. Wel eentje waar geen druk achter staat, maar eentje waarbij JIJ je goed voelt. Ga er maar staan met je blijde zwangere buik hoor. YEAH you goooooo girl. Ik zeg DOEN
Een tweede bevalling verloopt vaak vlotter. Ja maar ehm ... zoals je al eerder aan hebt gegeven, door die lange gang heb ik nog niet gehad, dus dat zegt bij mij niets. Maar ik denk wel dat er veeeeeel meer nadelen zitten aan de keizersnee dan een gewone bevalling.
hahahaha zit gelijk op buikbanden.com te kijken.... en zit nu hardop te lachen.... Zie een band met de tekst: "never mess with a pregnant woman"...... niet dat ze die tekst begrijpen, want Engels is daar niet de sterkste kant, maar ik moest er wel even om lachen....
Heel begrijpelijk dat je dat goed doet. Leuke tekst trouwens en eh .... hoeven zij toch niet te begrijpen! De buik zegt al genoeg. En de tekst zegt jou genoeg, zolang het maar een tekst is die niet een lading voor hun heeft, maar de juiste lading voor jezelf. YEAH
dames, ga zo even teruglezen maar ik heb de waardes gekregen van het bloed: - progesteron: 153! (of was het 53?) - hcg: 110. Ik schrok er van, ik had rond de 400 verwacht. Vond het erg laag, loeman ook. We zijn er een beetje sip van. Please, zeg niet zomaar dat we niet moeten twijfelen, want qua waardes weet ik wel redelijk wat het moet zijn en ik dacht echt wel al een keer een verdubbeling erbij......maak me dus best wel zorgen.
Gedverdarrie Loe, heb je niet meteen gevraagd of dat niet een beetje laag is? Ik ga voor je duimen Loe. Vandaar dat het zo stil bij je bleef. Wellicht dat Seth iets meer over de waardes weet te zeggen. Knuffel voor joe Loe
Heb dit net van een andere site gehaald, misschien geeft he wat rust. Hallo mijn hcg waarde was op 4,5 weken 104 en ik was toen ook een beetje ongerust over de lage waarde. Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nooit problemen gehad! Naar het schijnt hoe hoger de waarde, hoe hoger het hormoon in je bloed en hoe misselijker je bent in de eeerste drie maand. Bij mij klopt het alleszins aangzien ik geen dag ziek ben geweest!
En hier nog eentje, dus maak je geen zorgen Hoi, dat de hcg-waarden veel kunnen verschillen... kan ik ook bewijzen... Op 4 weken had ik negatieve urinetest... 3 dagen later een positieve bloedtest: hcg 100 Nog 3dagen later: hcg 264 Vandaag, dus dag 11: hcg 1995 In Jette vertelden ze ons dat dit wijst op een positief evoluerende zwangerschap... Je niet te blind staren dus op de cijfers... ik dacht ook dat het niets zou zijn! En als je gaat vergelijken ben je er helemaal aan voor de moeite!
dank je lieverd. ikkan er gewoon niets aan doen, ben dan bang dat het bij mij niet zo'n positieve evolutie heeft. komt door miskraam denk ik.
hieronder een testje: de bovenste is van vrijdagmiddag (vrijdag eind van de morgen geprikt) en de onderste van net. het stijgt wel, jammer dat je niet kan zien hoeveel het nou is dan.
Nogmaals Loe, het is begrijpelijk dat jij je zorgen maakt. Het is ook eng allemaal. En dit komt heus niet omdat je al een MK hebt gehad hoor. De één heeft wat meer dan de ander in het begin. Het is dus niet vreemd, dat het minder hoog is dan bij anderen. Je test ziet er ook goed uit. En Loe ... dat je je zorgen uitspreekt hier, vooral door gaan. Wij zijn er hier om je te steunen. Toen ik je waarde had gelezen, dacht ik ook van 'oei dat is laag', totdat ik dus heb gelezen dat dat heel normaal kan zijn. Ik geloof er nu nog steeds in hoor Loe. Hoop voor je dat je snel in week 5 zit, dan ben je ietsje geruster. Maar dan wil je weer in week 6 zitten en als je in week 6 zit, wil je weer in ... Houd hoop en de moed. Ik geloof erin en ik denk dat de anderen mensen dat ook denken.
meissie je zit echt goed nog met je hcg hoor...!!! niet aan de hoge kant, maar gewoon goed.... hCG waarden gedurende de zwangerschap Tis gewoon een dieseltje..... ennuhhh was ook al aan t googlen... er zijn meer vrouwen met een "slow-start" maar wel met een happy-end
Dus Loe, luister naar je dinnetjes en geloof erin dat je helemaal juist zit. Jij dieselLoe Laat Loeman ook lezen wat wij en andere dames hierover zeggen, dan zal je zien dat ook hij iets gerust gesteld zal zijn meis.
**Seth tikt liefkozend op de buik van Loe en zegt "mooi blijven zitten hoor, dame..."** (denk een meisje.. , weet niet waarom.... )