Toverstok tempmeiden van de temp-topic 1-1-2010, die nu zwanger zijn!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zijvandehoek, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

pfaffs......

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik was zwemmen..
    oja net ons appartement verkocht! JEAAAHH !!! zelf verkocht zonder makelaar. Ole.
    Nu een nieuw huis zoeken hmmmm.

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Pfaffs, ... shit vergeten :(

Fijn Pina, dat is snel gebeurt!

Succes met het vinden van een nieuw huis.
    YEAH

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Als dat zo is kom ik m natuurlijk ff showen :) .. wilde vroeg gaan slapen maar man en ik hebben ff getrictract en nu nog ff laatste stukkie atwt kijken en dan echt naar bed :) ...

Trusten iedereen!

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Meiden :( ik denk dat het voor mij dat het einde verhaal is.
    Ik heb nl bloedverlies. Bruin bloed verlies.

Ik heb de poli-gyn gebeld en het is een kwestie van afwachten.
    Stopt het of houd het aan. Zij kunnen nu niets voor mij betekenen.

6. Loe

Loe Niet meer actief

#86 Loe, 2 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2010
    oh my god. nee zeg ZVDH! neeee.....................
    bruin weet je he, wil niets zeggen. Zolang het bruin blijft meid. Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen.
    Dikke knuffel.

ik heb zelf gisteren nog een site gevonden met waardes op dpo 16. Volgens de statistiek heb ik dan 50 procent kans dat het goed komt, dat gold voor de waarden tussen 100-200 op 16 dpo. ik geloof t wel. ik vind de waarde echt laag, sorry als ik jullie ermee lastig val, maar ik heb getest op 30 dagen en niet na 28 dagen.....wou het gewoon even kwijt. dus nu ben ik gewoon minder happy en moet nog steeds afwachten.

ZVDH, hou me op de hoogte. Ik hoop dat t heeeeeeeeeel snel stopt!

7. Loe

Loe Niet meer actief

nog een knuffel!

8. Seth

Seth Niet meer actief

Wou schrijven goedemorgen...... maaruhhh lees net je berichtje van je, zvdh....

bruinverlies wil echt niets zeggen..... al geeft het je natuurlijk geen fijn gevoel.....

verder... ik was gisteravond opeens zo beroerd.. dat ik pc heb uitgezet en zsm mn bed ben ingedoken......
    verder ben ik bezig met bezigheidstherapie.. (lees:huishouden)... zodat ik niet aan zaterdag hoef te denken....

Trishka
    succes vandaag!!

9. Loe

Loe Niet meer actief

seth, ik kan me wel indenken dat ZVDH het eng vindt, net als ik mijn hcg nivo. Het hoeft ook allemaal niets te zeggen, maar je zou het liever allemaal niet hebben.....
    Trishka, gooooooooood luck!

10. Seth

Seth Niet meer actief

Sorry....
    maar lijkt uit mijn vorige berichtje dat ik het niet begrijp.....:)
    zo bedoelde ik het iig niet.....
    maar weet gewoon niet zo goed WAT ik wel moet schrijven.......;) behalve dat het niets hoeft te betekenen......
    maarja het geeft natuurlijk wel een extra onzekerheid, terwijl je net denkt dat je zekerheid hebt.......;)
    nouja... zal ik het maar gewoon op zn Seth's schrijven..
    Tis gewoon kut....;)

Heb trouwens gelezen dat bloedverlies echt vaak voorkomt....
    ga het ff opzoeken....
    Bloedverlies eerste helft - Babyopkomst.nl

Tja.... ennuhhh HCG waarde, bloedverlies...... een zwangerschap blijft altijd onzeker, zeker de eerste weken....
    kan ook niet echt zeggen dat IK me nou zo zeker voel....;);)

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Nou meiden, denk ga ff kijken op mn favo topic.. zit ik gewoon met tranen in mn ogen nu...

Zvdh, bah lijkt me echt heel eng meid.. hoeft idd niks te betekenen, ken zat meiden die wat bruinverlies hadden en gewoon een heel mooi kindje in hun handen hadden. maar ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je nu onzeker en bang bent.. heeeele dikke knuf! Ik heb een kaarsje voor je aangedaan met de wens dat t goed komt...

Loe, ook bij jou kan ik me voorstellen dat je onzeker bent.. anders ff de vk of je gyn of andere arts bellen om info over de waarde te vragen.. ik snap dat je met je progesteronprik zit maar deze onzekerheid is toch ook niet goed? Je leest zoveel verschillende dingen op t internet dat je nu ook niet weet hoe en wat.. ook jij een heeeele dikke knuf!

@ hier: over 4 uurtjes de echo, wou dat t al zover was en wist of alles goed was met onze kleine..

ZVDH kun je niet vragen of ze een echo maken?

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Thanks meiden voor the good luck.. jullie horen me eind van de middag avond natuurlijk, en ik hoop echt dan weer wat gerustgestelde meiden te lezen...

Hele dikke knufffffff meiden.

13. Loe

Loe Niet meer actief

seth, gefeliciteerd met je derde vakje!

Trishka, nogmaal succes vanmiddag! ik kan helaas niet bellen. bel al te vaak naar de huisarts, ze zien me echt niet meer aankomen. Ik durf t niet meer. Punt. En als ik naar de fert. kliniek moet,moet ik twee uur rijden om in eindhoven bloed te prikken. dás een beetje te gek he. dus er zit voor mij niets anders op dan nog 16 dagen geduld te hebben. Ook al zou ik de hcg weten van nu (wat ik tuurlijk wel heeeeel graag zou willen weten) dan doen ze toch niks. Als t fout loopt loopt t fout.....
    dus ik heb me erbij neergelegd, het onzekere gevoel verandert er echter nog niet door...

14. Loe

Loe Niet meer actief

ik zit nog eens te kijken naar mijn tempkaartje......
    2367f4 Ovulation Charts

heb ik die temp van 36.5 gewoon mee laten tellen, maar 36.7 van gemaakt (maakt voor de dag niet uit, alleen voor het zicht, heb het gedaan omdat ik ongeveer anderhalf uur eerder heb getempt toen). dan zou dus mijn eisprong donderdag zijn geweest, of woensdagnachts. Scheelt wel weer met de hcg waarden. Wat dan weer beetje weird is, zijn de posi ovutesten die dan eerder waren...... (sorry voor mijn gebrabbel, zie het maar als hardop denken)

en ik zit weer tegen mezelf te praten......:p

15. Loe

Loe Niet meer actief

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi meiden, dank je voor de lieve woorden, en Seth maak je niet druk, omdat je zgn ongevoelig geantwoord hebt naar mij, want zo voel ik het niet. Helemaal niet.

Van de sex zal het niet zijn ... zeker de weten.
    Misschien dat ik te zwaar getild heb. Ik heb gisteren zoals elke maandag avond de grote boodschappen gedaan, maar ach ... ik denk niet dat het daarvan gekomen zal zijn. Ik kan nl nogal wat hebben.

Misschien is het idd een gevoelige baarmoedermond.
    Ik zat zelfs even te denken dat het misschien ook kan komen doordat mijn baarmoeder iets op spanning staat en het bloed vanwegen de ks. Wie zal het zeggen. Ondertussen blijft het gissen.

Trishka, nee ik krijg geen echo vandaag.
    Ik moet afwachten, hoe het bloeden verloopt.
    Als het heel erg word, kan ik weer bellen.

Succes vanmiddag meis, heel veel plezier.

Loe, wat ben je toch onzeker en weghalen kunnen wij het toch niet.
    Sterkte ermee meis.
    Wachten en wachten dus.
    Ik denk er nog steeds positief over.

En ikku: ik ben moe, verdrietig, en heb nog steeds bruin bloed verlies. Iets in mij zeg dat het nog niet over is, maarja dat is dus afwachten. Mijn borsten staan nog steeds gespannen.
    Toch houd ik dat beetje positieve toch maar vast.

De kleine man ligt te slapen en vanmiddag moet ik om 14.15u bij het CB zijn en krijgt Mees zijn prikjes.
    Dacht eerst het maar te verzetten, maar ik ga het toch maar wel doen. Dan heb ik zgn afleiding en gebeuren moet het toch.
    Echter is het wel ONWIJS SLECHT weer. Het regent aan één stuk door en ... we gaan lopend. Het is een half uurtje lopen, dus goed inpakken is een pre.

Voel me hier wel alleen in momenteel, maar ik moet mij groot houden tegenover de kleine man he. En wat ik al eerder aan heb gegeven, het is NOG niet over, daar houd ik mij aan vast.

17. Seth

Seth Niet meer actief

.........................
    wil eigenlijk een hele hoop schrijven, maar weet niet wat.....

hoop dat we allemaal snel die 12 weken voorbij zijn......... en kunnen gaan genieten, want hoe dan ook... dat lukt allemaal niet zo.....;)

Loe...
    weet het ook niet..... hoop dat het snel de 18de is.... krijg je antwoord op AL je vragen....
    ik heb trouwens geen verkeerd gevoel bij je....

zvdh..
    Tja... uhhh van de ene kant is het wel afleiding... maar is het misschien niet beter nu even rustig te houden...
    NIET dat ik denk dat het fout zit, maar wellicht dat door het lopen je baarmoedermond niet geneest.. en dat je dan nog even blijft bloeden, terwijl het sowieso.. (al is het maar voor het bolletje;)) beter is als je bloeden stopt.....

Trishka
    We duimen voor je...!!! en zien graag je foto's!!!!

18. Loe

Loe Niet meer actief

dames, waar zijn jullie?
    trishka, ben benieuwd hoe het was.
    gohsamme zeg, ik koop net een vaas in de aanbieding bij de blokker: 2 euro,korting op korting. Stoot ik m kapot inde eerstvolgende winkel. Binnen vijf minuten vaas kapot. Tjonge jonge. Ik nog terug naar de blokker, maar nee hoor, konden ze niks mee. kon het proberen. Flauw Loe. Toen waren je deo's die je hebt gekocht met korting iets minder korting he.

19. Seth

Seth Niet meer actief

Sorry loe.... maar zit hier hardop te lachen......:D:D:D
    Niet rot bedoeld hoor, maar zo'n actie had echt van mij kunnen zijn.....
    mijn vorige vriend noemde me ook altijd: "Goofy"...:)

achja... tis niet anders....:) gebeurd is gebeurd...

20. Loe

Loe Niet meer actief

verdorie.............lach me maar uit. 2 euri pleitos................
    oh, ben jij hier dus ook zo'n ster in?

Deel Deze Pagina