Toverstok tempmeiden van de temp-topic 1-1-2010, die nu zwanger zijn!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zijvandehoek, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Heb toch maar het CB afgebeld. Kan 10-2 terecht met de kleine man, maar dan alleen voor de prik en niet het consult erbij!
    Duh.

Hijvandehoek vertelde mij dat ze die maar in hun achterste moeten duwen.

Ondertussen, de bloeding wordt niet erger en is nog steeds bruin.
    Hij en zij blijven voorlopig positief tot het tegendeel bewezen is.
    Toen Hij mij belde kon hij het ook wel aan mijn stem horen.

Dus meiden, ik hou het vertrouwen er nog maar wel in, maar het blijft natuurlijk in mijn hoofd spelen.
    Ik dacht ook maar niet de bloedverdunner te gaan spuiten vandaag, maar heb het toch maar weer wel gedaan.

Broekloeren, elk half uur wel een keer.
    Heb geen pijn in mijn buik of krampen.

Gisteren wel herinnerde ik mij, maar niet in mijn buik maar binnen ver binnen in de lange gang van de vagina.
    Zij wacht weer netjes af.

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Scherven brengen geluk Loe.
    Goed voorteken dus. ;)

3. Seth

Seth Niet meer actief

Gewoon heel zuinig doen met je deo.....:D verdien je het weer terug....:D:D

Ja... ben ook een klungel.... ofja... mn huidige vriend noemt me vaak gewoon lomp... en zo groot en breed ben ik toch niet.....:D

pffff vinden jullie alles ook zo stinken?
    heb dr al ontzettend last van... loop ik net buiten in me uppie (ofja met kids) ruik ik stinkende aftershave.... loop ik een stuk door... en ja hoor daar komt eeb eind vandaan een (stink)vent aangelopen......
    ik ruik een beetje TE goed.... bleehhh...

4. Seth

Seth Niet meer actief

ZVDH....
    ff rustig aan doen!!....

en idd.. lekker boeiend zo'n consult.... hahahaha ik kom er altijd geriiriteerd vandaan...
    pfff doe niets goed volgens mij..... :D

5. Loe

Loe Niet meer actief

kweet eigenlijk niet. ik ruik wel snel knoflook. loeman kwam gisteren laat thuis van vergadering, zeg getver, knoflook (lekker om zelf te eten, maar ik ben allergisch voor verse knoflook en bij anderen stinkt het haha), was van een of andere loempia. maar denk dat ik het normaal ook wel geroken had eigenlijk, dus nee volgens mij is mijn reuk hetzelfde. Maar jij bent ook al een stuk verder he Seth........ wie weet komt die kerel met aftershave over vier weken ook voorbij.

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    9 Weken Seth! Heerlijk voor je, je nadert de 12 weken al.

En het consult tja, dat is daar idd om te huilen, dus ik zal het niet missen. Ben alleen bang dat hierdoor de arts zelf niet zal spuiten en dat ik dus bij de betweter terecht kom en daar heb ik dus geen zin in.
    Dat is met recht een muts.

En mijn reukzin, die was in het begin wel sterker dan nu.
    Wat ik al verteld heb is dat Hijvandehoek last heeft van het conerveringsspul wat in de pispotten zit. Ik totaal niet.

Trouwen vandaag zijn de bussen weer geruild. Maar ik zal vandaag in ieder geval overslaan.

7. Seth

Seth Niet meer actief

Tja... 9 weken...en het volgend plaatje.....

Als het met de echo nu maar klopt....

8. Seth

Seth Niet meer actief

nieuwe banner genomen......

hahahahaha anders zit loe elke keer te kijken wanneer ze opschuift... zo blijft het een verrassing... :D

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zo, dus je hebt een nieuwe banner Seth.
    Ik vind het een mooie keuze.
    Die andere hebben zoveel mensen al.
    AL moet ik zeggen dat velen ook die van mij hebben, maar ik vind 'm wel mooi :D

But eh ... waar is iedereen. Of eh .... iedereen, we zijn met ons vieren toch hihi, dat zijn er nog niet zo veel. Ik hoop echter wel dat ik blijven mag.
    Het bruin is bruin gebleven en ook minder geworden, dus dat is al een opluchting.

10. Seth

Seth Niet meer actief

ZVDH...
    ik vind jouw banner ook mooi..... maar idd zie hem zoveel.. en ik kon me herinneren van mn vorige zwangerschap dat ik een andere had met daar ook de ontwikkeling daarop..... heb dus ff moeten zoeken....
    en heb hem iets anders gemaakt als vorige keer..... maar deze was het dus... :)

14 februari komt de "verse lichting"......
    ben beniewd naar het echo nieuws.....

en fijn dat je bruinverlies bijna weg is.... is toch wat geruststellender... en gewoon wegblijven!!
    (that's n order!!)

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Heey meiden hier ben ik weer!

Zvdh ik ben blij dat t alweer iets minder wordt, is toch ergens wel een beetje geruststelling toch?

@ Hier: Ik ben vandaag in de wolken :) , kleine was met een uitwendige echo al te zien.. en ook t mooie kloppende hartje, zit nu were met goeie traantjes in mn oogjes als ik eraan denk :) :) .. Is nog wel echt een krieltje hoor, een klein ovaaltje zeg maar. Termijn kwam zij op 6 weken en 3 dagen dus 2 daagjes korter, maar dat heeft waarschijnlijk met het meten te maken. Met 10 of 12 weken mag ik weer terug komen want dan is er veeeeel meer te zien :) .

Hier is de echo:

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Dat kleine ovaaltje in t zwarte rondje is dus de beeb :) ...

13. Loe

Loe Niet meer actief

Trishka, van harte gefeliciteerd met je prachtige echo! Prachtige kriel is t!!

14. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ziet er heel goed uit Trishka ;)
    Ben super blij voor je hoor YEAH.

En eh ... ik weet hoe een frummeltje eruit ziet hoor :D:D

En ja het is een geruststelling dat het wegebt, maar het blijft not funny.

15. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Trish, wat mooi he? en wat een ruimte heeft het kleintje nu nog. Alhoewel ik zeggen moet dat ik voor 6 weken het zwarte gedeelte BM ook al groot vindt! Zo snel gaat dat dus...?!?

Nou girls.. eerste dag gewerkt, met een pos. zw.test.. He. Ik moet erg opletten ik ben nl nogal een stress kippetje. Ik maak me erg snel druk en wind me dan op. Dat moet ik echt afleren. Want als je al een beetje moe bent dan... zucht, gaap.

Voel om de zo veel tijd wel een krampjes of streching in mijn BM. Als ik ver uitrek dan doet dat zeer. Gek he?
    En als ik loop dan voel ik mijn borsten al. Alsof ik 10.000 keer breast-press heb zitten doen. Spierpijn zullen we maar zeggen.

Vanmorgen weer een test. dus 31-1 en 2-2. Mijn vriend wil NOG meer overtuigd worden. hij vindt het nog onwerkelijk. Ik heb gezegd: lieverd, hoeveel testen jij maar wilt ! ik schuif ze elke ochtend wel onder je neus als je nog ligt te pitten ! haha. Dus morgen OF overmorgen doe ik de duurste test; cb digital met weken indicator. En we hebben afgesproken dat we daarna eens een plan maken hoe we het onze ouders vertellen gaan.

ZO weer helemaal bij ? Alle nieuwtjes van Pina ook weer bekend bij een ieder.

HOE IS HET MET JULLIE???? :)

16. Seth

Seth Niet meer actief

Trishka...
    Wat een geweldig fotomodel zeg!!!!
    Dat doet mijn hart ook sneller kloppen...... :D

Fijn dat alles goed is..... en idd die paar daagies maakt dan echt niets uit!!!

17. Seth

Seth Niet meer actief

Pina
    raar is dat he??!!
    ik testte met mijn eerste op maandagmorgen positief... net voordat ik moest gaan werken....
    ik had met mn telefoon een foto gemaakt van de test... en keek dus heel de dag stiekem op mijn telefoon....

Was het echt zo.... , (foto kijken) ja tis ech...!

Ben hier (ofja zeker WAS op mn werk) een ontzettend stresskip... maar gewoon goed naar je lichaam luisteren, maar dat is eigenlijk voor iedereen belangrijk.....

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oef.. ZvdH...sorry. Ik had inderdaad niet terug gelezen. Heb niet altijd tijd om alles terug te lezen (shame).

Maar wat was dat schrikken zeker? Heb je innestelingsbloeding gehad ? En rond je NOD? Als dat zo is, zou het ook niet raar zijn dat je af en toe wat verliest denk ik. Missch staat je mond ietsje open. Of heb je iets te hard gedrukt laatst en is dit een klein restje dat je lichaam alleen maar opruimt!

Nou meid, niet te veel piekeren en peinzen. misschien als je positief blijft en er in gelooft, dat het helpt.

Dikke kus en we zijn er voor je.
    x Pina

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Ik kwam even buurten bij jullie om te zien hoe het met Zijvandehoek is. Hopelijk heb je geen bloedverlies meer gehad! Ik duim voor je!

En Loe, wat vervelend dat je nu weer twijfels hebt over het hcg-gehalte ;) Kun je niet vragen of je deze week nog een keer zou mogen prikken, zodat je kunt zien of het (goed) gestegen is? Met een MA in je voorgeschiedenis zou je denken dat ze dat wel doen toch? Dikke knuffel voor de onzekerheid in ieder geval!

Thriska, gefeliciteerd met je goede echo :)

Pina, jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens :D Super voor je!

Seth, alvast heel veel succes voor zaterdag, hopelijk is het snel zo ver!

All, fijne dag!

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goeie morgen meiden,
    Gisterenavond rond een uur of 21, is er geen bruin meer gespot en ook vanmorgen niet. Dat is een pak van ons hart.

Echter heb ik wel rare krampjes in mijn buik, dus ik ga het idd heel rustig aan doen. Dat houd dus ook in dat ik t/m volgende week (afspraak gyn) niet ga cross-trainen boven.

En Trishka, zit je steeds naar je mooie echo foto te kijken?
    Loe, hoe is het met je vandaag?
    Seth, is je misselijkheid al minder én wordt de spanning al wat groter nu de zaterdag nadert?
    Pina, genieten hoor zeker doen. En nee dit is geen innestel bloeding. Die heb ik niet gehad en mijn NOD was 9 januari.
    Mosa: Lief dat je even komt checken ;)

Deel Deze Pagina