ZVDH, denk dat je een verstandig besluit neemt over de crosstrainer. Hopelijk gaan die krampjes ook nog weg. Mosa, wat een super foto. Wat een mooi meisje is het! Nee, ik durf niet meer te bellen, ik sta daar elke week al op de stoep of hang aan de lijn, ze weten inmiddels mijn naam en geboortedatum al op te lepelen voordat ik wat gezegd heb. Dat geeft nou niet echt een heel prettig gevoel. Ik moet gewoon ongeveer twee weken geduld hebben. Als t niet goed zou zitten, laten ze je ook wachten... ik ga eten!
zvdh.... heel verstandig dame.... luisteren naar je lichaam...!! Die vreemde krampjes is het geen bandenpijn??? krijg je bij een tweede,derde etc nog eerder... Loe tja... inverWACHTing he..... dus we blijven nog wel ff wachten op het een of ander..... hier vanochtend weer begonnen met hevig braken..... maar is opzich beter als ik dat niet heb.... dan blijf ik nl misselijk..... verder de dag gaat het goed... maar merk wel dat ik sávonds na het eten weer erg misselijk ben.... maar ach... nog paar weekjes... alhoewel ik bij dochter en zoon en langer last van had en het later terugkreeg... Bij beiden bleek toen dat ik bloedarmoede had..... (?) tja tis al bijna zaterdag... Verder is het forum volgens mij niet zo goed momenteel.... kan beter niet te veel lezen, want veel dingen irriteren me momenteel.... hormonen...
Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig aan doen, want het bruin is weer terug Heb dus niet veel leuk nieuws te melden.
mag niet vloeken.... maar doe het toch... KUT!! zeg!!!!! kun je niet nogmaals bellen...... ??!! Anderen krijgen wel gelijk een echo..... anders lieg je maar hoor!!!!
Daar zit ik dus ook aan te denken, om maar te zeggen dat ik helder rood verlies heb. Maarja, dan kunnen zij nog niets doen. Dan weet ik wel of niet of de embryo nog leeft, maar als ik dan nog door blijf bloeden, blijf ik in de onzekerheid zitten. Maarja, misschien kan de gyn wel zien of het misschien een adertje is of iets anders. Verdomme, mag van mij wel ff anders lopen zeg. De kleine man van de hoek ligt net op bed. Ik wacht nog even af, hoe het bloeden verder gaat verlopen. Als het erger wordt, ga ik de gyn bellen en ... pff. KUTZOOI
ZVDH... Waarschijnlijk kunnen ze dan zien waar het bloed vandaan komt.... je hebt dus KANS op geruststelling...... NU zit je sowieso in onzekerheid....!! dus ik zeg... Bellen!! Ze hebben immers al vergelijkingsmateriaal... je hebt al een echo gehad..... dus nogmaals.. Bellen!!!
ZVDH, ik zou ook bellen en dan maar zeggen dat het rood is. Zou toch proberen althans om een echo te krijgen.....nee heb je, ja kun je krijgen...... Balen meid, ik begrijp je wel. Hoeft niets te zeggen, dat weet jij ook he? Maar de ongerustheid snap ik volledig. Knuffel!
Hoi meiden.. Was vooral benieuwd naar zvdh en loe.. zvdh, wat ongelofelijk shit zeg, dat t weer terug is.. ik zou persoonlijk liegen zodat je een afspraak kan maken.. dan kunnen ze in ieder geval kijken of ze kunnen zien waar t vandaan komt.. misschien kan de gyn je ook npog tips geven ofzo, wat je wel en ff niet kan doen.. Dan maar ff een leugentje, iedereen zou dat doen in jouw situatie hoor meid! Wel raar dat ze zo moeilijk doen hoor, hier kan ik komen wanneer ik wil.. zo raar dat verschil.. bah! echt niet eerlijk.
Mij mij Trishka? Nog steeds onzeker als wat. Ik voel ook zo weinig, geen krampjes (nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe) en alleen wat pijnlijke borsten. Geen bandenpijn niks. Hoe staat het met jouw klachtjes? En jij bent vast heel druk met het kijken naar je mooie echo! dames, ik ga naar de kapper, beetje mezelf laten verwennen. Niet te inspannend, want ik ben zo moe he.....
Hahaha, ja ben af en toe ons mooie krieltje wel aan t bewonderen ja hahaha! Over 4 of 5 weekjes alweer de tweede echo .. Klachtjes vallen ook wel mee hier hoor.. missleijkheid is wel ietsje erger geworden, af en toe innestelingspijntjes en groeipijntjes en mn boobs zijn natuurlijk wel vol en gevoelig, maar geen echte rare pijntjes in mn rug ofzo.. Vandaag verplicht thuis, de bussen rijden hier niet grrrrrrrrr! Veel plezier bij de kapper, lekker van genieten .
even een stom iets.... heb vanochtend mn baarmoeder gevoeld..... om te kijken hoe hoog hij nu ligt.... en voel hem op ongeveer 2/3 vingers onder de navel... Straks nog ffies checken.... maar verklaart wel mn buik....
Zo meiden hoe staat het er hier voor? Tja, ik zet het maar weer even aan de kant met dat bruine gedoe, wat niet erger wordt, dus ik onderneem nog niets. Als het morgen nog zo is, bel ik de poli weer, morgen is mijn eigen gyn aanwezig. Hoop dat er dan nog een gaatje is. Trouwens maar wel weer begonnen met MvM bottles vanmorgen. Twee maal plassen en hoppa ie is al bijna weer vol. Met dat bruin wacht ik dus maar weer even voordat ik een potje open. Loe, het is en blijft eng, maarrrrr geen bloed brengt moed. Nog 15 dagen meis. En wij gaan jou daar doorheen trekken. YEAH
ZVDH..... hoopt dat het snel weg is..... en misschien kun je sowieso morgen even je eigen gyn bellen en iig je ongerustheid uiten.... wellicht hebben ze dan toch een gaatje... en is hij iig al op de hoogte... Wellicht vind hij het gezien jouw situatie... ook met je bloedverdunners verstandig om sowieso eerder op controle te komen..... en idd Loe... We trekken je er wel doorheen...
Weet echt niet hoe jullie die potten zo snel vol krijgen hoor hahaha! Ik drink waarschijnlijk te weinig ofzo .. Meid, klinkt allemaal heel verstandig, gewoon je hartje volgen!
.......... zucht...... Ga ik niet vanuit..... maar vind dit echt extreem... ben hier net op de grond gaan liggen... en weer gevoeld.... maar tis echt zo..... Wellicht gewoon een 10 ponder......... en ons motto: (beetje plat) "als het niet rekt, dan scheurt het".........