oooo wat ben je toch een .... ... je doet er iig luchtig over..... over feliciteren.... het dringt niet eens tot me door... we hebben nog zoiets van "het kan niet"..... het slaat ook nergens op.... anderen hebben maanden of jaaaaren nodig.... We kijken nu maar even af hoe het loopt.... heb al 2x een vmk gehad... dus eerst eens kijken of het echt zo blijft zeg maar... (struisvogel-politiek??) ironische is, dat ik tijdens mn bv periode van alles voelde.. en in de stress zat terwijl het dus niet zo was.... en nu wel, terwijl ik niets voel...
Dus sethman weet er in ieder geval van dat scheelt alweer zoveel (hij was er tenslotte ook bij ) Ik kan me voorstellen dat jullie in shock zijn maar ik moet zeggen dat ik al dat baby nieuws bij iedereen toch gewoon super vind
misschien hadden we alledrie tussenin moeten leggen... nouja... misschien gebeuren dingen in het leven wel omdat ze ZO moeten gebeuren....
Zat trouwens ff te twijfelen of ik het wel moest melden hier (en dan zeker in het openbaar)... Maar denk dat het helpt in het "verwerken"... en accepteren.....
Ik ook. Ik geloof daar ook in. Al zou het idd niet tof zijn voor je jurk. Pas je trouwens wel op met die waterpokken ivm met je ZWANGERSCHAP ? Heb je het zelf al gehad?
Seth, pff hier ook met open mond naar je test gekeken.. Wat ben jij ontzettend vruchtbaar.. En tuurlijk moet je het hier neerzetten, denk wel dat je heel verschillende reacties krijgt. Ik weet niet zo goed wat ik er verder van moet zeggen. Denk dat ik eerst maar eens ga proberen te pijlen hoe jij er zelf over denkt en daar ben je geloof ik nog niet over uit... Maar in ieder geval veel sterkte voor de schrik.... Hmm.. wil wel kwijt dat als jullie er niet aan een nieuwe zwangerschap toe waren, ik wel een beetje verbaasd ben dat jullie zo onvoorzichtig zijn geweest...( Sorry als ik je hiermee kwets, maar wil wel eerlijk zijn hier...)
Vast wel Seth! Bedoel het ook niet als verwijt....* sta hier niet met een verwijtend vingertje te wijzen* daar zit je vast niet op te wachten. Is al lastig genoeg zo.... Als ik het zo lees weet je heel goed hoe en wanner het gebeurd is en waren jullie je er wel heel goed van bewust... Maar.... je voelt je dus goed...Hahah en moe was je sowieso al.... Tegen de tijd dat jij gewend bent aan deze zwangerschap zal ik het ook wel zijn...
Zo net terug van het CB! Izzy is weer helemaal goed gekeurd 9780 gram (ik weet het een lekker dikkertje ) en 73cm lang. Verder deed ze alles netjes! Dus nu op naar de 11 maanden prik @seth Jurk in augustus hmmm misschien een buikband er tussen laten naaien nee hoor gekkigheid .. zou wel zonde zijn van je jurk.. maar is het nu dan zeker na deze test eigenlijk? IK heb ook wel eens een keer zo'n vaag lijntje gehad maar was niet zwanger .. Wanneer ga je nu opnieuw testen?
mama van sepp dit is geen vaag lijntje meer... ... zeker niet nu hij ingedroogd is... en is mn tweede test... dikkertje.. ach... ben wel wat gewend.. Maranka je hebt gelijk.. we zijn onvoorzichtig geweest.... (ga hier niet in details treden omtrent het hoe/wat... ) Wil jullie nog even laten weten dat ik even een stapje terug doe.... van heel zw.pagina.... even rust aan mn hoofd...
Snap dat het allemaal een beetje teveel is... hoop dat je het een beetje op een rijtje kunt krijgen.... sterkte meid..
Vind het toch wel jammer hoe het nu verlopen is, wat betreft Seth. Uiteraard heeft ieder een eigen gedachten en daar is ook niets mis mee. Die heb ik ook, maar ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat ik niet wat enthousiaster heb gereageerd. Wil wel zeggen en ik ben zeker de weten niet de enige, dat ik je wel ga missen Seth. Je bent zo'n heerlijke flapuit en dat niet alleen. Je bent veel meer. Ik hoop toch dat je je rust vind en ook snel weer hier terug komt. Nogmaals sterkte, of moet ik je gewoon van harte feliciteren! Knuffel van ons allen aan jou Seth!!!!!!!!