Toverstokkie meiden

Discussie in 'De mama's' gestart door Zijvandehoek, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hey kom net terug uit t ziekenhuis(aaron was deze week opgenomen, mag morgen weer naar huis, gaat gelukkig op t moment heeeel goed met m) en lees hier de vorderingen van de dag.

Seth, kom je alsjeblieft terug.. juist nu heb je t nodig om te spuien en je weet dat ik in t zelfde parket zit als jij, behalve dan dat mijn man niet zo posi reageerde als jouw man..

bij mij zit ik ook nog steeds half in shock, vindt t ook nog een beetje een vreemd gevoel dat mensen me feliciteren maar t genioeten en t geode gevoel begint nu wel al een beetje te komen, dat ga jij ook hebben..

en over hoe t is gebeurd en al dan niet 'veilig' ... t maakt niet uit, t is zoals t is.. t zou me niks verbazen als t condoom wel goed was gebruikt je nu ook deze test zou hebben, soms zijn mensen nou eenmaal zoooo vruchtbaar, ik kan t weten ;) :) .

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Trishka, fijn dat Aaron weer naar huis mag en het goed met hem gaat.
    Wat een lieve woorden voor Seth. Ik hoop dat ze er wat steun uit haalt..

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wat fijn dat het weer goed met Aaron gaat Trishka,
    dat zal een hoop rust geven voor jullie gezinnetje.

Maranka, ik vind het wel erg leuk hoor, dat je nog steeds dezelfde avatar gebruikt, als ik je in het begin heb leren kennen!
    Vergips mij nooit als ik dat knijntje zie. :D

Knuffel voor joe toe he!
    Hoe gaat het nu?
    En hoe gaat het met je vader en uiteraard ook je moeder? :)

4. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    seth lieve schat! Ik hoop niet dat het iets is wat ik gezegd heb :( .. Kom alsjeblieft snel terug! Ik hoop dat je / jullie er een beetje uitkomen... Dikke knuffel

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Hahaha, mijn avatar... Ik heb een paar maandjes die foto die ook in mijn banner zit als avatar gehad. Toen Jinte een maandje of 3 was...
    En daarna ben ik mijn konijntje een poosje kwijt geweest, het plaatje dan. Had hem ergens op een ander laptop staan. En toen ineens kwam ik hier op het forum iemand tegen met "mijn " konijntje als avatar..
    Ik raakte er een beetje van in de war. Was in een topic aan het lezen en zag toen het konijntje en dacht toen van,, huh ik heb hier toch helemaal niets gepost en toen bleek het dus iemand anders te zijn met dezelfde avatar..
    Haha en je raad dus wel wat deze dame heeft gedaan...

Ik heb diegene een hele lieve PB gestuurd met de vraag of ze a.u.b. een andere avatar wilde uitkiezen en ik heb heel snel mijn konijntje weer terug genomen als avatar. Ben er n.l een beetje aan gehecht.. Nogal erg zelfs...ik was gewoon een dagje van slag oten ik iemand anders met "mijn" konijntje zag. Want die hoort gewoon naast mijn nickname te staan. Zo ben ik makkelijk te herkennen en terug te vinden..
    Degene die ik de pb had gestuurd vond het nogal vreemd en moest er erg om lachen maar heeft het wel gedaan... :D

Hoe het gaat met mijn pap en mam....? Als het goed is kom ik daar zo achter, want ze komen hier lunchen.. En daarna gaan we dus met z'n allen de fotoshoot doen hier in de buurt..

Ik was dit weekend een dagje met mijn beste 2 vriendinnen naar de sauna en heb toen even lekker mijn hart kunnen luchten. En toen heb bedacht dat ik maar wat vaker even alleen (of alleen met Jinte) naar mijn ouders ga. Meestal gaan we met ons allen even op visite, maar dan praat je toch al snel over andere dingen.. Als ik alleen naar hen toe ga kunnen we denk ik toch ook wat meer over emoties, gevoelens en verwachtingen e.d praten...

Verder voel ik me wel goed, maar ik laat mijn emoties en gedachten zeker niet de vrije loop en stop ze nog steeds ver weg. Dit weekend in het gesprek met mijn vriendinnen kwam het er gelukkig wel even uit en dan weet ik direkt weer waarom het zulke lieve vriendinnen zijn.
    Ze hebben beiden al gezegd dat mocht het zover komen dat ik ineens eens plotseling weg moet 's nacht of overdag om bij mijn papa en mama te zijn dat ik ze dan altijd uit hun bed mag bellen om op de kindjes te passen. Of gewoon om te bellen en een luisterend oor te hebben en een schouder om op uit te huilen.. Dat doet me zoooo goed!

En nu... nu ben ik aan het genieten van een heerlijk ochtend met mijn dochter. Jasper is naar de psz en Jinte ligt hier op de grond in de kamer te brabbelen ( doet ze heel veel sinds een week) en lekker te spelen en te rollen....

Ik ga zo even wat kleren uitzoeken voor de fotoshoot...

Fijne dag vandaag!

Seth, mocht je dit lezen....
    Meid ik wilde je echt niet kwetsen en het spijt me mocht ik dat wel hebben gedaan. Ik uitte enkel mijn gedachten....
    Ik hoop dat het goed met je gaat en je wat rust kunt vinden..
    En echt.. wanneer jij straks lekker aan het genieten bent van deze zwangerschap, dan kan en wil ik niets anders doen dan heerlijk met je mee genieten!

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Gisteren is Sil 10 maanden YEAH.
    Fijn gevoel is dat (voor mij). Sinds gisteren heb ik zijn 3e flesje laten vervellen 's avonds.
    Weer een stapje verder, denk ik dan maar YEAH.

En eh we vallen bijna van de pagina af.
    Waar is iedereen? :(

Tja, ik was zelf het weekend erg druk dus, omdat mijn broer en zijn vriendin er waren.
    Het is erg gezellig geweest en zij vonden het erg leuk de kids weer eens te zien.
    Eén dag ONWIJS mooi weer gehad en hebben we lekker met ons allen buiten in de tuin kunnen eten.

De dag erna zijn we in de ochtend naar het strand geweest.
    Mees helemaal uit zijn dak gegaan. Kicken om te zien.
    En voor Sil was dit de eerste keer. Hij heeft er op zijn manier ook van genoten.
    's Middags weer thuis én regen ... hadden we goed gedaan dus.

Groets, Zij ;)

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen. ik heb even een klein beetje teruggelezen en zie dat Seth in verwachting is. meid sterkte met de schok en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    OEF, druk druk druk thuis, dus vandaar niet echt veel reactie van hier,
    maar dat deert niet, want de reacties zijn hier ook schaars :D ;)

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jeetje mina, al een paar weken heeft Sil de 'spuitpoep'.
    Luiers vol en nat/dun en het ruikt enorm zuur.
    Zoals ik al eerder heb aangegeven heeft Mees dit bijna niet gehad,
    maar Sil dus wel.
    Er staan drie tandjes te wachten zeg maar, maar al de weken dat het spuitpoep er is, komen de tandjes (nét) niet door.
    Ben blij dat zijn billetjes nog niet kapot zijn, wat ik hier ook wel eens lees.
    Smeer wel elke avond zijn billetjes in, omdat het wel een klein beetje rood ziet door dat zuur, wat er almaar langs loopt.

Ik geef hem spul voor zijn tanden, tenminste dat probeer ik.
    Bij Mees kon ik het gewoon over zijn kaken smeren met een watten staafje, maar Sil gaat meteen in verweer en trekt met man en macht het staafje uit zijn mond.
    Ik heb ook een goedje (begint met CH....) en dat moet de hele kaak rust geven zeg maar. Je moet druppeltjes geven, maar op welke manier dan?

Verder nog dingen .... ff denken.
    Nee, ik kan het even niet bedenken.

Hoe gaat het verder met de meiden? :)

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Tien :cool: :D

11. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mamavan Sepp is lekker vakantie aan het vieren.
    Wat een timing pop.
    Ik zou zo met je ruilen, maar ja ... wie niet :D
    Ik hoop dat je er erg van aan het genieten bent ;)

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Goede morgen ;)

Vannacht vier maal uit bed geweest voor Sil.
    Pfff, beetje moe dus.
    Weet nu niet of het 't flesje is wat ik geminderd heb,
    of dat het de tandjes zijn.

Oke, fijne dag meiden :)

13. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Zij gaat nu maar naar boven met de jongens.
    FF spelen en dan SNORKEN, hoop zo dat het even duurt,
    want Zij kan wel wat slaap gebruiken. :p

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zo zeg Zij is weer pagina vullend bezig! :D :D:D

Fotoshoot was erg leuk... Helaas wilde JAsper niet steeds meewerken dus ik ben erg nieuwsgierig naar de resultaten. waar we nog een weekje of twee op moeten wachten.
    Overigens geen nieuwe kleren voor gekocht maar onze kleren ( gewoon uit de kast ) wel een beetje op elkaar af proberen te stemmen. We hadden allemaal iets van jeans met iets blauws aan.

En... ja de psz is hier nog open, maar wij heben hier in het noorden officieel nog geen vakantie! Dit is de laatste week en dan is Jasper dus ook gewoon 6 weken vrij..

Die druppeltjes chamodent ( VSM) doe ik altijd op een theelepeltje en dan huppakee zo in het mondje. Jinte slikt het lepetje zelfs af..
    jinte heeft overigens ook een weekje spuitpamers gehad. Nu weer over, maar geen tandjes????

Jasper en Jinte hebben een nacht bij Pake en Beppe gelogeerd en Paranka en ik hebben genoten van een nachtje hotel, een etentje en een dagje Zwaluwhoeve! Heerlijk.. en zeker voor herhaling vatbaar.
    Jasper wilde niet eens naar huis, had het zo naar zijn zin gehad bij pake en beppe.. En Jinte was heel erg lief geweest.

Ik heb vandaag gebruik gemaakt van het mooie weer... Ben de hele dag in de tuin bezig geweest. Het is er totaal de tijd niet voor, maar ik ben flink aan het snoeien geweest en heb sommige planten echt gekortwiekt. Het was echt een beetje aan het overgroeien..
    Nu is het dus best kaal en heb ik weer wat inkijk, maar ja dat zal wel weer dichgroeien..
    Kan nu wel beter zien waar ik nog moet onkruid wieden, want daar ben ik nog niet aan toe gekomen.. en de heg moet ook nog gesnoeid.
    Maar voor nu zit de container echt bommetje vol en die wordt volgende week pas geleegd. Dus dan maar weer verder..

Vanaf morgen weer aan het werk na 3 1/2 week vakantie. Morgen een clientbespreking en dan vrijdag t/m maandag werken...
    Ik hoop een beetje op lekker weer. Gezellig met de clienten buiten op de veranda koffie drinken...( ben van plan om rustig aan weer te beginnen ;) :D )

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Oké jij wint! Hier maar 3 keer eruit geweest vannacht..meestal is het maar 2 keer.. Ben er na 8 maandjes toch wel zat van ondertussen. Zeker nu de vakantie op zijn eind loopt...'s nachts wakker zijn en werken is geen goede combi, dat vreet energie.

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wat heerlijk dat jullie zo hebben kunnen genieten met uw tweetjes :D
    Dan kan je weer een stuk bijtanken en je gewoon even relaxt voelen,
    zonder alle kleine poespasjes waar je rekening mee moet houden.

Ojee, (even tussendoor) ik merk op dat Sil een beetje vaak niest.
    Hoop zo van niet. Heb nu echt zo iets van ... even geen PSZ, dus ook de verkoudheid en nachten eruit niet.

Vannacht hoefde ik er trouwens NIET uit. Sil weer een bom gegeven en zijn kaken goed verzorgd.
    Dat spul Aranka deed ik dus ook op een lepeltje net als de vitamine d (vaak minder dan 500ml melk dus vandaar). Ik vroeg mij enkel wel af, als ik het op een lepeltje geef, gaat het linea direct het keeltje in, dus hoe kan het spul nu helpen.
    Ik kijk nog steeds de tandjes uit het tandvlees, maar nee. Deze ochtend ook weer niet. Geduld hebben is een schone zaak.
    Verwacht next week 3 tanden :D

Fijn dat je kids het zo fijn hebben gehad bij Pake en Beppe.
    Het geeft een gevoel van rust erbij, wat jij goed kan gebruiken.
    Wie niet! Maar jij kan nu wel wat extra gebruiken.

Goedzo dat je een stap terug gaat doen op je werk.
    Ook dát kan je goed gebruiken.

Zo jij bent flink bezig geweest in de tuin.
    Ruimt lekker op he. Als je de kans ziet, dan pak je 'm.
    Ik merk nog steeds dat het best moeilijk is wat dingen te doen.
    Ook in huis.
    Wij zijn ook een aardig wat weekenden niet thuis geweest.
    Dat is heel gezellig en zo, maar je komt dan echt bijna nergens meer aan toe en het blijft maar liggen he.
    Aankomend weekend 'vrij' dus. We hebben nog zoveeeeeel te doen.

En Ja Maranka, ik ben aardig aan het pagina vullen, gezellig dat jij er ook bent :D, dat geeft een fijn gevoel. YEAH

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Oja! Ik heb het derde flesje van Sil ook maar weer op zijn menu gezet.
    Liever goed slapen dan over op de twee flesjes.

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Sil komt naar mij toe, terwijl ik aan het typen ben. Dan gaat hij onder tafel staan ... zo niet slim ;) :D
    Maar goed, hij riekte naar poep en ik ging hem verschonen.
    Ben weer in zijn mond gaan kijken EN EN EN zie een inimini sneetje op de plek waar zijn 4e snijtandje door moest komen YEAH YEAH YEAH.

Vier snijtanden boven, twee beneden en twee op komst.

Ben zo blij YEAH YEAH YEAH :D:D:D:D:D:D:D:D

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wat een opluchting voor hem merk ik én voor mij :D
    Sil heeft nu 6 tandjes YEAH

Ga nu als de zodemieter eten warm maken voor Sil.

20. babyproject

babyproject Niet meer actief

Deel Deze Pagina